Невже він зумів мене обманути?
Рівно 1 рік тому наза я зустріла хлопця, якого дуже люблю. у мене і раніше до нього була симпатія. Але мені було якось не по собі проявляти свою симпатію першою. Того дня так сталось, що ми залишилися на одинці, довго говорили, ділилися своїми враження. Під час розмови він мені весь час робив компліменти. А потім неочікано поцілував мене. І так все почалося. не розлучалися ні на мить. День чи ніч було всерівно. Всі захоплювалися нами. Ми були дуже щоасливими.
Та між нами була перепона. Між нами відстань у 2000тис.км. а приїздив він у гості до свого хресного тата. коли він поїхав, то приблизно тиждень мені він кожен день писав. Пізніше листи стали не так часто писатися. А потім взагалі перестав писати до мене. я не знала, що сталось. Через пару місяців він написав до мене. Почав просити пробачення. А що я могла зробити? Любила і пробачила. Така переписка продовжилась на відстані ще 1 місяць, аж поки його мама мені не зказала, що він зраджує (з мамою ми у дуже добрих відносинах). Спочатку я не змогла повірити у це все. Аж поки він знову не почав писати мені. В його повідомленях я уже не прочитала, що він любить мене, а була проста звичайна переписка. І тоді я його запитала чи є у нього інша? - Він спокійно відписав, що так. Але єдине, що мене зачепило, що він потім написав, що він мене любить дуже сильно, а з нею через те що йому стидно що біля нього не має дівчини. Зараз вони живуть разом. Деталей я не знаю більше, бо не хочеться і питати. А ось тепер недавно я получила він його повідомлення у свою сторону з образами. Скажіть мені будь ласка що робити? Часто я хотіла запевнити, що не люблю більше його. Моментами я навіть була впевнена, що він не потрібен мені. А потім знову вертаються спогади з минулого. І всередині ще відчувається до нього почуття. Невже він зумів так грати в кохання? Так переконливо. Я не можу зустрічатися з якимось іншим хлопцем. Мені з ними не комфортно, хочеться зразу геть піти з побачення. І таке жахіття у мене твориться уже рівно 1 рік. Порадьте мені що-небудь. Мені весь час дуже погано!!!!!!!!
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Привітик, Tanya!
"...І таке жахіття у мене твориться уже рівно 1 рік. Порадьте мені що-небудь. Мені весь час дуже погано!!!!!!!!" Схоже на те, що твоя віра в ваше кохання була настільки міцною, що тобі дуже важко зараз прийняти те, що кохання пройшло. Та ще й гірше: ти задаєшся собі питанням - а чи було воно взагалі? ("Невже він зумів так грати в кохання? Так переконливо.")
"А потім знову вертаються спогади з минулого. І всередині ще відчувається до нього почуття." Це нормальний процес: відчувати почуття повертаючись в спогади. Почуття вони виникають і вгасають смисл є у відносинах якщо закохані йдуть до спільної мети і в тому чи докладають зусилля для цього обидва. А ось тільки жити в реальності спогадами, це вже означає, що тобі чомусь важливіше минуле, ніж те що в тебе відбувається в житті сьогодні. Можливо для тебе була ця історія дуже гарною і ти не можеш повірити в те що існують історії кохання ще гарніші. Тобі важливо проговорити, виговорити, випустити все те що ти пережила, щоб залишити його в минулому.