порадьте мені,як це пережити і сравитись з цим?
доброго дня.
Я зустрічався з дівчиною 5 років,вона з іншого міста їздив до неї,ми хотіли одружитись.
Вона незмогла до мене переїхати,так як вчиться і нехоче батьків покидати,хоча у неї є ще брат.
я теж неможу переїхати до неї так як мені там немає роботи взагалі,а тут у мене стабільна робота,з високою зарплатою,тай мене ще підвищили.
вона каже що нехоче щоб ми їздили одне до одного,а були разом,але я її люблю,ніколи її неображав,та добре ставився.
вона каже що любить мене,але так більше неможе,тай лишила мене.
у мене депресія,я нерозумію чому так лишила мене,почуваю себе самотнім та непотрібним...
і як мені знайти ту половинку,я нехочу сам залишатись.
порадьте мені,як це пережити і сравитись з цим?
дуже дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Андріє, те, що зараз з вами відбувається - переживання втрати. Цей процес має свої етапи і може тривати від 3 міс. до року.
Зараз Вам важко уявити своє життя без дівчини, з якою Ви тепер не разом, проте пройде час і, як це не банально звучить, Ви знайдете свій смисл буття.
Ви не написали, як давно це відбулося. Це теж має значення.
Спробуйте написати їй лист-прощання (не відправляти). Займайтесь справами, які вам подобаються, спортом (!). Це має Вас підтримати.
Що мене зацікавило, що в доволі молодому віці (22 роки) Ви говорите: "як мені знайти ту половинку,я нехочу сам залишатись". З цією темою Вам можна було б проконсультуватись із психологом. Звідки у Вас думки, про те, що ви ще не знайдете свою половинку, якщо життя тільки набирає обертів?

психолог онлайн
Доброго дня, Андрій! Хочу ще додати, що почуття, що Ви переживаєте на цьому етапі (депресія, відчуття непотрібності,самотність, інші...)є характерними для таких подій в житті. Майже кожна людина хоча б раз в житті зтикалась з таким. Тішить те, що все це минає з часом. Залишається досвід, що робить нас кращими, сильнішими, мудрішими, чуйнішими... І одного дня, зовсім скоро, ви, можливо, спіймаєте себе на думці, що вже минуло кілька днів, як Ви перестали згадувати цю дівчину. А ще через якийсь час Ви відчуєте, що вже не сам, що знов кохаєте... І все, що зараз відбувається - спогад, гарний і сумний, але лише спогад...
Щастя Вам і кохання!