Як справитись з тривожністю
Я в стосунках з чоловіком який старший на 18 років уже рік , я дуже хочу бути зним і щоб все було серйозно. Наші стосунки були таємними для багатьох , з моєї сторони про це знали двоє людей. Сьогодні він попросив оприлюднити в соціальній мережі статус що ми у стосунках , цей статус я оприлюднила , і зараз відчуваю тривогу з цього приводу , ніби боюсь що про це знатимуть багато людей , і в той самий момент я боюсь що це прохання несе в собі якийсь негативний зміст , не можу довіритись що він насправді серйозно . Як мені побороти свій страх і тривогу з цього приводу , виходить що я миттєво вийшла з зони комфорту. Ми знаходимось на відстані 3000 км. І зараз немає можливості поїхати до нього , я тривожусь ще і з цього приводу , що ближчий місяць я не зможу владнати ситуацію з документами , а не бачимось ми вже 7 місяців, тільки телефонні розмови .
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго времени суток!
Дуже туманна ситуація. І дуже багато в ній білих плям.
цитата:
Наші стосунки були таємними для багатьох
Чому? Хто був ініціатором таємності?
цитата:
Сьогодні він попросив оприлюднити
А чим він це мотивував? Чому саме зараз?
цитата:
ніби боюсь що про це знатимуть багато людей
І тоді що? Це якимось чином несе загрозу чи що?
цитата:
Наші стосунки були таємними для багатьох
цитата:
Сьогодні він попросив оприлюднити
цитата:
Ми знаходимось на відстані 3000 км
Чи вірно я Вас зрозуміла - у Вас відносини на відстані?
Як давно Ви у відносинах та як часто ви реально зустрічажтесь?
психолог онлайн
цитата:
Наші стосунки були таємними
цитата:
не бачимось ми вже 7 місяців, тільки телефонні розмови .
цитата:
боюсь що це прохання несе в собі якийсь негативний зміст
цитата:
не можу довіритись що він насправді серйозно
схоже, за рік таких, телефонних, стосунків ви так і не впевнилися у їх серйозності..
а чим, на вашу думку вам грозить статус у соцмережах?
Що може статися, якщо ваші знайомі дізнаються про цей стосунок?
наскільки ви залежите від думки оточуючих про вас взагалі?
психолог онлайн
Добрый день! Конечно, очень неприятно жить в страхе и тревоге. Сочувствую вам. Как часто у вас бывает такое состояние? Преодолеть тревогу и страх помогает прояснение ситуации и открытие и осознание "белых" пятен в себе и в отношениях с мужчиной.
У вас были еще до этого мужчины отношения? Какие у вас отношения с вашими родителями:
Дополнение от автора
Це не було таємницею як такою , ми виходили разом і його друзі зімною знайомі , я не спішила ділитись що знаходжусь у стосунках на загал , тобто мої близькі це знали .
Він мотивував це тим що він впевнений в тому ,що хоче бути зімною . Останній місяць у нас виникала напруга у спілкуванні і до такого висновку він дійшов....
Оприлюднення не несе в собі жодної загрози. І думка інших не може повпливати на мій вибір. Протягом пів року ми жили зним 2 місяці,опісля я приїжджала до нього ще двічі на період в два тижні кожного разу. Останні 7 місяців немаю можливості перетнути кордон через проблеми з законом де мене неправдиво звинувачують,тамтешні адвокати дорого обходяться.мій тривожний стан тягнеться від початку виникнення проблем з судом ,а це якраз останні 7 місяців.
психолог онлайн
Не совсем понятно о чем вы переживаете? Что узнав, как-то будут вас осуждать? Что мужчина имеет какой-то тайный умысел и неспроста попросил вам написать, что вы в отношениях?
Обсуждали ли вы ваши отношения, перспективы дальнейшие?
По какой причине нет доверия к МЧ? Какие есть для этого основания?
Дополнение от автора
Так , ми обговорювали відносини , і перспективи щодо створення сім’ї разом.
Я думаю в такий спосіб він хотів запевнитись що я немаю тут сторонніх стосунків ... якщо б я відмовила в оприлюдненні статусу це означало б , що я маю що приховувати (звісно це моя думка). Через події які траплялися останній рік моя стресостійкість дуже низька тому швидше за все чиєсь осудження мені буде неприємним , хоча події не стосуються цих відносин , і від моїх близьких я маю підтримку.
Я не знаю як побороти рівень тривоги , цілком можливо , що ця ситуація не є ключовою для моїх переживань а тільки додатково до мого уже наявного страху , перед можливими проблемами , перед невідомим , не отримати підтримки, довіряючи людям я потрапила в дуже неприємну ситуацію з судом , я боюсь довіритись ...
психолог онлайн
Что происходило в вашей жизни последний год-полтора? Вы пишите про суд
Дополнение от автора
Моїх колишніх роботодавців заарештували за незаконну експлуатацію робочої сили.мене приписують як одну з учасниць злочину , насправді ж я робила ту ж роботу що й інші, знаючи мову контактувала з людьми без власної вигоди , тобто така ж незаконно експлуатована і я . З роботодавцями я розірвала стосунки за власних причин та образами, і залишила їх задовго до арешту . Як сніг на голову звалились неочікувані проблеми. Можливості оплатити адвоката немає , і інформація що відбувається і які висновки зробив суд теж відсутня . Звідси і моя неможливість бути там де я хочу бути
психолог онлайн
Поддерживает ли вас кто-то в этой сутуации?
Дополнение от автора
Так , мої рідні мене підтримують ! Проте я з’їдаю себе зсередини через невідомість , хочеться справедливості та правди. Видається неможливим перебувати в постійному стресі та надії , будь який інший зовнішній подразник викликає емоційну лабільність
Дополнение от автора
психолог онлайн
Безумовно, що ситуація, в якій ви опинились, є складною і важкою для переживання...зрозуміла і ваша тривога...
Чи маєте ви реальний вплив на ситуацію, яка склалася?
Що найстрашнішого може трапитись у всій цій ситуації?
Чи знає ваш обранець про ваші проблеми із законом в його країні?
Якщо так, то чи готовий вам допомогти?
Які способи справлятися зі стресом вам колись допомагали?