Как начать разговор со старым другом?
Меня зовут Никита, мне 27 лет. У меня неординарная ситуация. В детстве у меня был друг на лето так сказать, его зовут Влад. Я жил в маленьком городке в Украине, он каждое лето приезжал из России, из Москвы, к нам в городок к своим родственникам. И он гулял вместе с нашей дворовой компанией. Влад старше меня на 4,5 года. У меня тогда было еще пару друзей моих ровесников + один друг - ровесник Влада. Потом он перестал приезжать. Я видел его последний раз в 2004 году, если не в 2003. Так как мобильных телефонов, а тем более Интернета в то время ни у кого не было, то связи с ним соответственно тоже не было. Недавно я выяснил его номер телефона, хочу в вайбере ему написать. Но в то же время, я не знаю как начать разговор, я не видел человека 17, а то и 18 лет. Не знаю как он на меня отреагирует, помнит ли он меня вообще. У меня нет цели восстановить ту дружбу, которая у нас была в детстве, я понимаю, что это уже невозможно. Мне интересно узнать, где и как он живет, чем занимается, есть ли семья и т.п. Подскажите, как лучше начать разговор. Спасибо
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Никита, доброго времени суток!
цитата:
У меня нет цели восстановить ту дружбу, которая у нас была в детстве, я понимаю, что это уже невозможно. Мне интересно узнать, где и как он живет, чем занимается, есть ли семья и т.п.
Если нет цели восстановить дружеские отношения - тогда с какой целью Вы хотите узнать о человеке довольно таки личную информацию?
Дополнение от автора
Наталья Павловна, добрый день
Я вовсе не против восстановить эту дружбу, но понимаю, что этого может не быть из-за прошедшего времени и расстояния. Я просто допускаю разные варианты развития событий, допускаю, что Влад может не захотеть со мной общаться, я же не знаю какой он сейчас, он не знает какой я сейчас. Просто интересно как начать разговор, чтобы понять возможна ли дружба хотя бы на расстоянии
психолог онлайн
Доброго дня, Никита.
А що Вас спонукало написати Владу саме зараз? Чому не раніше?
цитата:
Мне интересно узнать, где и как он живет, чем занимается, есть ли семья и т.п.
ОК, дізнаєтеся, що далі? Що Вам це дасть?
цитата:
У меня нет цели восстановить ту дружбу
цитата:
Просто интересно как начать разговор, чтобы понять возможна ли дружба хотя бы на расстоянии
Ви суперечите самому собі, таке відчуття, що у Вас якийсь внутрішній конфлікт.
психолог онлайн
цитата:
Я вовсе не против восстановить эту дружбу
Смысл в том, чтобы, для начала, лично для себя, определить цель данного действия. Если у Вас нет конкретной цели - Вы и не сможете найти варианты действия, а именно:
цитата:
как начать разговор
А определившись с этим важным вопросом и с ещё одним, возможно, посторонние советы о технике начала диалога Вам и не понадобятся - Вы их увидите внутри себя. И это будет органично, аутентично для Вас. А не взятый кем-то созданный шаблон...
То, что результат (достижение цели) от Вас не зависит - это одно. Но понимание для чего мне это нужно и какой в этом для меня смысл - это совершенно другое, первоначальное.
Так какова всё же у Вас цель и какой в этом смысл для Вас?
Дополнение от автора
Доброго дня, Оксана! Я хотів його знайти і раніше, ще в 2012 році знаходив його в Вконтакті, додавав його в друзі, а лише чомусь не наважився його написати. Тільки один раз привітав з Днем народження і все. Потім одного разу я вже наважився йому написати в ВК в 2016 або 2017 році, вже не пам'ятаю, але побачив, що він туди не заходить вже не один рік. В Фейсбуці не знаходжу його досі. А це просто в кінці листопада у Влада був День народження і я якось у розмові з батьками згадав про це. Вони пообіцяли дізнатися його номер телефону, якщо побачать його родичів. На моє велике здивування, вони його вже вчора дізналися, тому я вирішив вийти на зв'язок
Дополнение от автора
ОК, дізнаєтеся, що далі? Що Вам це дасть?
Може продовжимо спілкуватися і дружити, хто знає...Але якщо нічого не вийде, то я хоча б знатиму, що спробував
Дополнение от автора
Так какова всё же у Вас цель и какой в этом смысл для Вас?
У меня есть цель - это восстановить хотя бы в каком-то виде. Все-таки в детстве хорошо дружили. Хотя я понимаю, что у меня может не получиться. Много времени прошло. Хотя другой наш общий друг (ровесник Влада) по слухам с ним общается. Просто он был постарше и поумнее, сразу додумался узнать номер телефона Влада, а у нас, малышни (у меня и двух других моих друзей-ровесников), мозгов не хватило
психолог онлайн
цитата:
У меня есть цель - это восстановить хотя бы в каком-то виде. Все-таки в детстве хорошо дружили
Может имеет смысл Написать ему апеллируя именно этим детским воспоминанием хороших взаимоотношений?
психолог онлайн
цитата:
Подскажите, как лучше начать разговор.
Знаєте, таке відчуття, що Ви хочете спеціальний алгоритм розмови, щоб зменшити шанси на відторгнення з його боку, проте Ви маєте розуміти, що якщо людина не хоче з Вами спілкуватися, то щоб Ви не говорили, вона піде із спілкування. Я Вас розчарую - спеціального алгоритму немає, розмова це спонтанність і динаміка, якщо Ви йтимете по "штампу", то це аж ніяк не сприйтиме відвертому спілкуванню. Запитаю у Вас - Як би Ви хотіли почати?
Врешті решт, у Вас є уявлення про те, про щоб Ви хотіли поговорити:
цитата:
У меня есть цель - это восстановить хотя бы в каком-то виде. Все-таки в детстве хорошо дружили.
Дополнение от автора
Запитаю у Вас - Як би Ви хотіли почати?
Хочу написати йому в вайбері приблизно так: "Привіт, Влад. Ми з тобою дружили коли ти приїжджав до нас в місто Х. Як в тебе справи? Не хочеш поспілкуватись через вайбер наживо?"
Дополнение от автора
Может имеет смысл Написать ему апеллируя именно этим детским воспоминанием хороших взаимоотношений
Я именно так и хочу
психолог онлайн
цитата:
"Привіт, Влад. Ми з тобою дружили коли ти приїжджав до нас в місто Х. Як в тебе справи? Не хочеш поспілкуватись через вайбер наживо?"
Хороше звернення, мені подобається. Було б добре, якби Ви ще представилися хто Ви і зазначили, чому для Вас важливо з ним поспілкуватися.
Дополнение от автора
У вайбері я підписаний, має бути зрозуміло хто я, чи все одно потрібно представитись?
Чому для Вас важливо з ним поспілкуватися. - А що тут можна написати? Навіть не можу додуматися
психолог онлайн
цитата:
Зазвичай люди представляються. Ви на форумі написали, що тоді у Вас була з ним хороша дружба і Ви б хотіли відновити спілкування + інтерес. Також писали, що вже давно хотіли з ним сконтактуватися, проте не наважувалися. Можливо оформіть це в звернення.
психолог онлайн
цитата:
А если бы Вам пришло такое сообщение от человека из 2003 года - какие эмоции и мысли у Вас бы это вызвало? Есть желание ответить?
Дополнение от автора
Також писали, що вже давно хотіли з ним сконтактуватися, проте не наважувалися.
Якщо я це йому Владу, у нього виникне питання: чому я не наважувався?
психолог онлайн
цитата:
Ок, дайте відповідь. Чи щось не так?
Дополнение от автора
Вы имеете в виду от Влада из 2003 года в настоящее время пришло бы такое сообщение?
Дополнение от автора
Ок, дайте відповідь. Чи щось не так?
Я не знатиму, як відповісти чому я не наважувався. Я не знаю відповіді на це питання
психолог онлайн
[quoteЇ Я не знатиму, як відповісти чому я не наважувався. Я не знаю відповіді на це питання [/quote]
Так і напишіть, що не знаєте відповіді.
Дополнение от автора
Так і напишіть, що не знаєте відповіді
Зрозумів, так і зроблю
Дополнение от автора
Если бы мне пришло такое сообщение, то вызвало бы эмоции радости. И конечно ответить желание бы было
психолог онлайн
Доброго дня! А чому б Вам спершу не спробувати пошукати його профіль у якійсь із соцмереж? У всякому випадку, Ви б, можливо змогли не виявляючи себе, отримати додаткову інформацію... Адже за стільки років дуже багато чого могло змінитися, у тому числі в світогляді людини та ставленні до життя вцілому... У всякому випадку, Ви б не продовжували жити у ілюзіях. Адже саме ілюзії спричиняють найбільший біль та розчарування... Як на мене, саме через внутрішні побоювання не отримати відгуку, Ви і звернулися до психологів... То чи Варто "кидатися" на амбразуру без "розвідки"?
психолог онлайн
цитата:
Вы имеете в виду от Влада из 2003
Нет. От неизвестного человека, которого Вы, возможно, слабо помните или вообще не помните.
Дополнение от автора
Доброго дня! А чому б Вам спершу не спробувати пошукати його профіль у якійсь із соцмереж?
В тому-то і справа, що я шукав, я його навіть додавав колись в одній мереж, але туди він не заходить дуже багато часу. В інших соцмережах знайти не можу. Лізти на амбразуру не збираюся, просто хочу написати в вайбері, побачити його реакцію
Дополнение от автора
Нет. От неизвестного человека, которого Вы, возможно, слабо помните или вообще не помните
Наверно вызвало бы удивление, но в то же время заинтересованность
психолог онлайн
Тоді, як на мене, проблема не у тому, що і як написати... Адже, якщо ми внутрішньо готові до любого розвитку подій, питання стилістики, вже не є важливим... Швидше за все, є щось набагато глибше... Що саме такого цінного було у вашому спілкуванні тоді? Чого Вам не вистачає зараз в житті? Адже бажання так просто не з'являються... Є щось дуже незавершене у цій ситуації, що сягає "корінням" в минуле... Я б Вам радила індивідуальну консультацію зі спеціалістом. Як на мене, може навіть вистачити однієї онлайн зустрічі, щоб розібратися.. І на мою думку - це стосується якихось внутрішніх потреб, які на сьогоднішній день, є у дефіциті
психолог онлайн
цитата:
Серьёзно? Если бы Вам пришло сообщение от неизвестного с вопросом "как дела?" - Вас бы это заинтересовала?
Дополнение от автора
Серьёзно? Если бы Вам пришло сообщение от неизвестного с вопросом "как дела?" - Вас бы это заинтересовала
Если бы я этого человека не знал или не помнил бы, то я бы спросил кто он и т.д. и т.п. А если бы я помнил его хоть немного, то меня хотя бы заинтересовало то, почему он пытается установить со мной контакт
Дополнение от автора
Що саме такого цінного було у вашому спілкуванні тоді? Чого Вам не вистачає зараз в житті? Адже бажання так просто не з'являються... Є щось дуже незавершене у цій ситуації, що сягає "корінням" в минуле...
Чесно кажучи, я зараз не можу всього згадати. Просто спілкувалися, разом проводили час, грали в ігри. Мені було 9 чи 10 років, коли ми бачилися востаннє. Не можу згадати всього. Навіть якщо Ви мене запитаєте, якою людиною був тоді Влад, я не зможу Вам відповісти. Ми спілкувалися і потім раптом спілкування припинилося. Ось ситуація незавершеності. І чомусь тоді не було потреби шукати контакти і встановлювати зв'язок. А зараз не те, щоб з'явилися така потреба, просто стало цікаво, як людина живе, де вона зараз і що з нею відбувається.
психолог онлайн
Знаєте, зачасти, нам буває дуже важко зрозуміти, що саме було такого в стосунках, що змушує нас намагатися їх поновити... Тим паче, якщо є відчуття незавершеності... Якщо б питання було лише в тому, щоб довідатися як він живе, навряд чи з'явилася б потреба радитися з психологами, бо це було б на рівні пересічної ситуації... Написали б собі просто у вайбер просте питання або привітання та й усе... Наша свідомість так влаштована, що зачасти дуже майстерно приховує від нашого погляду те, що лежить на рівні підсвідомості... Але ж саме підсвідомість, а не свідомість керує нашим життям...
Дополнение от автора
Доброе утро! Я написал Владу. Я напомнил ему, что мы дружили с ним очень давно. Предложил если у него есть возможность, созвониться по вайберу. Он ответил, что помнит меня. И пишет, давай как-нибудь на днях, сегодня (то есть в пятницу, которая была) он занят. Ну главное, что я сделаю первый шаг и попробовал. Даже если Влад мне не перезвонит и не захочет общаться, я обижаться не буду, я все понимаю, много времени уже прошло плюс расстояние. Вот так вот
психолог онлайн
Я Вас вітаю, адже зробити крок назустріч, то вже пів справи... Тепер я Вам щиро раджу почати відслідковувати свої почуття та реакції у відповідності до дій друга... Буває так, що інколи за зовні простою ситуацією може приховуватися щось набагато серйозніше...
психолог онлайн
Вітаю Вас, Ви великий молодець. Удачі Вам).
психолог онлайн
Здорово! Какое ощущение после свершившегося? Закрепите в себе это ощущения, чтобы когда столкнётесь с подобной ситуацией - у Вас было на что опереться, напомнить себе.
цитата:
Даже если Влад мне не перезвонит и не захочет общаться
На счёт "не захочет" - вот тут я сомневаюсь. Если бы он не хотел с Вами общаться - он бы не ответил на первое сообщение, и, уж тем более, не стал детализировать, что помнит Вас. Так что, если он не позвонит - это может значит всё что угодно, но уж точно не то, что у него нет желания с Вами общаться.
Дополнение от автора
Здорово! Какое ощущение после свершившегося?
Ощущение уверенности в себе, радости, я напомнил о себе.
Очень надеюсь, что он перезвонит. Но в вайбер он заходит редко, я после его ответа написал ему: ну звони когда сможешь. И он только через 2 дня зашел просмотрел. Поэтому подозреваю, что у Влада просто много дел и он загружен. Но даже если он не захочет восстанавливать связь, я пойму