Я боюсь працювати і не справляюсь
Добрий день
Я адвокат, юрист … але в мене повна криза .. немає роботи, немає клієнтів
Купа відповідальності і стресу … я не витримую
Працюю не офіційно, бо податки дуже великі, без цього не можу платити внески. І якщо буде скарга мене позбавлять посвідчення
Шукати клієнтів не можу, не йдуть, попадать я скандальні, які пишуть заяви в поліцію
Звинувачують в шахрайстві бо послуга інфопмаіііна
Я боюсь цього всього
Один написав заяву, за 6000 грн консультацію, і відкрили провадження, сподіваюсь закриють просто перевіряли але я боюсь
Онлайн працювати не хочуть .. ставлять умови погрожують
З фізиками працювати важко
Я просто не бачу виходу..
можливо йти в найм дистанційно .. але я не хочу … хочу спокійно працювати без стресу
Робила об дзвони то шахрайка
Клієнти були але теж були неадекватні .. які скаржилися погрожували заявами
У мене складна послуга ..
можливо варто йти в найм чи дистанційно бо я стомилася від безгрошівʼя … і я боюсь працюватм .. невизначеність
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Доброго вечора. 👋
Дякую за твоє повідомлення. Я розумію, що зараз ти переживаєш складний період: відсутність клієнтів, високі податки, страх перед скаргами та нестабільність у роботі. Це може викликати відчуття тривоги, втоми та безсилля. Ти не сама у цих переживаннях, і твої почуття абсолютно зрозумілі.
👉Здається, що ти намагаєшся знайти баланс між бажанням працювати самостійно та необхідністю забезпечити стабільність у житті. Це може бути важким вибором, особливо коли відчувається, що обидва шляхи мають свої ризики та невизначеності. Водночас, твоє бажання працювати без стресу та зберегти спокій — це важливий сигнал про потребу в більшій впевненості та контролі над ситуацією.
👉Можливо, варто розглянути можливість поступового переходу до більш структурованої форми роботи, де будуть чітко визначені умови, обов'язки та очікування. Це може допомогти зменшити тривогу та відчуття хаосу. Наприклад, можна спробувати працювати з обмеженою кількістю клієнтів або в рамках конкретних проектів, де ризики будуть більш контрольованими.
👉Також важливо звернути увагу на власне самопочуття та потреби. Якщо відчуваєш, що поточна ситуація надто виснажує, можливо, варто зробити паузу, щоб відновити сили та переглянути свої пріоритети. Пам'ятай, що твоє благополуччя — це основа для будь-якої професійної діяльності.
Я готова підтримати тебе в цьому процесі, допомогти розібратися в твоїх відчуттях та знайти шляхи, які будуть найбільш комфортними та ефективними для тебе. Якщо бажаєш, можемо обговорити конкретні кроки, які допоможуть тобі відчути більше контролю та впевненості у своїй професійній діяльності.
З повагою. 🌿
психолог онлайн
Доброго вечора, напишіть список ,
Всі варіанти де можете реалізувати себе і далі йти по кожному пункту