Проблеми в коханні
Зі мною щось не так і я це розумію... Але от що саме - не можу збагнути. Мені абсолютно не щастить у коханні. Абсолютно! В моєму житті було чотири великих кохання і всі нещасливі. Всі ці з чотирьох чоловіків, в які я закохувалась - мене кидали і, мабуть, не любили. Два кохання було в юності ( мрії, рожеві окуляри, ванільні фантазії). Ну, це ще можна зрозуміти...недосвідченість, віра в Принців...Потім я вийшла заміж ( він не відносився до одного з цих чотирьох), але життя не склалось і через рік ми розбіглись. Потім страждання, декілька років самотності, сльози, комплекси... Через деякий час в моєму житті з*явився Третій. Мені було вже 25, тобто "мозги" вже мали б бути... Я кинулась з головою у ці стосунки і почуття, будувала плани на майбутнє і вже в думках підбирала імена нашим дітям... Але сильної взаємності, як завжди, не було і через деякий час він мене кинув. Я це важко переживала і кинулась знову у нові почуття з Четвертим.( Тобто,знову шукала "ліки" від одного в іншому... Клин клином, як то кажуть...) Все було, ніби, нормально. Здавалось, що і він має інтерес. . Нас розділяла відстань, але спочатку то не було проблемою. Але...як завжди. Майже через рік він,як і попередні, заявив, що все треба припинити... ЗНОВУ! Я, ніби, і не страшна, і не дурна, і не тупа, і не занудна( хоча...то справа смаку), і борщ варити вмію, і про мистецтво поговорити зі мною можна... Що ж не так? Де я роблю помилку і як її виправити? Мені вже 27, а стосунки я будувати не вмію... і вибирати "правильно " чоловіків теж не вмію. Я просто інстинктивно якось вибираю того, хто мені не підійде, роблю з нього Героя Свого Роману, закохуюсь - і все...І байдуже, що він може й не герой, і до мене ставиться не зовсім як до Принцеси, і взаємністю не дуже то й пахне... Але...мені то вже байдуже, я то вже кохаю. Як це виправити? Як навчитись приваблювати взаємне кохання? Де ж то там "покопатися " в собі, яких скелетів відрити ( дитинство - образ батька - недолюбленість), щоб все вже почало ставати ДОБРЕ і починати жити трохи щасливіше? Наперед вдячна.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Шановна незнайомко. Ваше життя склалося саме так, і все, що Ви можете, це прийняти його. Сумно без кохання, це так. Але будь-яке життя довше, аніж кохання (щось таке сказав, здається, Е.М.Ремарк). Чи є ще якісь важливі речі у Вашому житті, окрім жаги кохання? Це питання може Вам не сподобатись, але все ж спробуйте подумати про це. На жаль, ми ніяк не впливаємо на інших людей, ми не можемо їх якось закохати,зачарувати, притягнути у своє життя. Все, що ми можемо, це приймати ставлення інших як даність. Ваша історія не поодинока. Зверніться хоча би до життя відомих людей. Драми кохання були звичайним його наповненням. І разом з тим, не коханням єдиним...
психолог онлайн
Добрый день!
На мой взгляд основное поле для работы здесь: "...Я просто інстинктивно якось вибираю того, хто мені не підійде, роблю з нього Героя Свого Роману, закохуюсь - і все...І байдуже, що він може й не герой, і до мене ставиться не зовсім як до Принцеси, і взаємністю не дуже то й пахне... Але...мені то вже байдуже, я то вже кохаю.".
Очевидно, что линия поведения одинакова с 4мя мужчинами. Хотите другой результат? Действуйте по-другому. Если будете продолжать всё в том же духе а-ля "я его слепила из того, что было, а потом, что было, то и полюбила" - результат поучите аналогичный))) Просто всё:) Если хотите поисследовать, это пожалуйста, на индивидуальных консультациях можем не только понять "откуда ноги растут", а что намного важнее - как же выстроить своё поведение по-новому так, что бы результат радовал :) Любовь - прекрасное чувство и если хочется, это прямо таки значит надо. Надо поработать с собой, подготовиться и увидеть Реальность и подходящие варианты :)