Незрозуміла ситуація
Зустрічалися з хлопцем близько 2х тижденів. Були гарні, ніжні стосунки. Він мені страшенно подобався, бачила шо і я йому. Одного разу він напися і приїхав до мене. Зрозуміло, що я почала видзвонювати всім його друзям щоб його забрали, так як він не місцевий. В пяному стані він говорив не розумні речі, і можна сказати що його друзів по телефону це чули. Я розумію, що для нього це сором, бо він не п*є взагалі. Після тієї веселої нічки він мені не дзвонив. Через день я сама написала, що нам в любому випадку треба поговорити. На що він грізним тоном записав аудіозапис, що він не в настрої, і що коли заспокоїться і відійде від цьошо всього тоді набере, і те що я буду писати йому повідомлення нічого не змінить доки він сам не захоче. Пройшов тиждень. Від нього немає новин. Чомусь розумію що він і не набере. Та втрачати я його не хочу. З ним дуже добре. Як себе зараз повести? Ще витримати паузу, дати більше часу. Чи написати. Що зробити, щоб не втратити ці стосунки?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Мария, добрый день!
цитата:
Зустрічалися з хлопцем близько 2х тижденів. Були гарні, ніжні стосунки. Він мені страшенно подобався, бачила шо і я йому. Одного разу він напися і приїхав до мене. Зрозуміло, що я почала видзвонювати всім його друзям щоб його забрали, так як він не місцевий.
Возможно, что здесь больше Ваше беспокойство, потому что Вы боитесь потерять эти отношения, потому что Вам в них было хорошо. Ваш молодой человек сказал, что он не пьет и, возможно, что-то произошло или так случилось, ведь это дело молодое, как говорится. Если он Вам сказал, что ему нужно время, то лучше его дать.
психолог онлайн
Доброго вечора, Маріє!
цитата:
На що він грізним тоном записав аудіозапис, що він не в настрої, і що коли заспокоїться і відійде від цьошо всього тоді набере, і те що я буду писати йому повідомлення нічого не змінить доки він сам не захоче.
Здається, Ви не зрозуміли його послання. Не почули. А що насправді він Вам намагався довести? А те, що Ви для нього мало чого значите. Що Він вважає Вас залежною від себе(!) Ось так, не багато, не мало.
Зважте ще на те, що він не вибачився перед Вами за свою поведінку. Напевно, не вбачає , що вчинив щось погане, не вважає за потрібно вибачитись.
Отже, якщо на початку стосунків таке відбувається, то що може бути далі?! Як на мене, то нічого доброго. Принаймні для Вас. От і міркуйте тепер
цитата:
Як себе зараз повести?