Як повернути втречене...
Привіт.Два міясці назад мені хлопець запропонувавив сходити на каву, я відмовила, зігнавши все на стан здоров'я. Ми з ним знайомі дуже давно, в нас з ним була переписка постійно, але нічого особливого. Я знаю, що я йому дуже подобалсь (розказав його друг). Проте є одне "але"... в мене є хлопець, з яким я зустрічаюсь вже 3 роки, про що він знає, і не зважаючи на це все одно зробив перший крок запросивши на каву..Зі своїм хлопцем я вирішила розійтись, тому що є дуже велике бажання бути з ним.. Але нещодавно він почав зустрічатись з іншою дівчиною..хоча я не знаю на скільки це правда, тому що з нею його ще не бачила.. Я почала робити перші зустрічні кроки - написала, щоб зустрітись, відповіді не було, але пізніше був дзвінок, в якуму запитався що я поробляю, сказав передзвонить, але так і не передзвонив... Напевно почав мене просто ігнорувати... Як мені його повернути? Підкажіть будьласка..Я знаю, що він хотів бути зі мною, але напевно сумнівається в тому, що з моєї сторони це буде серйозно, що я повернусь до свого колишнього..Можливо варто подзвонити і прямо призначити зустріч і все пояснити чи це можливо його ще більше відштовхне? Чекаю на вошу пораду... Завчасно дякую...

Відповіді психологів
Наталия Макарчук психолог
Доброго дня :)
Щирість завжди заслуговує на повагу. Хочете поговорити- скажіть це йому. Не бійтеся жити :) Тоді Ви, принаймні перед собою, будете точно знати, що ви йдете тим шляхом, який диктує серце. А бажання серця- вірний шлях до щастя :)
Дійте
Здравствуйте, Сирена
Вполне согласен - если есть желание предложить встречу, поговорить более открыто - почему бы не сделать это?
Однако, читая ваше сообщение, у меня не возникло уверенности в том, что вы сами четко понимаете свои желания. Пример этому - использование местоимений, когда возникает путаница - о каком парне вы пишите. Например:
- Зі своїм хлопцем я вирішила розійтись, тому що є дуже велике бажання бути з ним..
Противоречивое получилось высказывание - зачем расходиться, если есть большое желание быть с ним?
Поэтому я думаю, дело не в парне и не в кофе. Лучше бы перед разговором определиться - с кем и каких отношений вы хотите.