Часті нервові зриви. Швидко виходжу з рівноваги.
Доброго дня!
Останнім часом часто виходжу з рівноваги вдома, за кермом.
Мене дуже сильно злить коли я намагаюся зосередитися на якійсь задачі, а дружина чи діти мене відволікать.
Я навіть на свято жінок розламав ногою тидячий будиночок, бо донька не захотіла його прибрати на місце як я просив.
Я працевлаштований, працюю багато. Дома буваю лише втомлений, або на вихідні.
Я відчуваю, що маю все покинути та поїхати десь на моря, але якраз найближчі 3 місяці я маю працювати.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня.
Як давно Ви стали відчувати, що виходите з рівноваги? Які події відбувались у Вашому житті протягом останнього року? Чи проходили Ви загальний медичний огляд (терапевт, невропатолог, ендокринолог, писхіатр)?
цитата:
Скільки років донці? Негативізм (небажання виконувати правила) у дітей - часте і, для вікових та сімейних криз - нормальне явище. А от Вам, як батьку, було б добре попрацювати з психологом над оволодінням своїм гнівом. Адже Ви подаєте дитині приклад, як поратися з емоціями і взаємодіяти у соціумі.
цитата:
Який у Вас графік роботи? Скільки годин на день Ви відпочиваєте і як?
психолог онлайн
Схоже на психологічне виснаження. Зверніться за індивідуальною консультацією до психолога, щоб зрозуміти як Вам допомогти.
Дополнение от автора
Як давно Ви стали відчувати, що виходите з рівноваги? - Я холерик. І не був сильно стриманим ніколи. Почалося десь не більше двох місяців тому.
Які події відбувались у Вашому житті протягом останнього року? - У минулому році я втратив батька.
Чи проходили Ви загальний медичний огляд (терапевт, невропатолог, ендокринолог, писхіатр)? - Не проходив загальних медоглядів (не маю скарг).
У терапевта був недавно (ГРВІ).
---
Який у Вас графік роботи? - П'тиденка. Але роботи багато - працюю по 9 годин на день.
Скільки годин на день Ви відпочиваєте і як? - десь годину півтори (граю у відеогру онлайн Rocket League)
---
Дополнение от автора
Донці 4 рочки.
Синочку 7 місяців.
психолог онлайн
цитата:
- У минулому році я втратив батька.
У цьому може бути справа.
Коли людина переживає горе, вона проходить певні стадії: заперечення (або шок), гнів, торг, депресію та прийняття. Ці стадії не завжди йдуть саме у такому порядку, як я перерахувала, бо кожен випадок індивідуальний, але у більшості людей мають місце.
Скоріш за все, Ви знаходитеся зараз на стадії гніву, і так проявляється Ваше почуття втрати батька. Раджу звернутися до психотерапевта для роботи над цими емоціями.
Дополнение от автора
Я не думаю, що це може бути через батька, адже це було рік тому.
Я вже наче змирився.
Дякую за пораду.