Боюсь займатися сексои
Добрий вечір. Мені 33 роки. Я заміжня, маю 2 дітей. Рік назад в мене з явився страх займатися сексом, через можливість завагітніти, чого я дуже не хочу. З чоловіком чудові стосунки, раніше такого не було і в інтимному плані було все супер. Але зараз я навіть боюсь подумати про секс, і це при тому, що чоловік користується презервативами, а я п‘ю контрацептичні таблетки. Навіть після такого «захисту», якщо навіть і наважусь на секс, то постійно здається, що я вагітна. Буває навіть таке, що і без сексу думаю, що вагітна. Що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, какой у Вас есть страх , связанный с беременностью? Что произойдет, если Вы забеременеете?
Дополнение от автора
Я просто не хочу більше дітей
психолог онлайн
Здравствуйте! Какие у Вас отношения с детьми? Какие отношения с родителями? Есть сестры и братья? Еще один ребенок, что значит для Вас? Что измениться в жизни?
цитата:
Рік назад в мене з явився страх
Что было в Вашей жизни в то время?
психолог онлайн
Доброго вечора
Після яких подій ви почали відчувати такий страх? Що відбулося у вашому житті що спровокувало цю тривожність?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
цитата:
Рік назад в мене з явився страх займатися сексом, через можливість завагітніти
цитата:
Я просто не хочу більше дітей
Какие у Вас были роды?
Вы в семье единственный ребёнок?
психолог онлайн
Вітаю! Після чого саме (якої події/ситуації) з'явився цей страх? Ви обговорювали з чоловіком свій стан? Ви відчуваєте сексуальний потяг до свого чоловіка? Розглядали методи радикальної контрацепції? Дуже багато запитань до Вас.
Бажано звернутися за особистою консультацією до психолога з додатковою освітою сексолога.
Дополнение от автора
В мене чудові стосунки з чоловіком, моїми дітьми, батьками, сестрою і т. д. В мене успішна сім я, але рік назад в мене була затримка декілька днів і я подумала, що вагітна. І після цього всі ці страхи почалися. Дітей більше не хочу,т.к. нічого міняти в своєму житті не хочу. І навіть відмовилась від сексу, щоб точно не завагітніти, але всеодно вживаю контрацептиви ( таблетки) на всякий випадок.😂😂😂 І чоловік користується презервативами, в ті дуже рідкісні моменти, коли я все-таки на це наважуюсь. Але після цього я так переживаю, цей страх мене вибиває просто, що я взагалі боюсь подумати про заняття сексом.Але така позиція не влаштовує чоловіка і це для нас проблема. Не хочу втратити нашу сім ю, але сама не можу справитись .Чоловік знає, звичайно, про мою ситуацію і наполягає на консультації з психологом. І так, я розумію, як працюють методи контрацепції , і якщо їх 2, то практично шансів завагітніти не має, але всеодно не можу з собою нічого зробити. Думала вже навіть про радикальні методи контрацепції, але не впевнена, що і вони допоможуть😔
психолог онлайн
Не хотіти дітей так само нормально, як і хотіти.
Що заважає Вам звернутися до спеціаліста безпосередньо?
Дополнение от автора
Так і зроблю, але сподівалася, що он-лайн теж можна вирішити питання
психолог онлайн
цитата:
цей страх мене вибиває просто
к сожалению на сайте с этим вопросом вряд ли разобраться. В нём много составляющих. Страх - это многоуровневое чувство и сложная эмоция. Он может быть как первичной так и вторичной и с этим надо выяснить и соответственно работать. Так что рекомендую выбрать специалиста и начать работать с психологом в индивидуальной терапии. Пока муж не потерял терпение. Для мужчин сексуальные отношения значат гораздо больше чем для женщин. И, если Вы в воздержании чувствуете себя более-менее нормально, то для него, думаю, это весьма сложный физиологически и эмоционально момент. Так что тут даже ради сохранения семьи имеет смысл поработать с собой.
Что Вас останавливает поработать с психологом? Да, онлайн тоже можно работать.
психолог онлайн
Онлайн робота з психологом може бути не менш ефективна, ніж очна.
психолог онлайн
цитата:
Думала вже навіть про радикальні методи контрацепції, але не впевнена, що і вони допоможуть
А по какой причине вы думаете, что даже радикальные методы вам не помогут?
Не помогут в чем? Вы все равно будете бояться?