Що зі мною
Збираємось розійтися з дружиною, прожили разом чотири роки, є дитина. Ініціатором розриву являється жінка, і чомусь саме зараз, коли така проблема я начав її ідеалізувати. Не можу нічого з собою зробити, тягне до неї. Хоча розумію, що вона вже вийшла за рамки дозволеного. І чим гірше мені, тим краще здається їй. Я зараз наче зачарований, розум говорить йди, а серце тягне до неї.
Вопрос от: ; Возраст: 0

психолог онлайн
Сергей, добрый вечер!
Какая причина Вашего развода?
Дополнение от автора
Дружина говорить що до мене немає відчуттів, хоча я в цьому не впевнений.
психолог онлайн
Здравствуйте. Что у вас в отношениях произошло, что вы решили развестись?
Дополнение от автора
Мабуть основна причина це злопамятність жінки. Вона не може пробачати, зараз говорить що я ідеальний чоловік і батько, але ніяк не може пробачити мої проступки за час нашого спільного життя. Хоча поганого то я і не робив особливо нічого.
Зараз вона постійно спілкується з іншими чоловіками через інтернет. Деякі розмови мені розповідає сама, але з ноткою що щось не дорозказує, через що я ревную. Останнім часом з'явилася залежність від комп'ютерної онлайн гри. Познайомилась, через гру з хлопцем з Росії, тепер на Новий Рік їде до нього, залишаючи нас з донькою самих. Така її поведінка не є нормальною, я це розумію, але чомусь здається і я цього боюсь що після її приїзду може бути що я захочу з нею помиритись. На даний час зі мною вона не хоче бути, бо як вона каже в неї немає до мене відчуттів і вона не хоче нашої сім'ї.
психолог онлайн
Сергей, скажите, какие у Вас отношения с Вашей мамой?
Дополнение от автора
Нормальні, є спілкування, можу їй довіритись і отримати допомогу, але "мусор зі свого будинку" ніколи не виношу!
психолог онлайн
А что с папой ? К кому из родителей Вы ближе? Сколько Вам лет и Вашей жене? Сколько лет Вашему ребенку? У Вас мальчик или девочка? Ваш ребенок был желанный?
Дополнение от автора
Мабуть до матері! Я просто не розумію що зі мною, і як так сталось що практично вона мені зраджує, а я бігаю так за нею. Ще й прошу вибачення.
Дополнение от автора
Мені 32, дружині 24. Донька три роки, так дитина була бажана.
Дополнение от автора
І саме гірше, все повністю зібрався з нею розстатись, а вона то якусь смску подаючу надію присилає, чи ще щось в цьому дусі зробить.
психолог онлайн
Вы ревнуете и это говорит о том, что вам она небезразлична. А она со своей стороны создает атмосферу конкуренции вокруг себя, рассказывая вам о других мужчинах.
Вы сами чего хотите? Развестись, остаться в отношениях или просто понять себя?
Дополнение от автора
Розлучатись не хочу, але вона говорить що не хоче зі мною бути. І не знаю чи потрібно далі щось чекати. Квитки вона вже купила, тобто наміри серйозні. На питання чи не пожалієш потім за це, говорить що якщо і пожаліє то це буде потом. Вона чомусь вважає, що якщо людина сильно любить, то вона зможе пробачити зраду.
психолог онлайн
Такое впечатление, что ей чего-то не хватает, то ли она подсознательно проверяет, эксперименты ставит с отношениями. В случае если она не хочет и говорит о том, что нет чувств, вряд ли можно повлиять на нее сейчас. А вам стоит найти поддержку и позаботиться о себе.
Дополнение от автора
Я на нею впливати і не буду, просто хочу її розлюбити. Вроді скільки вже гадостей зробила, а все одно милою здається)
Дополнение от автора
Тільки що зробив підло, але я точно переконався що вона мені зраджує. Звичайно ще не фізична зрада, але непристойні фото вони один одному скидують, і будують інтимні плани при зустрічі. Така пустота і відчай.
Дополнение от автора
І тепер в мене виникло ще одне питання, ось коли я про це знаю, я це розцінюю як зрада, що мені робити. В мене геть опустились руки.
психолог онлайн
Такое ощущение, что Вы получаете удовольствие от всего этого. Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально к специалисту за консультацией. Здесь нужно глубже разбираться с историей Вашей жизни и, почему Вы выбираете такие отношения, как с мамой