Чому так швидко плине час? Як це зупинити?
дивлюсь фотографії, згадую певні яскраві події свого життя. потім дивлюсь на дату коли зроблене фото і мене, від усвідомлення скільки від цього моменту вже пройшло років, охоплює справжній жах.
здається що ця подія була зовсім недавно. можливо минулого року, максимум позаминулого, але дата фотографії збрехати не дасть: 4 роки, 5 років тому. з дня закінчення школи уже більше 9-ти років!
дуже неприємне відчуття мене охоплює. хочеться кричати! хочеться нажати на паузу! але де, де ця кнопка?? де кнопка паузи, нажавши на яку, вдасться прожити рік, щоб як було 26, так і залишилось.
теперішню швидку плинність років можу порівняти з відомою колись комп’ютерною грою PacMan, в якій жовторотий смайлик хаває круглі шарики. 1 шарик - 1 рік. Оглядаючись на прожиті роки в мне відчуття що їх з’їв цей PacMan. хлоп-хлоп-хлоп! швидко і безжально, рік за роком...
як зупинити Пакмана? як зробити щоб один день був наповнений емоціями а не беззмістовним існуванням? як розтягнути тиждень так, щоб він здавався місяцем? як зробити щоб осінь, весна, літо, зима тягнулися безкінеечно довго. а прожитий рік був ніби ще одне життя??
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Здравствуйте, Ярослав
Думаю, ваши мысли близки многим, особенно тем, чей возраст приближается к 30 годам. Вы поднимаете экзистенциальные вопросы - как остановить время? Почему жизнь течет так быстро? А за ними, говорите вы, ужас и страх.
По-моему корень вашей проблемы и есть в вашем письме: "як зробити щоб один день був наповнений емоціями а не беззмістовним існуванням?" Думаю, что и ответ в вас - что-то мешает вам проживать свою жизнь так, чтобы чувствовать ее вкус...Что-то мешает вам радоваться и наполнять ее смыслом. В вашем письме чувствуется много страха и боли. Не зная вашей истории, трудно что-то рекомендовать вам. Потому что вопросы вы задаете общие, а ситуация у вас своя личная.
И, мне кажется, вам нужно с чем-то в вашей жизни всерьез разобраться. Возможно и лучше, чтобы вам помог в этом специалист.
Хотела бы посоветовать вам почитать книгу Ирвина Ялома "Вглядываясь в солнце. Жизнь без страха смерти". Там есть ответы на ваши вопросы. И смело можете читать все книги этого автора. Они как раз о том же.
С уважением
Дополнение от автора
щиро вдячний вам за відповідь пані Аліна.
обов’язково прочитаю книжку яку ви порадили.