Вопрос о ревності
Доброго дня,допоможіть будь ласка
Ми зараз з чоловіком окремо,тому що він на роботі за кордоном ,він весь час ревнує,завжди.приводу не даю жодного,люблю його безмежно,і думок таких не було ніколи!що робити???просто нереально так жити,постійні сумніві і сварки??що робити??
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Добрий день!
Є таке поняття: "патологічна ревність". Схоже, у Вашого чоловіка саме вона. Але з цим майже нічого не зробиш. Тільки якщо він сам не звернеться по допомогу до психолога. Як вважаєте, це ймовірно?
психолог онлайн
Складно робити висновки виходячи з пари речень. Проте погоджуюся з колегою, що з патологічними ревнощами важко щось вдіяти в односторонньому порядку. На жаль, чим сильніше Ви доводите свою невинуватіть, чим більше виправдовуєтесь, тим абсурднішими стають звинувачення та підозри. Причин тому може бути багато, його невпевненість в собі, травматичний минулий досвід... Щось, що може змінити тільки він сам, і тільки тоді, коли усвідомить проблему. В цьому може допомогти спеціаліст.
Такі навязливі ревнощі це різновид психологічного насильства. Вам вирішувати, готові Ви то терпіти чи ні.