Він мене покинув
Зустрічалася з хлопцем 4 роки.Було важко бо більшість часу ми були на відстані. Я старалася як могла, все робила щоб в нас все було добре, але кожен з нас зрозумів шо треба щось міняти. Недавно посварилися через дрібничку і не говорили, я попросила ще в перший день пробачення а він нічого. Я приїхала до своїх на свята і знаходилась в деклькох кілометрах від нього а він навіть не подзвонив і не написав. останній день мого перебування в мене виникла підозра що він має іншу, подзвонила він почав казати шо я така погана навіть до нього не прийшла коли була сказав шо нікого немає. сьогодні він мені зізнався шо він зустрічається з іншою вже тиждень. Порадьте мені будь ласка якийсь спосіб щоб заспокоїтись бо шалено його люблю. Дуже багато плачу. Як перетерпіти цей період?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
на жаль. немає такого рецепту, як забувати людину, яку кохаєш...
у кожного з нас свій спосіб справлятися з втратами, травмами та розлуками...
певно що і плакати треба...бо сльози для душі-як мило для тіла...
і поговорити можна з кимось...з подругою, мамою, сестрою...з кимось, хто зрозуміє і підтримає...
і шукати, що ще є у твоєму житті окрім колишьного хлопця...певно що требя вчитися...чи працювати..
а взагалі можна і щось цікаве знайти....щось, чим раніше не займалася...якщо стане сил...перестати плакати і спробувати вийти у світ...
а взагалі....траву перетворює у молоко час....