Потрібно готуватися до першої зустрічі ?
В мене завжди виникає просто жахливий дискомфорт за того що я боюся ‘не сподобатися’ на першій зустрічі. Я говорю про будь-яку зустріч, наприклад зустріч зі шкільними друзями, з новим колегою, зі родичами яких я довгий час не бачив, з новою дівчиною. Щоб було легше, давайте уявимо що мова йде тільки про перше побачення з дівчиною.
Я вже багато чого пробував щоб перебороти це відчуття. Наприклад якось я прочитав що можна просто привітатися з сотнею незнайомих людей, побажати їм гарного дня, тим самим зняти страх “нових людей”. Або ще, виписати всі можливі негативні і позитивні ситуації які можуть статися під час зустрічі, і подумати що я відчуваю, якби пережити ці ситуації в своїй голові.
Ці вправи допомагають на певний час, але не на довго. Тільки я виконую одну із вправ, я відчуваю надходження надзвичайної сміливості, але через деякий час це відчуття пропадає.
З віком цей страх теж не проходить.
Так ось, я починаю писати наперед запитання/історії/план дій і кожний раз це все не виходить реалізувати... Коли я зустрівся з людною і я відчуваю що нам немає про що говорити, я починаю таємно підглядати наперед заготовлений сценарій зустрічі (з телефону), проговорювати афермації сміливості та розслабленості про себе. Говорити слово тригер, яке я до цього намагався прив'язати до стану спокою, цікавості та сміливості (НЛП). Нічого не виходить.
Якщо я взагалі не готуюся, теж нічого не виходить.
Вже в дома, я починаю згадувати що мені цікаво було б дізнатися про “таке і таке”, цікаво було б поговорити на “цю тему”, а “тут” можна було так пожартувати. Після такої прогулянки можна було б запросити дівчину на обід та послухати музику... і так далі, але вже пізно я справив погане враження, зі мною не хочеться другого побачення.
Потрібно хоч якось готуватися до зустрічі, чи не потрібно ?
Чи є спосіб швидко перейти в стан сміливості та розслабленості ?
Якщо вже сталася така ситуація що ми десять хвилин просто мовчимо, я відчуваю дискомфорт, то як діяти ? Завершувати зустріч чи ще є шанс її ‘спасти’ ?
Як точно знати хто ‘винуватий’ у невдалій зустрічі, це в мене щось не вийшло чи я зустрів ‘не свою людину’ ?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Доброго часу доби, Ілля.
Бачу, що Ви відчуваєте тривогу перед важливими зустрічами у перший раз. Зокрема, це стосується побачень з дівчатами.
цитата:
Ви відчуваєте напруження під час розмови з дівчиною, тому що дуже хвилюєтесь, і не встигаєте задати питання та обговорити теми, що Вас цікавлять. Як варіант, можна спробувати прислухатися до своїх емоцій та потреб у процесі спілкування.
Тобто, коли дівчина з Вами говорить, спробуйте концентруватись не на тому, яке враження Ви справите, а на тому, як Ви себе почуваєте фізично і психічно (для гарного самопочуття добре банально виспатись перед зустріччю), яка атмосфера довкола (концентрація уваги на деталях оточення може допомогти трохи знизити тривогу), про що говорить дівчина. Уважно слухайте і думайте, про що Вам цікаво поговорити.
Не потрібно всі паузи у спілкуванні заповнювати розмовами: вони не означають, що Ви - не цікавий. Говоріть, про що Вам хочеться, і отримуйте задоволення від процесу.
Тривога - це цілком природнє почуття, особливо перед зустріччю з новою людиною. Але буває, що підвищена тривожність у соціальних ситуаціях заважає повноцінному життю, і тоді потрібна допомога фахівців. Рекомендую обрати психотерапевта для індивідуальної роботи з Вашою проблемою, бо її вирішення потребує часу.
психолог онлайн
Ілля, добрий ранок! Які у Вас були стосунки з батьками, у них між собою? З однолітками? Як Ви раніше будували стосунки? Коли почалися труднощі?
психолог онлайн
Ілля, добрий день
Відповідь на ваше запитання, є вже в самому запитанні
цитата:
10-04-2021
В мене завжди виникає просто жахливий дискомфорт за того що я боюся ‘не сподобатися’ на першій зустрічі.
Якщо у вас очікування від зустрічі- сподобатись. То це нормально, що ви тривожитесь. А тривога- це почуття майбутнього, того що не в теперішньому моменті, а того що станеться потім. У вашому випадку- не сподобатись.
Звичайно, з цим треба розбиратись на індивідуальній консультації. Ви правильно підмітили, що така поведінка і цей страх проявляється у всіх стосунках.
А ще дуже важко бути з людиною в контакті, якщо вона діє по плану. Це я про ваші заготовлені питання. Адже контакт народжується в моменті взаємодії. Що б ви спитали одну людину, ви не спитаєте іншу. А у вас план, тобто в контакті не ви. І це відчутно.
Від механіки, треба відходити в свої відчуття. В тілесні. Ось я , як мені з цією людиною? Чим вона мені цікава? Чи цікава взагалі?
Але це не для самостійної роботи. Щоб щось змінити- потрібен теж контакт. З психологом чи психотерапевтом. Спочатку безпечний.
психолог онлайн
доброе утро. тревожиться в ситуации новизны это нормально. важно исследовать как вы строите контакт, видите ли вы собеседника? скорее свего здесь сбой произошел раньше, и фонит во всех ваших попытках это изменить. рекомендации в чате на мой взгляд малоэффективны, выжно в контакте с терапевтом в режиме реального времени исследовать ваши патерны взаимодействия. что с вами на уровне тела происходит?, какие проэкции?, возможно интроэкты? и тд . вполне рабочий запрос с такими прекрасно справляется гештальт терапия