Як мені налагодити відносини з своєю дівчиною?
В наших стосунках на даний момент криза через те що моя дівчина розчарувалася в мені, я вихвалявся перед іншими ставив себе вище других, вона сказала що не думала що я такий і вона відчуває розчарування в мені, як мені виправити цю ситуацію?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрий день. Як ви вважаєте є люди без недоліків? Ви можливо в той момент хотіли виглядати кращим в очах своєї дівчини? Можете їй пояснити свій мотив?
Ви переживаєте що вона в вас розчарує вся і покине?
психолог онлайн
Попробуйте объяснить девушке, почему вы так поступили, что вы переживаете по этому поводу - и перед девушкой про ваши отношения и ее мнение о вас, и перед другими людьми.
психолог онлайн
Доброго дня!
Якщо є бажання налагодити стосунки, то діяти.
Сказати правду чому Ви так робили спочатку собі, а потім - дівчині.
психолог онлайн
Светлана Леонидовна Терещенко
В первую очередь стоит разобраться в мотивах такого поведения, если это ваше типичное поведение, то тут необходим самоанализ: для чего вы это делаете? Если сами не справляетесь - обратитесь к психологу, вам помогут с этим разобраться, иначе ситуация повториться неоднократно.
Если это произошло случайно, такое поведение вам не свойственно, то стоит поговорить с девушкой откровенно, признать нелепость своего поведения, сказать что вам это не свойственно и почему вы так себя вели.
Главное будьте честны с собой! Хорошего дня!
психолог онлайн
Добрий день! Ви пишете, що у Ваших стосунках криза. Криза - це кінец старого способу будувати стосунки, це можливість зупинитися і переосмислити, що на так Ви робили. Можливо потрібна допомога психолога, близької людини, яка б послухала Вас, підтримала. Криза дає можливість почати нове життя і діяти у ньому у більш адаптивний спосіб. Щоб виправити ситуацію, треба діяти, але діяти по-іншому. Вам потрібно розібратися в собі, щоб зрозуміти, чому потрібно було ставити себе вище за інших, вихвалятися. Самостійно буде важко розібратись у своїх мотивах. Виберіть психолога і допоможіть собі. Удачі Вам!
психолог онлайн
Доброго дня. Виправiть себе - виправиться i ситуацiя.
психолог онлайн
Извиниться, но не за себя целиком, а за свой поступок, и сказать что не хотел чтобы ей было неловко. Дальше сделать выводы и жить счастливо. Но не стоит обещать что такое не повторится, вы этого не знаете, а вот если такое повторяется часто то к психологу, само не пройдет.