допоможіть розібратися
Доброго дня!
Дорогі психологи, хотіла б почути вашої думки з приводу наступної ситуації, яка склалася на даний момент у моєму житті. Усе частіше виникає питання а як далі жити? та чи є майбутнє?
Справа у тому, що у мене є хлопець ( живемо разом вже півтора року) якого я дуже кохаю та не уявляю свого життя. За період наших стосунків було дуже багато різних подій та ситуацій як хороших так і поганих, переїзд у інше місто та повернення назад, зміна університету та зміна роботи, але нарешті здається ми владнали усі свої проблеми.
На мій погляд ми достатньо знаємо один одного тай пережили багато чого, але у мене виникає питання коли ми нарешті одружимося?
Чому він не хоче говорити про створення сімї??? та шлюб?
Доречі за цей час ми так і не знайомі із батьками(((
Інколи виникає відчуття що він просто використовує мене, аби допомагала вирішувати проблеми, готувала та прибирала в квартирі, а потім скаже мені допобачення....
Його улюблені слова "потім, все потім", якщо я починаю піднімати питання про узаконення наших стосунків. Як мені себе поводити? можливо я себе накручую, але так хочеться знати та бути впевненою у завтрішньому дні.
Велике дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Здравствуйте, Иванна!
ВЫ тревожитесь, испытываете раздражение,неуверенность в будущем из-за того, что ваш МЧ не хочет узаконить отношения. "Інколи виникає відчуття що він просто використовує мене, аби допомагала вирішувати проблеми, готувала та прибирала в квартирі, а потім скаже мені допобачення....", он не знакомит вас с родителями, не хочет говорить о браке.
Да, вероятно, он хочет иметь путь к отступлению,м.б. не уверен, что вы окончательный вариант. И сколько вы не заслуживали бы его хорошее отношение и доверие, это может ничего не менять в отношении его решения о браке. Что вам делать- оставаться в этих отношениях (ведь вы любите его и у вас хорошие отношения) и быть готовой к любому исходу отношений или определить для себя срок- до какого вы будете вместе с МЧ, а потом, если он не готов к браку, взять паузу(заранее предупредив его) -решать вам. Можно еще написать письмо о своих чувствах и мыслях о ваших отношениях (возможно не все легко вам ему сказать напрямую) и дать почитать.
Дополнение от автора
Дякую, що відгукнулися, ви праві у мене присутні відчуття тривоги та невпевненості за своє майбутнє, адже я багато чим пожертвувала заради нього та наших стосунків, і звичайно хотілося б вже якоїсь конкретики. Інколи дуже важко і хочеться просто піти але я не можу....тому що кохаю усім серцем
Скажіть будь ласка, а як себе підготувати чи налаштуватися на якісь рішучі дії?
Дополнение от автора
Доречі, щодо листа, було таке що я писала, мабуть, разів два, але так і не наважилася його віддати, хоча це допомагало заспокоїтися та взяти себе в руки
психолог онлайн
Доброго дня, Ivanna! Навіщо Вам потрібен офіційний шлюб? Якщо, Ви вважаєте, що Ваш хлопець Вас використовує, думаєте, що після весілля щось змінеться? Про що Ви домовлялися, коли вирішили жити разом? Він щось обіцяв? Є ще багато питань. Мабуть прийшов час переглянути своє ставлення до ситуації, яка склалася, поглянути на неї збоку: чи дійсно все так, як Вам здається? Думаю, якщо це питання все ж постало, то прийшов час діяти. А що буде в майбутньому і яке воно буде, залежить тільки від Вас!
психолог онлайн
Если вы многим жертвуете ради отношений, то не получая равноценной отдачи, вы будете чувствовать обиду, разочарование. Возможно вы живете в ожидании.Похоже, что вы цените отношения больше, чем саму себя. Это мешает вам быть более смелой и свободной в отношениях. Ваш страх потерять отношения вынуждает вас делать то, что вы бы не делали ,если бы были больше уверены в себе, а потом не получая ответных шагов, чувствовать, что вас используют.Этот же страх мешает вам отдать письма МЧ, т.е. быть открытой любимому человеку. Если вам сложно справиться со страхом, можно записаться к психологу.Узнав более подробно о ваших отношениях, можно помочь вам справиться с проблемой.