Не подобаюсь людям
Доброго дня
Останнім часом відчуваю самотність. Я і раніше не мала багато друзів чи знайомих. Але з початком війни всі розʼїхались взагалі і я зрозуміла що не вмію будувати нові дружні звʼязки. Боюсь бути навʼязливою. Але з іншого боку я бачу що і людям я не надто цікава. В дружбу з чоловіками не надто вірю, хоча саме з чоловіками спілкування простіше. Але у них інші наміри. Відчуваю потребу саме в подрузі, підтримки не вистачає. Працюю віддалено і тому колег наразі не маю. Також ходжу на плавання але там не така обстановка щоб дружити)
Хочу пораду від психологів як дружити, напевно ж дружба як процес має якісь етапи, але раніше все складалось простіше, тому я ніколи про це не думала.

Відповіді психологів
Доброго ранку!
цитата:
Хочу Вас підтримати і дещо важливе, на мій погляд, донести. Раціональне розуміння про дружбу та етапи, безперечно, не завадить у майбутньому, а на сьогодні є більш важливі аспекти, на яких варто зосередитись і саме з них почати.
Ось Ви зазначили, що
цитата:
Боюсь бути навʼязливою.
Вважаю, що для цього страху є підгрунтя. Воно міститься у Вашій уяві про себе, десь в районі заниженого почуття самоцінності. А далі, якби Ви не намагались, воно виходить на зовні, змінюючи Вашу поведінку, скутуючи Вас. В результаті не йдете на контакт, не проявляєтесь, не знайомитесь і не розвиваєте стосунки.
цитата:
Але з іншого боку я бачу що і людям я не надто цікава.
Так і є. От тільки люди відчувають не те, щоб Вашу нецікавість, скоріше - побоювання бути нав'язливою і, зрештою, закритість, тобто не налаштованість на спілкування і взаємодію.
Підсумовуючи, можу порадити звернутись до психолога, аби дослідити причини Вашої самотності. І те, що обмежує задоволення Ваших потреб у дружбі, підтримці, налагодженні особистого життя.
Як так розумію, що Ви не в стосунках. А Вас це не бентежить?
Щодо висновку "Не подобаюсь людям" - вважаю його помилковим. Люди Вас не знають, бо Ви не проявляєтесь. На жаль, займаєте пасивну позицію, мовляв, це вони мають першими проявляти ініціативу. йти на зближення і тому подібне. Ця установка, напевно, ні до чого доброго не веде. Її несвідома мета - САМОТНІСТЬ. Отже, з проблемою потрібно працювати в терапії з психологом.
Відредаговано автором 29-10-2024 10:13:13
Доповнення від автора питання ·
Я в стосунках, але наразі війна і чоловік воює, тому майже постійно я сама
Стосовно самоцінності напевно так і є