Дівчина дивно себе веде
Доброго дня, мені 38р., дівчині 36р., у відносинах 3роки. Останнім часом дівчина себе дивно веде. Недавно був такий випадок, я люблю її фотографувати так як вона мені подобається і сидячи на кухні я зробив її фото таємно, до цього сотні раз її фотографував вона це побачила але нічого відразу не сказала, але написала на другий день для чого я її фотографував, я їй відписав що зробив це фото для себе а не для когось чи для чогось бо ти мені подобаєшся. Вона мені на другий день відписала що просто ошарашена що впустила мене в своє серце в своє життя а я веду себе незрозуміло що якось не приємно коли ти робиш каву а тебе фотографують ззаду втіхую, що у мене нема від тебе таємниць бо думала що ми єдине ціле..... Це така реакція на фото хоча до цього дуже багато зроблено фото з нею. І ще написала якщо не будеш зі мною щирим то все що будувалось 3 роки може закінчитись за секунду. Прошу прокоментувати цю ситуацію і як себе далі вести, бо я дівчину часом не розумію.
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Останнім часом дівчина себе дивно веде. Недавно був такий випадок, я люблю її фотографувати так як вона мені подобається і сидячи на кухні я зробив її фото таємно, до цього сотні раз її фотографував вона це побачила але нічого відразу не сказала, але написала на другий день для чого я її фотографував,
Как Вы думаете, что именно могло так напугать девушку? Вы с ней пытались обсудить, что ей не нравится? Возможно, что в тот момент ей хотелось бы сохранить интимность. Мы можем только гадать об этом, потому что на этот вопрос может ответить только девушка. Что Вас пугает в этой ситуации, что Вы можете ее потерять?
Дополнение от автора
Я не знаю що могло настрашити дівчину щоб так реагувати. Мене бентежить то що за дуже бурна реакція на фото хоть таємно зроблене але до того було тисячі фото зроблених. І намікати на те що якщо я не буду щирим то все може закінчитись через якісь фото я вважаю ненормальним. І вважаю якщо один одному подобаються то має бути такої реакції якщо хлопець зробив фото дівчини для себе навіть якщо і таємно. Можливо тут захований інший підтекст або фото було лиш приводом щоб висловитись
психолог онлайн
Я предположу, что не в фото дело и фото скорее послужило какой-то последней каплей и девушка так бурно отреагировала.
Какие у вас отношения с ней?
психолог онлайн
Доброго дня, Vasiok.
цитата:
Я не знаю що могло настрашити дівчину щоб так реагувати.
Про це найкраще запитати у неї.
цитата:
Можливо тут захований інший підтекст або фото було лиш приводом щоб висловитись
Якщо це дійсно так, то за що саме вона хотіла висловитися, на Вашу думку?. Через що зазвичай у Вас бувають конфлікти? Чи були напружені ситуації до цього?
Дополнение от автора
Какие у вас отношения с ней?
Взагалі в нас добрі відносини звичайно бувають якісь легенькі суперечки але щось пішло не так видно...
Через що зазвичай у Вас бувають конфлікти? Чи були напружені ситуації до цього?
В нас і конфліктів і напружених ситуацій не буває серйозних якісь легенькі але завжди якось розумілись. А шо сталось цього разу не можу зрозуміти якщо вона бачила що роблю фото ну то скажи відразу і тоді б не було такої ситуації і висловлювань і ще і написала на другий день аж про це. Ваша думка, версії як жінок що може бути?
психолог онлайн
Наши версии это пальцем в небо.
Причин может быть масса - от того, что у нее накопились какие-то претензии и не такие хорошие у вас отношения с ее точки зрения, до того, что это вообще не имеет к вам отношения, а повод порвать разойтись и обвинить вас в этом. А в промежутке между этими двумя версиями может быть еще много чего.
Кроме как поговорить в открытую с девушкой, вариантов нет. Скажите что вы растеряны и не понимаете, что так девушку задело, а еще что вам дороги отношения и вы готовы обсудить ваши отношения, что ее не устраивает.
А еще, обычно, если за несколько лет, нет никаких особо ссор и вроде как все отлично, но чаще это про подавление какого-то недовольство, про то, что в паре нет умения говорить про проблемы, обсуждать их и решать конструктивно. Ведь у вас у каждого есть свой немалый багаж опыта, представлений про жизнь, про отношения. И идеально совпасть это больше из области сказок, чем про реальность. Поэтому про то, что между вами происходит и какие отношения это большой вопрос.
Девушка говорит о доверии, о том, что похоже в чем-то разочарована. Поэтому то ли вы в розовых очках по поводу ваших отношений, то ли вы не придаете чему-то значение, что важно для нее
психолог онлайн
цитата:
я не буду щирим то все може закінчитись через якісь фото я вважаю ненормальним. І вважаю якщо один одному подобаються то має бути такої реакції якщо хлопець зробив фото дівчини для себе навіть якщо і таємно. Можливо тут захований інший підтекст або фото було лиш приводом щоб висловитись
Я думаю, что Вы правы, когда говорите, что за этим фото есть еще что-то. Это лучше Вам прояснит со своей девушкой, что именно ее могло так напугать в этот момент