Залежність від стосунків, які варто закінчити
Доброго дня, у мене залежність від хлопця і я не можу і не знаю як з цим покінчити. Спілкуватись почали коли я була неповнолітня, він старший на 7 років (seкс був присутній з самого початку), познайомились в одній компанії, він там був «найкрутіший» що мене і зачепило, щей звернув на мене увагу. Спочатку відносилась до нього несерйозно але з часом закохалась і саме щ цього часу почала боятись сказати чи зробити щось не так, щоб він не закінчив спілкування. Спілкуємомось ми вже більше 5 років але за весь цей час були перерви у спілкуванні, найбільша перерва була більше року. Спочатку ми можна сказати зустрічались хоч і недовго, але сталась одна ситуація (він побачив мене біля іншого хлопця) після чого наше спілкування стало гіршим але не припинилось зовсім. З часом у нього зʼявилась дівчина але він не продовжував телефонувати мені з ціллю зустрічі. Потім він зробив їй пропозицію (за місяць до пропозиції ми зустрілись знову) і саме тоді у нас припинилось спілкування. Я зустріла іншого хлопця, думала так забуду його (це не вдалось) але більше року тому знову відновилось. Ми зустрічались але тільки задля сексу (як я розумію), зараз він знову зник, а я чекаю його дзвінка. У мене два запитання: з якою метою він продовжує зустрічатись зі мною, маючи вже дівчину і як позбутись цієї залежності?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Причины, по которым МЧ продолжает так делать, знает только он. Но в целом, это же приятно тешит самолюбие плюс секс по необходимости.
А вот какие у вас причина продолжать отношения важно понять.
Что ценного для себя вы получаете в отношениях с МЧ?
Были ли у вас отношения с другими парнями?
Как они складывались?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381843 для Валентина Михайловна
Я продовжую ці стосунки тому, що він мені дуже подобається і дуже боюсь втратити з ним звʼязок, тому погоджуюсь на зустрічі навіть якщо він дзвонить вночі. Намагалась будувати стосунки з іншим хлопцем (з ним теж закінчилось все плачевно, він просто зник без пояснень) але постійно згадувала цього хлопця і продовжувала чекати його дзвінка.
психолог онлайн
То, что вы боитесь потерять в ним связь это вы написали, но по какой причине?
Что он вам дает такого, что для вас столь ценно?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381845 для Валентина Михайловна
Ну по-перше, я все ще сподіваюсь, що в нас щось складеться не дивлячись на його дівчину. По-друге, він дає мені ті емоції, які я не отримувала ще ні від кого. Мені просто подобається бути поруч з ним, слухати його, цікаво навіть просто спілкуватись з ним
психолог онлайн
Какие эмоции МЧ дает?
Вы пишите, что надеетесь на то, что у вас что-то сложится.
А вы замечаете, какой МЧ? Он изменяет своей девушке, вам морочит голову. И не факт, что вы одна у него такая.
Точно такой мужчина нужен?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381848 для Валентина Михайловна
Розумію, головою все розумію але почуття свої не можу вгамувати і переступити через них. Чи потрібний мені такий хлопець? Я, думаю, готова була б закривати очі на його помилки і проступки якщо б він захотів бути зі мною
психолог онлайн
Без того, чтобы понять, что он дает вам - какие эмоции, какой вы себя чувствуете рядом с ним сложно что-то изменить
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381850 для Валентина Михайловна
Тільки одна його присутність, коли він зі мною робить мене надзвичайно щасливою. Такого я ніколи і ні з ким не відчувала. Не допомагає забути його навіть час і інші хлопці.
психолог онлайн
А эмоции какие вы ощущаете рядом с МЧ?
Возможно еще и то, что вы чувствуете себя особенной, раз он возвращается к вам, даже имея девушку. Есть такое?
Какие у вас отношения с родителями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381853 для Валентина Михайловна
О так, те що він повертається до мене дає мені можливість думати, що можливо я йому теж в якійсь мірі подобаюсь, що я в чомусь краща ніж його дівчина. Поруч з ним я забуваю про все і всіх, ніби погружаюсь в інший світ.
З мамою стосунки гарні, а от із татом доволі напружені. Він пішов з сімʼї до іншої, а я досі не можу за це його пробачити.
психолог онлайн
С отцом вы общаетесь?
Есть ли у него дети в новой семье?
Как давно он ушел?
Какие у них были отношения с мамой?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381855 для Валентина Михайловна
Так, спілкуємось і завжди підтримували звʼязок. Пішов він вже понад 10 років тому, а з мамою були важкі стосунки. Зради, непорозуміння і він бувало навіть підіймав руку на неї. Так, в новій сімʼї у нього є діти.
психолог онлайн
Вы общаетесь с братьями, сестрами?
Какие отношения с отцом? Поддерживать ведь связь можно по разному?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381859 для Валентина Михайловна
Я зараз живу разом із ними, тому доводиться спілкуватись. Саме з батьком зараз стосунки ніби непогані. Він намагається піклуватись але я не вірю в те, що це щиро. Думаю його турбують тільки діти в новій сімʼї. Мені здається, він не сильно б засмутився якщо ми б перестали спілкуватись.
психолог онлайн
И вот из всей вашей истории видно, что вы подсели на эти отношения, потому что ощущаете себя особенной, ведь МЧ к вам возвращается. Как будто вы все равно выигрываете конкуренцию.
И это очень перекликается с вашей историей про отца и сводных сестер/братьев. Только для вас ощущение, что отца волнуют и заботят новые дети, а вы нет.
А история с МЧ очень по другому воспринимается - он выбирает вас.
Но и в одной истории, и во второй, думаю, вы не замечаете реальность, эмоции берут вверх. МЧ реального вы не видите - он непорядочно поступает с вами (изначально так было) и со своей девушкой. И возвращается он к вам не потому, что вы особенная, а просто тешит свое эго, а вы в этом очень ему помогаете.
Возможно и с отцом вы не замечаете, что он ушел не от вас, а от жены (вашей мамы) и новые дети вам не конкуренты.
Эти истории нужно прожить и разобрать с психологом. Иначе вы так и застрянете на годы в ожидании МЧ, разрушая тем самым свою жизнь. Либо наступите на те же грабли в новых отношения.