Як піднятись
Все почалося 3 роки назад.Чоловік хронічний ігроман. Після чергового програшу я вирішила тікати за кордон.Там знайшла роботу і робила все ,що б забрати дитину. Але прижитися в іншій країні важко.Роботи прийшлось змінювати.Зустріла іноземця,котрий відразу почав мене підтримува. Але це було лише морально.Я не приймала жодних матеріальних допомог.
Я розвелась з чоловіком, борги вже були в сотні тисяч грн.
З іноземцем ми почали жити разом. Спочатку було все ок. А через пару місяців все почало руйнуватись. У нього виявилися проблеми з психікою. Він приймав таблетки плюс час від часу сидів на маріхуані. Я старалась з цим боротись. Страшенно його любила. Закінчилось тим,що він вигнав мене серед ночі на вулицю в чужій країні.
Зараз я дома
Але попри все ні забути його не можу.Але і сили повернутись і почати з початку все за кордоном не можу психологічно. І дома без роботи. Я не знаю що робити. Я не хочу жити.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго дня, Olga.
Дуже Вам співчуваю. Помітно, що у Вашому житті неодноразово зустрічаються партнери із залежностями, а це вже говорить про якийсь Ваший несвідомий сценарний процес, адже якісь Ваші дії, установки сприяють тому, що Ви розбудовуєте із такими людьми стосунки. Розкажіть, будь ласка, які у Вас стосунки з батьками і як минуло Ваше дитинство?
цитата:
У нього виявилися проблеми з психікою. Він приймав таблетки плюс час від часу сидів на маріхуані. Я старалась з цим боротись. Страшенно його любила. Закінчилось тим,що він вигнав мене серед ночі на вулицю в чужій країні.
А що Вас тримало поряд з людиною, у якої спостерігається деструктивна поведінка (адже Ви чекали, поки він Вас не вигнав)? Ви б забрали доньку і дозволили, щоб вона проживала разом із чоловіком, у якого змінений стан свідомості? З ким донька перебуває зараз?
цитата:
Те, що Ви описуєте не любов і стосунки, а созалежність. Із нею необхідно пропрацювати разом із психологом-психотерапевтом. Крім цього, скажіть, будь ласка, у Вас є родичі, друзі, які могли б психологічно підтримати Вас зараз? Також зараз Ви переживаєте стрес реадаптації і це додатквий фактор, що впливає на Ваш стан. Ви цінна тому, будь ласка, подбайте про себе та дитину (адже Вас психологічний стан і безпосередньо впливає на дитину) та зверніться індивідуально до спеціаліста.
Дополнение от автора
Мама з батьком розійшлась,коли мені було 3 роки.Він шалено пив. Я росла при відчимі. У нас ніколи не були хороші відносини
Все життя хотіла,що б мене любили і опікувались. Іноземець він спочатку огорнув мене таким теплом,довірою,турботою
Я ніколи в житті такого не відчувала. Я закохалася в нього.Робила все,лише б йому було добре.І з часом він перестав це цінити
Дополнение от автора
З мамою у мене чудові відносини .Донька була з нею
психолог онлайн
цитата:
Дуже Вам співчуваю, адже Ви недоотримали тої любові і підтримки, на яку заслуговували від народження. Помітно, що Ви проробляєте свої дитячо-батьківські стосунки із татом через стосунки із чоловіками, які також мають залежності. Це запит на індивідуальну терапію.
цитата:
Робила все,лише б йому було добре.І з часом він перестав це цінити
Припускаю, що Ви першопочатково помічали ознаки залежності, однак несвідомо їх ігнорували. Крім цього, люди із залежностями і шукають саме таких людей, які будуть ігнорувати свої потреби і бажання, заради їхніх інтересів. Це типова стратегія маніпуляції: задобрити, а потім використовувати.
цитата:
З мамою у мене чудові відносини .Донька була з нею.
Тоді Вас би могла мама підтримати зараз? Донька перебуває зараз із Вами? Які у вас стосунки із нею?
психолог онлайн
Добрый вечер, Ольга!
Очень сочувствую тому, что Вам пришлось пережить, но скорее всего истоки того, что Вы вступает в такие созависимые отношения лежат в Вашем детстве. У Вас запрос на терапию и индивидуальную работу. Есть ли возможность обратиться индивидуально?
Дополнение от автора
Дуже вам дякую.
Ми зараз всі разом.У нас трьох хороші відносини.явонт мене підтримують
психолог онлайн
цитата:
Ми зараз всі разом.У нас трьох хороші відносини.явонт мене підтримують.
Дуже радію, що у Вас є люди, які здатні Вас зараз емоційно підтримати - скористайтеся цим. Крім цього, коли будете готові, я однозначно Вам рекомендую пройти індивідуальну терапію, щоб пропрацювати Ваші дитячо-батьківські стосунки і, таким чином, розбудувати гармонійні партнерські стосунки у майбутньому.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!
Дополнение от автора
Дуже дякую. Я б із задоволенням до вас звернулася. Тільки зорієнтуйте мене в ціні
психолог онлайн
Оба ваши мужчины были с зависимостями. Плюс ваш детский опыт негативный - отец пил, потом развод и от отчима тепла и хороших отношений вы не получили. Хорошо, что вы достаточно удачно вышли из отношений с иностранцем и теперь дома, с мамой и дочкой. Но вам нужно поработать с психотерапевтом, чтобы не повторить снова подобный опыт
психолог онлайн
Вы можете выбрать психолога, который Вам понравился и написать сообщение, позвонить, чтобы разобраться больше. Режим консультирования не решит Вашу проблему, а только может дать направление. У Вас запрос на терапию