Ревную свого хлопця
Ми з хлопцем зустрічаємось більше ніж 3,5 роки, в нас кохання на відстані. бачимось ми тільки літом. Нещодавно наш спільний знайомий розповів мені що бачив як мій хлопець на одному концерті приділяв забагато уваги одій дівчині. Раніше я його запитувала чи він має якісь стосунки з нею, але він все заперечував.
Я знаю що я дуже ревнива і це моє відчуття приводить до сварок з коханим.
Я не знаю що робити далі, чи запитувати його про це чи залишити все як є?
і може є якісь способи чи тренінги щоб "заспокоїти" ревнощі?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрый день, Инна,
самый лучший способ успокоить ревность - это доверять своему парню, а для того чтобы доверять необходимо иметь доверительные, искренние отношения и взаимопонимание. Отсюда вам ответ на вопрос, говорить ли с ним об этом? В вашей ситуации иметь искренние , доверительные отношения - это конечно непросто, ведь у вас отношения практически все время на расстоянии. Именно поэтому многие пары не проходят такого испытания, как отношения на расстоянии и расходятся. Но не смотря ни на что я желаю вам взаимопонимания в ваших отношениях!