Мені погано
Добрий день. Мій настрій протягом дня швидко змінюється, також бувають періоди, коли в мене дуже поганий настрій, і періоди коли він хороший. Мене турбує моя дратівливість, я можу дуже грубо розмовляти з членами сім'ї. Також мені важко зосередитися, і я довго не можу бути на парі, бо все починає бути дуже різким, і в плямах, і вічуття ніби все віддаляється ( може з'являтися дзвін у вухах). Також у мене дивна реакція на стрес: відчуття наче все відбувається не зі мною; ніби я- не я ( це важко пояснити). Дуже швидко стомлюють. Важко розмірковувати над чимось, бо швидко починає боліти голова. І взагалі постійне відчуття важкості голови. Відчуття розбитості. Стан покращується, коли я відволікаюся.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий день! Такий стан був завжди чи після якихось подій?
психолог онлайн
Доброго дня
Чи сказали ви батькам про ваш стан, чи маєте підтримку близьких людей?
Варто було б відвідати терапевта для початку, можливо пройти деякі обстеженя, щоб виключити фізіологічну причину.
Коли ви помітили такий стан?
Що наразі відбувається в житті? Що вас найбільше дратує?
психолог онлайн
Звісно краще б було звернутись до психіатра, щоб медікаментозно стабілізувати стан, а потім з психологом працювати.
психолог онлайн
Доброго дня, nik01f.
цитата:
Також у мене дивна реакція на стрес
Розкажіть, будь ласка, детальніше, що зараз за стрес у Вашому житті? Як давно Ви помітили у собі такий стан? Чи відбувалися, за цей час, у Вашому житті якісь стресові події чи кардинальні зміни?
Погоджуюся з колегами, що найкраще для Вас - це індивідуальне звернення до психолога + базовий медичний огляд (психіатр, ендокринолог, нервопатолог тощо).
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, как давно у Вас это состояние? Ваши родители знают, как Вы себя чувствуете? У Вас сейчас еще подростковый период и может меняться настроение .
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Очень сочувствую Вам! Вам при таких переживаниях очень нужна поддержка семьи. Есть возможно поговорить с мамой или папой? В идеале - то, что уже озвучили коллеги - Вам нужна консультация психиатра - в этом нет ничего страшного или ужасного, это такой же врач, как и кардиолог. Он просто помогает разобраться с нарушением работы нервной системы, вот и всё. Сможете поговорить о своём состоянии с родителями?
Дополнение от автора
Саме дратівливіть з'явилася мабуть 5-6 років тому назад. Я не розповідала батькам конкретно про проблему, але часто говорила про деякі симптоми. "Дивну реакцію на стрес" я помітила десь 1-2 роки назад. Думаю, стресу в моєму житті стало більше після, того як я поступила в коледж ( я тепер на 4 курсі). І впринципі, я все беру близько до серця. Найбільше мене дратують люди ( не всі, але більшість),і їх тупість. І десь рік, мій батько мене навчає керувати автомобілем, це також дуже стресово для мене. І дистанційне навчання змушує мене нервувати.
Дуже дякую, за ваші відповіді, це для мене важливо)
психолог онлайн
цитата:
Саме дратівливіть з'явилася мабуть 5-6 років тому назад.
5-6 років тому Ви були у підлітковому віці, де така реакція є способ сепарації від батьківських фігур.
цитата:
"Дивну реакцію на стрес" я помітила десь 1-2 роки назад.
А що тоді сталося у Вашому житті?
Скажіть, будь ласка, а Ви самостійно обрали спеціалізацію, Вам подобається Ваша діяльність? Як зараз проходить Ваш звичний день?
Дополнение от автора
Я сама вибрала спеціалізацію, але вважаю, що в цьому навчальному закладі занадто давлять на студентів. Саму професію я вважаю цікавою, і хотіла б більше практикуватися.
На рахунок подій, що відбувалися 1-2 роки тому назад, чесно, не памятаю чогось особливого( мені здається, що за період навчання, я відчуваю стрес +- однаково, хоча 1 курс був особливо важким).
Мій звичайний день проходить так: зранку до 3год пари( через дистанційне навчання пари закінчуються скріше); потім трохи відпочиваю, або відразу йду вчитися на наступний день ( не скажу, що я сильно навчаюся, просто мені важко сконцентруватися, тому воно забирає багато часу); лягаю спати.
психолог онлайн
А що особисто для Вас означає "навчання"? Що у Вашому житті є окрім навчання? Ви добре спите, харчуєтеся?
Дополнение от автора
Наспавді мене дуже засмучує те, що я можу тільки заробляти хороші оцінки. Я хочу, щоб в мене більше залишалось в пам'яті, але, нажаль, я дуже швидко забуваю матеріал ( звичайно, щось відкладається, але цього дуже мало. )
Щоб виспатися мені потрібно багато часу, і через навчання я не висипаюся, хоча лягаю десь в 9-10 годин.
Харчуюся, я не раціонально ( я це розумію). Інколи можу не їсти ( бо немає апетиту), або навпаки їсти забагато. Люблю солодощі, але їсти їх багато не можу.
психолог онлайн
цитата:
Помітно, що навчання для Вас є дуже важливою сферою, адже Ви говорите про нього найбільше, порівняно із соціальною і особистісною сферою. Можливо в цьому додаткова проблема - Ви компенсуєте всі сфери свого життя лише цією сферою, що викликає фрустрацію та погіршення Вашого психологічного стану. Виділяйте хоча б 1-2 год на день на власні інтереси, пізнання нового + спілкування.
Якщо говорити про пам'ять, то це природній процес. Прочитайте про ефект Зейгарнік, криву забування Еббінгауза та мнемотехніки. Таке відчуття, що Ви поставили собі надто високу планку від чого і страждаєте.
цитата:
Ось Ви і написали свої зони розвитку - сон і харчування, фізична активність, що безпосередньо впливає на Ваш стан (і на продуктивність також) + не забувайте про базовий медогляд. Також я б Вам рекомендувала звернутися у психологічну службу при Вашому навчальному закладі.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!
психолог онлайн
У Вас сейчас сам по себе простой возраст. Возможно, что сейчас большая нагрузка в связи с карантином. Очень важно соблюдать режим и правильно питаться. Как давно Вы обращались к врачу за обследованием?
Дополнение от автора
Дуже дякую за поради.
На загальне обстеження давно не ходила.
Дякую, за ваші відповіді. Для себе я зробила конкретні висновки. Від сьогодні постараюся вести більш здоровий спосіб життя. Дякую)
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Для себе я зробила конкретні висновки. Від сьогодні постараюся вести більш здоровий спосіб життя.
Я ще звернула на той факт із вашої розповіді, що у вашому житті забагато стресу та навчання. Можливо до ЗОЖ вам додати ще перелік ваших особистих радощів? Те, що вам буде додавати додатковий ресурс та натхнення?
Дополнение от автора
Ну, коли в мене є вільний час, то я читаю ( мангу, книги), також обожнюю слухати музику. Так, ці мої захоплення дуже гарно мене відволікають, і покращують мій настрій. Але, коли мені погано , то я нічого не хочу.
Можливо, проблема в мені, і мені краще перестати копатися в собі. Як то кажуть:" Менше знаєш- більше спиш".
Дякую за поради)