Страх і сльози
Доброго дня!
Спідкала мене наступна проблема. Ось вже на протязі пів року мене мучать постійні страхи:що я помру, що помре хтось з рідних, що з ними щось станеться і тд. Часто плачу без причини. Втратила інтерес до життя. Неможу вчитися , нічого не лізе в голову. Від липня почала хворіти і неперестаю до тепер. Хвороби змінюють одна одну. Ніколи раніше такого не було. Багато сплю. Цілий день чекаю коли вже пора спати, тільки тоді я не відчуваю цієї каші в голові. Це все давить на мене...
Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 26
консультация психолога
Здравствуйте, Nuuki.
Действительно, тяжело вам сейчас. Много сочувствия к вам. Те симптомы, что вы описываете - потеря интереса к жизни, страх смерти, болезни (подозреваю, психосоматического происхождения), очевидно, идут из головы. И это верхушка айсберга. А глубже (как показывает практика работы с подобными проблемами) - какой-то внутренний конфликт: быть может, обида или невыплаканное горе, которое некому выплакать, или гнев, который вы не выразили в свое время...
Это корень проблемы. Его нужно выкопать, перемолоть - и будет мука.
Попробуйте поискать в себе силы, Nuuki. Я знаю, это очень сложно. Поищите больше поддержки среди ваших знакомых, она вам нужна сейчас очень. Больше прислушивайтесь к своему сердцу, возможно, оно поможет вам выбрать того психолога, который поможет вам добраться к этому внутреннему конфликту и помочь разобраться с ним, чтобы все у вас стало хорошо.
Я искренне желаю вам стойкости и терпения. Держитесь.

психолог онлайн
Какие события предшествовали вашему состоянию? С чего это все началось?
Дополнение от автора
Дякую Олексію! Незнаю точно, але можливо в мене це все із-за того що я сиджу дома, ніяк неможу знайти роботу.І ще проблеми інших, чомусь я дуже почала на цьому зациклюватися.
В подружки помер чоловік, десь впав літак і тд.це все на мене дуже впливає. А ще ці мої хвороби. В липні мене дуже почав боліти шлунок, за кордоном мені не допомогли, я промучилася десь 4 дні, немогла ні їсти ні спати а потім ще 24 їхала в автобусі додому. Біль була така що хотілося вирвати шлунок.Дома мені трохи допомогли але не до кінця. Тепер постійно переживаю що болі знову повернуться. Постійно ніби відчуваю шлунок. А деколи починає боліти в вісках. Короче кажучи щось не ладиться в голові.
психолог онлайн
Привіт Нуукі!
Прочитавши твоє питання, перша фантазія, яка виникла в моїй голові, що ти, можливо від чогось дуже втомилась. Десь глибоко в тобі накопичилося багато різних переживань і образів, які створюють тобі срахи в реальності. Дуже важливо що ти почала писати про це все. І чим більше ти відкриєш те, що живе в тобі, тим швидше зможеш навести порядок і звільнити місце для отримування необхідної інформації. Чим більше накопичуєш, тим більше воно тисне на тебе, коли не витримуе психіка втримувати під контролем цей процес, він переходить на фізіологічний рівень: з"являються проблеми зі здоров"ям. Потім фізіологічні порушення в свою чергу збільшують твоє хвилювання і страхи стають ще більшими. Те що ти плачеш, це природньо тому що твій організм потребує розрядки, і він самостійно починає контролювати тебе: викликати плач без причини. Важливо виговорити це все, виписати, поділитися тим що живе в тобі.
Спробуй знайти собі підходящого психолога, людину з якою ти могла б розділити свої труднощі. І знайти шляхи для вирішення їх. Успіхів тобі, Нуукі!
Дополнение от автора
Всім дуже дякую за відповіді! Я б з радістю поговорила з психологом, але я зараз за кордоном і мені трохи проблематично говорити з лікарями. Коли приїду додому хоч раз тай сходжу до психолога. А тепер просто напишу всі переживання сюди.
В мене боязнь знову відчути біль від шлунку,мені постійно здається що в мене набагато серйозніша проблема.Я мала їхати відпочивати з чоловіком і його батьками- непоїхала, почалися страшні болі і я залишилася в Празі ( я там живу) а вони поїхали. Я сама на тому наполягла, батьки просто дуже хотіли на море і я незахотіла все спортити. Приїхала додому, лікуюся сама а тут ще бабуся хворіє їй ставлять діагноз рак, роблять операцію. Нащастя все добре і небуло там раку. Я приїжаю назад в Прагу, шукаю роботу і ніяк неможу знайти. Мене давлять навіть стіни, все якесь одноманітне і сіре. Тільки хвороби чергуться. Можливо якби я пішла десь на роботу то це б все минулося. Раніше я працювала в одній фірмі і часто працювала над норму, через 3 роки я зрозуміла що дуже від того втомилася. Чоловік наполіг на звільненні. І через пів року я зрозуміла шо неможу без цієї роботи, мені потрібен рух. Але через обставини я ось вже 3 роки без роботи. Може проблема в цьому??
консультация психолога
В чём бы ни была проблема, Вы можете попробовать НЛП-техники.. Об этом много написано, и, если у Вас есть свободное время, - Вы можете его использовать конструктивно. Смысл таких тренингов в том, что Вы удобно садитесь или ложитесь и слушаете расслабляющий текст: можно его записать себе собственным голосом, можно использовать записи...если они хорошие и профессиональные. Не нужно, на мой взгляд, никаких глубоких медитаций, а просто упражнения на релаксацию. Я могу ошибаться на расстоянии, но такое ощущение, что Ваша нервная система нуждается в отдыхе, в восстановлении. Если Вы не знаете, где найти информацию по НЛП (нейро-лингвистическое программирование), - напишите, я могу поискать, когда будет время. Мне кажется, найти проблему - из-за чего, - лучше чуть позже, когда Вы придёте в себя, выспитесь и отдохнёте. А чтобы найти работу - то же самое... нужно расслабиться и настроиться... представить себе, какую работу хотите, поверить в это - и всё получится. Но не ранее, чем когда Вы восстановите собственные силы и все страхи пройдут сами собой. Эти страхи и переживания - могут быть от того, что у Вас сейчас мало энергии... и её необходимо восстановить! Если Вам непривычно слушать в плеере собственный голос и Вы хотите иной способ, - можно попробовать всё, что угодно... например, самовнушение, аутотренинг... или просто СИСТЕМАТИЧЕСКИЙ разговор с собой в спокойной обстановке... в тишине. При этом хорошо использовать глубокое дыхание... только не долго - 5 раз вдох-выдох - И ХВАТИТ :-) а потом - поддерживаете себя...говорите себе добрые и спокойные слова.. В общем, если Вас такое заинтересует, - напишите, я отвечу подробно. Это в двух словах. Если Вам это странно или непривычно - тогда можно попробовать глубокое дыхание и спокойную музыку... такую, что Вам нравится.. - перед сном. Чтобы засыпать с хорошим, по возможности, настроением. Хорошо, что у бабушки всё это не подтвердилось! Удачи Вам!