Стрес як подолати
Сталась не приємна ситуація. Вже 2й раз купались в річці. Я син 1.4 місяці і чоловік. Там по пояс води чучуть више даже, на дні плити і камінці, я з дитиною в руках зачіплююсь за плиту за арматуру і сковзаюсь з дитиною і начинаю тонути, і стараюсь виштовхнути дитину так щоб він був на поверхні, чоловік на той момент відплив від нас, но я і дитина наковтались води, я звичайно дуже, чоловік ледь бистро підплив, схватив дитину, а я дальше сковзаюсь но якось виплила, малий злякавсь, я в шоковому стані, не знаю що робится вже просто, чоловік вже виліз з води з дитиною, накричав на мене.,це все бачили 2 людей і хлопець років 10, він мені поміг, і стидно, і розумію що я винна в цьому, тепер гризуть думки, всякі що було б якщо. І так погано на душі я не можу заспокоїтись.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Здравствуйте!
Ох, могу представить, как вы испугались.
Ни в чем вы не виноваты.
Как давно это было?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день, MariMoroz!
Співчуваю Вам.
цитата:
стидно, і розумію що я винна в цьому
Чому Вам стидно? Що з Вами стався нещасний випадок? Що бачили люди?
В чому Ви винні? Ви спеціально зачепилися за арматуру?
Ви хотіли впасти?
психолог онлайн
Доброго дня! дуже неприємна ситуація! І дякувати Богу, що все нормально завершилося. Те, що чоловік на Вас накричав - зрозуміло. він також дуже перелякався і за Вас, і за дитину. А от Ваша реакція після трохи насторожує "і стидно, і розумію що я винна в цьому, тепер гризуть думки, всякі що було б якщо. І так погано на душі я не можу заспокоїтись". Як мені здається, вона лише витягнула "на гору" якісь Ваші внутрішні проблеми. Як у Вас з самооцінкою? Звідки у Вас таке нестерпне бажання гнобити себе? Які у Вас стосунки з батьками? Що відбувалося у Вашому дитинстві?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Сочувствую, очень пугающая ситуация
А за что вы вините себя?
Обсудили ли вы с мужем потом спокойно, что произошло? Возможно накричал он на вас от страха