Как справиться с стрессом
Здравствуйте меня зовут Максим, у меня проявляются сильные панические атаки, с которыми я просто не могу справиться. Никакие таблетки не помогают. Меня трясет всю ночь, а в день у меня тошнота и тревога. Бессонница это привычная для меня дело. Я потерял контроль над собой. Также я не могу нормально есть. Мне уже надоело так жить. Отвлечься также не получается. Я даже не знаю, что стало причиной данных хронических стрессов. Помогите пожалуйста !!!
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Здравствуйте, Максим
Паинические атаки - это всего лишь симптом сильного напряжения, которое вы испытываете в жизни. Они не опасны в целом, хотя могут существенно подпортить жизнь. Чтобы от этого избавиться, обратитесь к психологу на индивидуальную работу. В первую очередь, нужно выяснить и убрать причины, которые к ПА приводят, тогда в них отпадет необходимость и они уйдут, только здесь на сайте такую работу сделать невозможно.
Сейчас, в период карантина, самое время позаботиться о своем психологическом здоровье.
психолог онлайн
Доброго дня, Максим.
цитата:
Мне уже надоело так жить. Отвлечься также не получается.
Так, помітно як Вам важко і цього не потрібно терпіти. Будь ласка, подбайте про себе і візьміть відповідальність за своє психологічне благополуччя. Не намагайтеся відволікатися - це не лише не допоможе, а зробить гірше. Коли Ви ціленаправлено намагаєтеся відволікатися від панічної атаки та свого стану, то Ви несвідомо концентруєтеся "на чому потрібно відволікатися" і самі викликаєте знову тривогу щодо початку панічної атаки та нагадуєте собі про свій стан. Насправді, панічна атака відбувається досить рідко та триває 1-2 хвилини (швидеке серцебиття, тремор, відчуття дереалізації і депересоналізації, задихання, страх смерті - і це все разом і одночасно), а те що Ви розповідаєте більше можна назвати "страхом та тривогою щодо переживання панічної атаки". Можливо з Вами раніше відбулася панічна атака (якщо це так, то скажіть в який саме момент і що було перед її початком, що Ви так сильно почали панікувати), цей досвід був травматичним, а зараз Ваш стан це тривога перед її повторенням.
Чи розповідали Ви і чи знають Ваші батьки про Ваш психологічний стан на зараз? Чи зверталися Ви до шкільного психолога?
Погоджуюся з колегою, що Вам обов'язково терміново необхідно звернутися індивідуально до психолога на консультацію тому, що в режимі переписки це неможливо і неефективно. Я б Вам рекомендувала поговорити з батьками про таку можливість зараз співпрацювати із психологом через скайп чи вайбер.
цитата:
Никакие таблетки не помогают
Ви приймаєте таблетки самостійно, чи Вам їх призначив психіатр?
цитата:
Я даже не знаю, что стало причиной данных хронических стрессов
Насправді, Ваш стан може бути викликаний безліччю факторами, які поєдналися одночасно (припускаю, що карантин додатково погіршив цю ситуацію + сенситивний підлітковий вік). Для того, щоб виявити, що саме стало "тригером" будь ласка, дайте відповіді на наступні запитання:
1. Коли Ваш стан почав погіршуватися?
2. Чи відбулися з Вами (за цей рік) якісь стресові або різкі зміни (наприклад, переїзд, втрата тощо)?
3. Які у Вас стосунки з батьками, друзями, однокласниками, вчителями?
психолог онлайн
а еще хорошо бьі попросить родителей проконсультироваться у эндокринолога, чтобьі исключить органические причиньі вашего состояния