Як правильно повестись....
Добрий день. Зустрічаюсь з хлопцем вже 3 роки. Планували весілля, майже всім повідомили,але воно не вдбулось.Причиною стала його рідна сестра, яка несподівано для всіх вирішила вийти заміж (проте вагітною не була),зі своїм хлопцем вона прозустрічалась 8 міс. Мені було дуже образливо, що вона так вчинила,проте вона за собою ніякої вини не відчувала, так між нами розпочався конфлікт, хоча сварки як такої не було, просто я стала показувати своє незадоволення, перестала спілкувати з її тепер вже чоловіком..Про цей конфлікт дізналась вся її сім'я.. І тепер я відчуваю якусь неприязнь з її боку і всієї її сім'ї.Всі вважають мене не правою, чому я вчинила такий "скандал".І що саме головне мій наречений мене не захистив ы не пыдтримав, в нас навіть після цього всього змінились відносини. Ми весілля відклали на не визначений термін через брак коштів з його сторони.В неї скоро день народження, мене запрошено. Підскажіть мені будьласка як мені поводитись? В мене ще й досі є образа на неї, і дуже важко підтримати дружні стосунки...Чи варто якось самій залагоджувати конфлікт? Хоча сварок ніяких немає, але до себе я відчуваю неприязнь від усіх.Наперд дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 24
консультация психолога
Сирена, я правильно вас поняла, вы и ваш м.ч. собирались устроить свадьбу за деньги родителей? Ваши ожидания не оправдались и вы выбрали себе "врага", виноватого в том, что именно ее свадьбу оплатили родители. Отвлекитесь на минутку от своей обиды. Как вы думаете, почему так произошло? (не в том плане, что "ах она нехорошая, дорогу мне перешла, так не честно". А сточки зрения взрослого человека. Что-то типа "я сама строю свою жизнь и если случаются неудачи, я делаю все для того, чтобы их преодолеть. Я взрослый финансово независимый человек и все, что я планирую - сбывается!") Как думаете, есть над чем задуматься?
консультация психолога
Сирена, отже ви бажаєте налагодити відносини. Приязні стосунки є вигідними, навіть якщо не є глибокими, довірливими... Якщо у Вашій памяті багато негативу з приводу того що було, будьте готові, що потрібен час аби усі забули конфлікт і Ви звичайно теж. Перед Вами шлях перелаштування. Це психологічна робота вашої свідомості. Розпочніть і покладіться на час! Надто не фіксуйте увагу, що усе не так змінюється як би Вам хотілось, і що Вам не приємно грати у цю роль, адже не відчуваєте ніякої провини. Будьте присутньою на дні народження і залишайтесь у тиші із собою!!! Адже своєї провини Ви не відчуваєте. Отже постарайтесь відчувати спокій, гармонію. Це найвишуканіший спосіб захисту своїх інтересів.

психолог онлайн
Сирена,
по-перше, я зазначу, що розумію і приймаю ваші почуття образи і відчуття несправедливості стосовно вас. Проте хочу, щоб ви спробували в центр ставити себе і визнавати всі свої почуття як ті, що належать вам і лише опосередковані іншими людьми - таким чином взяти на себе відповідальність за своє життя.
На ваш погляд, сестра мала пропустити вас уперед, зачекати, що спочатку одружитесь ви. А вона так не вважає й не вважала, навіть родичі чоловіка так само не вважають.
Припускаю, що в цьому і складність - коли хтось не відповідає вашим очікуванням, вашим поглядам на життя, на те, "як потрібно". Виникає розчарування, образа, гнів.
Можливо, варто переглянути ідеї з "хто як повинен чинити", на "чого я хочу і що я можу сама для цього зробити".
Напевне, в цьому розчаруванні та образі, важливу роль грає те, що не підтримав чоловік. Адже, мабуть, з його підтримкою в колі його сім`ї було б затишніше.
Чи обов'язково тобі йти на день народження взагалі?
Який конфлікт ти хотіла б упершу чергу вирішити - твій і твого нареченого, твій і сестри нареченого, твій внутрішній конфлікт чи якийсь інший?