Депресія і апатія що робити
Добрий день, ми з чоловіком разом 7 років,одружені 5, є дитина. Того року ми з ним почали сильно сваритися так як він став багато пити пива, через це був період в місяць, що він після роботи йшов гуляти мені уваги і дитині зовсім не приділяв ми з ним спокійно говорили він казав що в нього такий стан що він не знає що хоче в цьому житті, нас звісно любить але присутня якась депресія! Потім все пройшло все налагодилось, але недавно я побачила переписку, що він гуляв з другом і дівчиною яка ніби зустрічалась з другом але чогось писала до мого чоловіка, в переписці не було нічого такого але сам факт того, що він виходив і спілкувався з нею мене ранить. Я знаю що зради не було, але боляче від того що він мене обманював і що взагалі казав мені коли йшов з ними гуляти, та шей думав про розлучення і казав про це друзям! Ми з ним нормально поговорили все вирішили в нас типу все добре, але на душі якась біль і з’явилась параноя а вдруг він зараз з кимось спілкується і це мене постійно переслідує, я не можу налаштувати себе знов йому довіряти!спокійно з ним говорили він каже що любить, ніхто крім мене не потрібен, просто був такий період він просто спілкувався і гнав з тої дівки,вона писала йому що типу влюбилась він відшив її, але образа мене не покидає. Ходжу як зомбі погружена в свої думки, нічого не хочеться, хоча боюся його втратити, а сама зараз не бачу сенсу в житті. В мене депресія і апатія, як вийти з цього стану, що робити? Раніше навіть поводів не було і я навіть не думала що він може мені зрадити а зараз недовіра хоча зради не було(((
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго дня, Таня
Якої допомоги очікуєте на сайті?
Щоб пропрацювати депресію і апатію, потрібно індивідуально працювати з психологом.
Не існує такої поради, щоб вам тут написати кілька речень і ваше життя раптом круто змінилося.
Щоб пройшла депресія потрібно усунути ті причини, які до неї призвели.
Питання в тому, чи ви готові працювати над собою та своїми стосунками з чоловіком?
Дополнение от автора
Стосунки в нас нормальні, ми завжди говорим спокійно але та ситуація наложила ось такий слід,що мені важко забути і ніби нічого такого серйозного не сталося, але як тепер забути і жити нормальним життям
психолог онлайн
Якщо на вашу думку, у вас з чоловіком нормальні стосунки, отже депресія і апатія у вас з інших причин?
Дополнение от автора
Депресія і апатія через той обман
психолог онлайн
То обман до сфери стосунків з чоловіком не відноситься?
консультация психолога
Ольга Владимировна Паничева
ваш опис нагадав мені новелу М. Коцюбинького "Сон"...
наведу цитату з неї....
"...Марта ревнувала Антона. Уперто, затаєнно, сильно, до всіх і всього. До стрічних жінок, до природи, до вечорів, коли він замикався у своїй хаті, до його думок і мрій. Їй хотілось мати його тільки для себе, неподільно, цілком. Вона не була певна у ньому. Якась небезпека вічно тримала її в тривозі, робила трохи чужою для чоловіка. Тепер Антін не бачив щоранку голих жінчиних ніг, не чув скучних і прозаїчних снів, не прибирав по всіх хатах спідниць. Щось молоде, давнє, дівоче прокинулось в Марті, якийсь фермент: він нищив спокій, ще недавно такий бажаний. Але у тім, що вона чула потребу знов здобувати давно здобуте на власність, таїлась нова принада, відгук її весни. Вона не знала, чи надовго їй стане сили, чи одшумлять коли бурі, але тепер все частіше червоніли за їх столом троянди…"
за час подружнього життя ми присвоюємо собі чоловіка, а потім одного разу починаємо бачити, що поруч - не наша "половинка", а автономна, окрема від нас людина, яка може мати якісь, відмінні від наших бажання....
забути навряд чи вдасться...але можна знайти позитивні моменти в тому, що сталося...
що хорошого є у всій цій ситуації? взагалі і для ваших стосунків зокрема...
які здібності ваші і чоловіка стоять за цим?
чого навчила вас ця ситуація? або може навчити?
психолог онлайн
Татьяна, добрый день!
цитата:
Того року ми з ним почали сильно сваритися так як він став багато пити пива, через це був період в місяць, що він після роботи йшов гуляти мені уваги і дитині зовсім не приділяв ми з ним спокійно говорили він казав що в нього такий стан що він не знає що хоче в цьому житті, нас звісно любить але присутня якась депресія!
Вы говорите, что отношения у Вас начали портиться уже год назад. Какая причина Ваших ссор была? Вы гвоорите, что он Вам не изменял, но есть какие-то сомнения в отношениях
психолог онлайн
Ваші судження надзвичайно дивні. Обманув вас чоловік. Відповідно ви йому більше не можете довіряти. То мені не зовсім зрозуміло як за таких обставин ви називаєте ваші стосунки нормальними. Якби це було так, то ви б насолоджувалися стосунками і не писали сюди запитання. Але оскільки довіра є основою для гармонійних стосунків, а у вас її на даний час немає, то не зовсім розумію вас. Обман не висить десь абстрактно, окремо від вас у повітрі.
"Ви поговорили і вирішили, що все у вас типу добре" - як ви могли так вирішити, якщо насправді ви написали, що відчуваєте біль, "параною", вас ранить те, що було спілкування з іншою жінкою, у вас депресія і апатія. Напевно при таких ваших відчуттях складно, щоб все було добре. Чому ви не розповіли щиро чоловікові про свої почуття і страхи? Адже ви насправді не можете пробачити.
Ви пишете, що знаєте, що зради не було. Але відчуваєте себе зрадженою. Може вам варто розповісти чоловікові, що для вас зрада це не тільки секс з іншими жінками. Зрадою може бути й те, що ваш чоловік за вашою спиною розповідав друзям про те, що що хоче з вами розлучитися. а такі речі прийнято обговорювати в сім'Ї, а не поза нею.
Якщо у сім'ї щось трапилося, то це не просто не потрібно, але й не розумно забувати. Навпаки, потрібно проаналізувати причини, що до цього призвели і їх врахувати, щоб знову таких помилок не повторювати.