Конфликт из за сигарет
Добрый день. Живем с женой год. Появились конфликты , один из которых- сигарету. Ненавижу , когда девушки курят. Жена об этом знает . Уже 3й раз запалил ее, и грандиозный конфликт. Первых два раза божилась , что не будет курить, но все равно иногда покуривает и делает меня виноватым, типа что я к этому привел.
Ее драйвит, когда она прячется , когда адреналин. Типа он запрещает , а я такая крутая и все равно буду.
Для меня принципиально, что бы она не курила.
Угрожает, что если не устраивает меня , значит нужно расходиться.
Что делать ? какие советы ?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий день, Andrey24.
Перш за все, Ви запитували у дружини, що їй дає куріння?
цитата:
Вона Вам сама про це сказала, чи це Ваше припущення?
цитата:
Насправді, кинути курити не так легко як здається на перший погляд. Водночас, замість підтримки дружини, Ви її лякаєте, що лише погіршує ситуацію.
цитата:
Что делать ? какие советы ?
А, що б Ви хотіли зробити у цій ситуації? Якщо дружина не покине курити, Ви готові продовжувати ці стосунки? Що особисто для Вас означає жнка, яка курить?
Знаєте, таке враження, що тут щось більше ніж конфлікт через цигарки. А що взаалі Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Таке враження, що Ви займаєте роль не партнера, а батьківської фігури.
Дополнение от автора
Що дає їй це - каже, що так заспокоює нерви. І типу що я до цього доводжу.
Хоча вона сама провокує на скандал, своїми висловлюваннями , типу: я всеодно буду покурювати, якщо ти ...бла бла бла
психолог онлайн
добрый вечер. а если не сигареты, по какой причине бы скандалили? вы понимаете что дело не в курении?
Дополнение от автора
Просто когда начинаем ссору, она первая начинает говорить грязными терминами.
Плюс просила прощение за курение , но все равно иногда покуривает..
психолог онлайн
цитата:
я всеодно буду покурювати, якщо ти ...бла бла бла
Якщо ти, що?
цитата:
Ок, причина зрозуміла. Водночас, Ви запитували у дружин, яким іншим способом вона може заспокоюватися?
цитата:
А через що сварки?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Ненавижу , когда девушки курят.
Что это значит для Вас когда девушка курит?
Ваша жена курила когда Вы начинали жить вместе?
Вы сами курите?
Готовы продолжать отношения если жена не бросит курить?
От чего Вы готовы отказаться ради этих отношений?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а что для Вас, если девушка курит? Она Вам говорит о том, что таким способом успокаивает себя и это может быть действительно так. Если человек не готов с этим расстаться, то не стоит и давить на нее. Она должна сама этого захотеть.
Дополнение от автора
..Якщо при сварках буду вживати нецензурні слова.
.. Якщо не буду приділяти багато уваги..
Сварки по - різному. Мені дуже хочеться, щоб дружина хоча б раз в два три дні розмовляла з моїми батьками по телефону. Типу конференцію робити. Адже їм теж цікаво, як справи в дружини.
До речі, ще одне питання. Якщо ми з одного міста і приїзджаємо до батьків 1 раз в 3 тижня. Є 2 ночі й 1.5 дня. Як поділити час, коли приїзджаємо. ? Адже кожному хочеться до своїх батьків.
І де ночувати? Варто разом чи кожен в своїх ?( Адже в дружини аргумент, що її батьки розвелись і брат менший зараз сам вдома тижнями ( карантин)) Значить потрібно більшість часу проводити з братом- її логіка.
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Здравствуйте. Поправьте, если не права, но складывается впечатление, что Вы пытаетесь подстроить и переделать под себя. Сколько вы женаты? Ощущение, что Вы (не знаю, как жена) еще не отделились от родителей. Для чего звоните им так часто? А вот это:
цитата:
дуже хочеться, щоб дружина хоча б раз в два три дні розмовляла з моїми батьками по телефону. Типу конференцію робити. Адже їм теж цікаво, як справи в дружини.
А ей этого хочется? Как думаете, почему она должна звонить Вашим родителям да и еще так часто и рассказывать о своей жизни только потому, что этого хочется ей и Вам, но никто при этом не уважает ее мнения и желания. По поводу сигарет - Вы знали до женитьбы, что она курит? Если не принимаете этот факт, почему начали отношения с ней? А сами курите? Может, стоит договориться по-другому - на что Вы согласны пойти ради того, чтоб она бросила, что, по ее мнению будет равноценным?
цитата:
Якщо ми з одного міста і приїзджаємо до батьків 1 раз в 3 тижня. Є 2 ночі й 1.5 дня. Як поділити час, коли приїзджаємо. ? Адже кожному хочеться до своїх батьків. І де ночувати? Варто разом чи кожен в своїх ?( Адже в дружини аргумент, що її батьки розвелись і брат менший зараз сам вдома тижнями ( карантин)) Значить потрібно більшість часу проводити з братом- її логіка.
Вот тут ощущение, что каждый тянет одеяло на себя. Не думали о том, что в один приезд можно к ее родителям, в другой - к Вашим, каждый у своих родителей, на костях выкидывать, что ли. Обоюдных решений на самом деле много, но тут каждый из вас (по моим ощущениям, поправьте, если не права) пытается забрать себе весь пирог и убедить другого, что так правильно.
Как вообще в Вашей семье решаются конфликты, кто на первом месте для Вас: жена или родственники, а для жены: Вы или ее родственники? Что вообще дают Вам эти отношения? Идете ли в чем либо на встречу друг другу?
Складывается впечатление, что вы или недавно поженились или никак не можете прийти к взаимопониманию, ведь сигареты это то, за что можно зацепиться, а на деле, видимо, много всего. Попробуйте с женой обсудить, на что каждый готов, а на что не готов ради сохранения любви и чего каждому из Вас хочется. Если не получается это сделать в благоприятной обстановке, то, может, стоит взять несколько консультаций у
семейного психолога.
психолог онлайн
Инна Витальевна Гречко
Добрий день
Потреба в контролі вказує, що не задовільняється якась інша, важлива потреба. Про яку можливо ви не знаєте, або боїтеся її виявити. Та контроль- це деструктивний спосіб вирішення. Ви почали з цигарок, далі час у батьків... Подавляти іншу людину і вимагати щоб вона відповідала нашим стандартам- шлях в нікуди. Я пораджу звернутись вам на особисту консультацію і розібратись з своїми емоціями. Все, що не усвідомлене, продовжує керувати нами без нас.
психолог онлайн
Доброго дня! У мене питання до Вас... Якщо Вас почне хтось змушувати щось робити, навіть дуже правильні речі, яка буде Ваша реакція? І друге питання: хто у родині Ваших батьків головний? Мама? Це мамі потрібні "конференції" щодо протікання Вашого сімейного життя? То з ким Ви весь час "воюєте"? З дружиною чи з мамою, від якої ніяк не відокремитеся психологічно? Задайте собі питання: що для Вас важливіше: Ваші амбіції чи існування загалом Вашої родини? Уже те, що Ви звернулися до психологів за порадою, свідчить про Вашу прогресивність, то вже не зупиняйтеся, розберіться із ситуацією до кінця та збережіть родину...