Чому мене не цінує хлопець?
Я живу з своім хлопцем.
На даний час ми змушені жити з його бабцею. І в нас постійно виникають суперечки через дрібниці. Так як зараз з грошима в нас скрута ми змушені на всьому економити і постійно собі в чомусь відказувати,ось і останній раз я купила продукти на тиждень відносно нашого бюджету , запланувавши собі страви які я з них хочу зробити. Зранку коли ми розходилися на роботу ми сказали бабці шо з продуктів які купили ми ввечері плануємо приготувати котлети!
Але вона чомусь вирішила використати іх , і приготувати іншу іду яку вона вважала за потрібне приготувати.
Коли я йому висловила своє обурення він сказав шо поговорить з нею і підтримав мене.
На другий день я спитала його чи він вирішив це питання і в відповідь почула звинувачення шо я винна в тому шо тепер бабця обіжжається на нього і він вийшов крайній і нічо страшного в тому шо вона з продуктів які я купила за свій кошт приготувала якісь своі страви. Накричав на мене , довів мене до сліз.
Впринципі нічого страшного б не було якшо б перед тим вона нам не сказала шо вона собі окремо і ми собі окремо коли він попросив купити іі цукор тому , шо в нас взагаліі не було грошей.
Чому я не відчуваю підтримки і розуміння? Я вважаю шо я права в даній ситуаціі, і маю право проявити своє незадоволення коли з продуктів які я купляю за свій кошт мені не дають приготувати те що я планую приготувати. І незаслуговую на звинувачення? Можливо я щось роблю неправильно?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Ева, добрый день!
цитата:
Если я правильно понимаю, то Вы проживаете у бабушки, потому что не можете себе позволить снять свое жилье. Вы помогаете ей оплачивать коммунальные или какие-то другие расходы? Конечно, если это были Ваши продукты, очень важно это обсудить с бабушкой и сказать, что Вы на них рассчитываете.
Дополнение от автора
Так, повністю всі комунальні послуги оплачуємо ми, таксамо продукти які ми купляємо вона вважає спільними , а те що іі то до нас ніякого відношення немає. Я просто не розкмію чому в цьому випадку хлопець сказав шо винна в конфлікті я і не підтримав мене?
психолог онлайн
цитата:
Я просто не розкмію чому в цьому випадку хлопець сказав шо винна в конфлікті я і не підтримав мене?
Спитайте у вашого хлопця.
Можливо він не зміг відстояти свою позицію перед бабцею, і взяти за це відповідальність, тому легше було знайти винувату.
І вам краще жити окремо, шукайте можливості.
Дополнение от автора
Як мені краще поводитися в даній ситуації? Це дуже мене образило, але він вважає себе правим?
психолог онлайн
Цените ли Вы себя сами? Я думаю, что в этой ситуации Вы могли поговорить с бабушкой. В чем именно Вы виноваты, как он считает? Вы обсуждали это с ним?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день, Єва!
Співчуваю Вам, що побутові складнощі впливають на ваше життя.
Запитайте себе, що краще - «бути правою», чи «бути коханою»?
Ви можете зробити висновки і вирішити питання в принципі, тобто жити окремо, або зберігати продукти у своїй кімнаті у свойому холодильнику, або якось інакше.
Приймати обставини не означає підкорятися їм. Приймати обставини означає спокійно ставитися до тої реальності, яку Ви не можете змінити. Не можете змінити чоловіка, не можете змінити бабусю, побутові умови поки що.
Ви можете змінити своє ставлення до ситуації, Ви можете відрізнити, що можна змінити, а що ні.
Дополнение от автора
В тому шо я настроїла проти баби, і він через то з нею посварився, і вийшов крайнім.
психолог онлайн
Вам треба вчитися зрілому діалогу у відносинах. Це дуже важливий навик у спілкуванні.
Але діалог - справа двох.
Ваш хлопець вас підтримав, але під тиском бабці не впорався з емоційним станом,скоріш за все.
Проясняйте, балакайте.
Дополнение от автора
Моі пояснення і розмови він розцінив як те що я настроюю його з нею сваритися.
психолог онлайн
А почему Вы сами не обсудили это с ней?
Дополнение от автора
Тому, що я вважаю що мужчина він! І відстоювати нас має він!
психолог онлайн
Вы хотели, чтобы он Вас защитил в этой ситуации? Сколько лет Вашей бабушке? Вы должны понимать, что пока Вы живете на ее территории, то такие ситуации могут быть и это важно обсудить с ней
Дополнение от автора
Так, я хотіла шоб мій хлопець вирішив це питання з своєю бабою. Я не хотіла скандалу, а шою він ій просто сказав по факту , якшо ти окремо від нас тоді ти окремо,все!
Я вважаю шо сенсу з нею говорити немає, тому що як я вже писала ми іі попередили заздалегіть про наші плани а вона ніби спецяльно зробила по своєму!
Коли він намагався ій це сказати вона тбразилася і в результаті вийшла винна я .
Це просто якийсь нонсенс
Я купляю продукти за своі гроші а потім я стаю ше винна в тому шо з них хтось шось приготував.
психолог онлайн
В представлении у бабушки нет понимания, что продукты Ваши и их нельзя трогать, она считает, что они общие. Это важно четко сказать бабушке, выделить свою полку в холодильнике
Дополнение от автора
Так як ій пояснити? Якшо ій нема права слова сказати вона вже обіжжається.
Дополнение от автора
А хлопець не розуміє що це ненормально і ше звинувачує мене в тому
психолог онлайн
Навіщо ви живете з хлопцем і його бабцею?
Дополнение от автора
Тому, що наразі в нас немає інших варіантів. В нас є ще кридит який ми закриємо сінімум за 3 місяці. А більше це терпіти я також неможу.Бо як ви розумієте ситуація така була не одна.
психолог онлайн
К сожалению, психологи не могут повлиять на Вашу бабушку, это можете сделать только Вы или Ваш муж. Пока Вы живете на ее территории, то Вам придется с этим сталкиваться, тем более, что человек пожилой и у нее могут быть уже возрастные изменения
Дополнение от автора
Іменно тому я пропоную йому поіхати закордон на довгийчас шоб мати змогу придбати власнежитло, і це все в планах.
Але і воювати цей час з рідною йому людиною я не хочу!Але і терпіти сил немає.
Дополнение от автора
Я говорила з ним багато раз, і я вже незнаю як йому донести шо я хочу як краще і шо не я неправа. Мені важливо відчувати підтримку , і тоді я б знайшла сили перетерпіти цей період.
психолог онлайн
Какой выход Вы сами для себя сейчас видите? У Вас в планах купить свое жилье, но пока у Вас нет на это достаточно денег. Вам бабушка предложила пожить у нее. Вы можете съехать и самостоятельно платить, но тогда Вам нужно подумать, как на это заработать со своим парнем
Дополнение от автора
Я хочу шоб ми разом вирішили цю проблему! А не щоб мені лишалося терпіти і бути в всьому винною.
А він не вважає це проблемою
психолог онлайн
Вы можете с ним говорить об этом, что Вы хотите. Мы не можем повлиять на желания и мысли другого человека. В данном формате мы можем говорить только о Ваших чувствах. Если Ваш парень не готов Вас слышать и решать совместно Ваши вопросы, то тогда стоит задуматься о том, что Вы делаете в этих отношениях
Дополнение от автора
Я давно задумувалася над цим питанням, але думала що це тільки мої видумки, а тепер я щераз впевнююся шо це все не просто так.
Дякую всім шо допомогли розставити всі точки над і.