Ревнощі
Добрий вечір!Допоможіть розібратись в непростій ситуації з ревнощами.Через місяць в нас весілля,ми щасливі разом і нам дуже добре,ми також чекаємо дитинку.Але недовіра мого чоловіка переходить всі границі.Коли ми почались зустрічатися він попередив шо дуже ревнивий і шоб я недалава поводу.Одного разу стався випадок в якому він вирішив шо я йому зрадила і від тоді почалось.Скільки ми про це не говороили він просто не вірить.А точніше каже так дійсно я знаю шо ти мене любиш і вірю тобі,але проходить декілька днів і він знову це згадує потім тиждень і він знову згадує і починає мене звинувачувати в зразі,ображати,кричати.Я вже незнаю якими способами йому доказати шо тільки він для мене існує,все марно.І мені зараз важко на душі тому,що незнаю як знайти довіру в коханої людини.
Колись він мені розказував,що в нього була в житті жінка яка йому зрадила і він дуже це важко переніс від тоді він так ставиться до такої ситуації.Але ж я дійсно не зрадила і люблю його і хочу допомогти бо він постійно нервується і завжди переживає через це,і мені важко неотримуючи його довіри.Як з цим боротить?Може я шось неправильно роблю.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Алина Владимировна Лелюк
Ви усе робите вірно. Проте поведінка Вашого чоловіка у даному випадку не залежить від Вас. Він знайде привід для ревнощів незалежно від того, даєте його Ви чи ні. Ревнощі - це результат невпевненості у собі. У випадку Вашого чоловіка його особиста невпевненість підкріплюється ще й невдалим досвідом. Коли справа доходить до образ та криків, це дуже погано для Вас і майбутньої дитини. А відносини без довіри часто щастя не приносять. Самостійно з цією ситуацією Ви не справитеся, бо це особисті труднощі Вашого чоловіка. Тож терміново разом з чоловіком зверніться до психолога. Якщо чловік дійсно Вас кохає, він піде Вам назустріч та зробить усе, щоб Ви були щасливі.
психолог онлайн
Погоджуюся з колегою, але, якщо все ж не буде можливості ходити до психолога, то найперше, що Вам треба зробити - це перестати виправдовуватися. В таких випадках треба чітко поставити рамки, і дати зрозуміти, що Ви не збираєтесеятерпіти цих принижень. Розкіжіть йому, що Ви відчуваєте, слухаючи його претензії. Ви маєте право вимагати поваги до себе з його боку.