Мастурбація
Хочу позбутись маструбації, вона не дає мені займатись спортом, весь час фантазії, думки, дивлюсь порно, хочу позбутись цього ну не можу. 3 дні протримався на 4 день почало ломати, став дрочити, стогнати, кричати вибризгувати сперму на підлогу, це страшно не хочу бути такою людиною, я розумію, що я залежний.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Влад, добрый день!
Скажите, а что происходит у Вас в жизни? Какие отношения с родителями? Чем занимаетесь по жизни? Каким спортом Вы занимаетесь? У Вас уже были интимные отношения?
Дополнение от автора
В житті в мене все добре, з батьками спілкування хороші, зараз навчаюсь, хочу позбутись маструбації навіть друзі позбулись цього і їм краще, а я не можу я після цього годжу як зомбі.
психолог онлайн
Доброго дня, Влад.
Скажіть, будь ласка, що саме Вас найбільше лякає в маструбації? Як давно Ви помітили такі зміни? У Вашому житті, за цей час, сталися якісь стресові події чи кардинальні зміни? Можливо маструбації передують події, які мають якийсь спільний знаменник? Зазвичай часта маструбація - це спосіб зняти емоційне напруження (самозаспокоєння). Подумайте, чи Ви є тривожною людиною, чи відбувалися із Вами певні стреси і т. д. Крім цього, чому Вас почало хвилювати це саме зараз (що Вас спонукало до цього)?
цитата:
навіть друзі позбулись цього і їм краще
Ви ділилися із ними своїм хвилюванням? Ви запитували у друзів, як їм це вдалося?
психолог онлайн
Мастурбация это естественный процесс снятия напряжения. Похоже какие-то тревоги в Вашей жизни есть, возможно не очень замечаемые Вами.
цитата:
друзі позбулись цього і їм краще
Прямо совсем избавились? Звучит маловероятно.