Залежність від спілкування з набагато старшими за мене чоловіками
я вже давно намагаюся зрозум чому у різні періоди свого життя я прив'язуюсь до чол, набагато старших за мене. 1 був мій вчитель, в якого я була закох в підлітк віці. Був для мене ідеалом, я захоплювалась, думала лиш про нього, вдосконалювала себе заради нього. Він сильно мене критикував, постійно від себе віддаляв, а на випуск сказав, що дуже поважає і завжди буде мені близькою людиною(зараз ми підтримуємо зв’язок)
Мені було важко його відпустити, але я змогла. (вік 38-41, був неодруж)
2 важливим для мене чол став німець. Він з дружиною --друзі моєї родички, ну і склалось так, що я поїхала на тиждень в Німеччину. Попри мовний бар'єр дуже зблизилась з дядьком. Він доволі неприступним був і мушу визнати я отримала неймовірне задовол, коли він впустив мене в своє серце. Коли я повернулась в Укр ми почали активно переписув. День в день. Одн разу він мені сказав: Якщо б я був хоча б на 20 років мол, я б тебе зі свого життя ніколи не відпустив. Йому було 54 тоді, мені 15. Я ніколи не уявл собі стосунків з ним та й розмови наші були більш духовного плану, без сексуального підтексту. Згодом спілкув закінчилось.
Потім був період затишшя. До моменту, поки я не почала ходити на додатк з матем. Я дуже не любила матем. Вчитель мені дуже сподобався. Це людина високих моральн цінностей, начитаний, всебічно цікавий. З ним можна було говор абсол про все. Крім того, надзв релігійний чоловік. Отже, я дуже ним захопилась, чекала постійно на наступну зустріч, багато працювала і зрештою змусила себе полюбити матем. Результат екзамену був дуже високим. Дуже болісно перенесла те, що занять з ним більше не буде. Ми домовились підтрим зв’язок і я дзвонила йому на протязі якогось часу, але зараз ми не спілкуємось.( йому 60,він одружений)
Я вступила в мед універ. В гуртожитку доля звела мене з черговим. Надзвичайно строгий, неприступний чоловік-фортеця. В якийсь момент я зробила так, що стала особл для нього. Він мені відкрився, підпустив мене до найпотаємніших куточків свого серця. Відмінність його він інших я помітила одразу—він повністю взаємний зі мною. Він не тільки бере моє тепло, а й дарує мені своє. Причому я не розглядаю його я партнера для стосунків.(йому 66)
Зараз я помітила дуже сильну емоційну залежність від спілкування з ним. Я за ним сумую, постійно хочу побачити. Після спілкування очі світяться, з’явл натхнення. Дуже боюся його втратити.
Стосунків серйозних в мене не було. З однолітками не клеїться, увагу звертаю лише на зрілих чол. Допоможіть, будь ласка
Вопрос от: ; Возраст: 18
Дополнение от автора
Була змошена скорочувати слова, так як кількість тексту обмежена.
Важливим ще є те, що я отримую неймовірне задоволення від такого роду стосунків. Кожен з цих чоловіків має місце в моєму серці і мені здається я сформувалася такою, яка є зараз на фоні цих захоплень. Я студент медик, майбутній лікар реабілітолог. Мушу визнати літературна людина, пишу прозу, мрію написати книгу. Дуже люблю слухати музику( зазвичай шансон, дуже старі пісні, романси) . Читаю книги. Люблю філософію, історію і психологію
Дополнение от автора
Також на початку навчання закохалася у викладача, якого розглядала вже в сексуальному плані. Але я розуміла, що це неможливо, за декілька місяців минулося. Підозрюю причиною стали можливо гормони, самонакручування і сильне бажання мати хоч якісь стосунки
Дополнение от автора
Я дуже сильно прив'язуюсь до людей і роблю постійно собі боляче. Але мені здається я постійно прагну до цього. Це ніби мазохізм своєрідний
Дополнение от автора
Останній з цих чоловіків час від часу в розмовах згадує про смерть. Одного разу я просто розплакалась після думок про те, що його може не бути в моєму житті. Коли почалась війна я зрозуміла багато речей, зрозуміла, як важливо не приховувати своїх почуттів. Нещодавно я написала дещо :
Є близькі. Є чужі. Є ті, хто безпосередньо іде з вами по житті, не дуже впливаючи на нього, але присутній через певні причини. Є ті, хто дуже близько до вас наближається і змінює хід подій у вашій історії.
Є ті, що приходять, а є ті, що йдуть. Одні за мить залишають слід у щоденнику вашої душі, інші, бувши поруч з вами роками, не зачеплять жодної зі струн вашого серця…
Неможливо передбачити хто залишиться з вами. Іноді близькі відпускають вашу руку на краю безодні, а зовсім чужі несподівано її подають, щоб врятувати вас.
Можна йти однією дорогою, але дивитися в різні сторони. Можна йти різними шляхами, але, несподівано зійтись на перехресті долі.
І нікому не дано знати що станеться за хвилину, місяць, рік. Але, вриваючись в чуже життя, або, навіть, трішки торкаючись його, залиште в ньому те, що стане іншому світлом у найтемнішу для нього ніч. Залишаючись в душі, це ледве відчутне світло може розпалити вогонь неймовірної сили. І це станеться в найпотрібніший для цього момент, коли, здається, порятунку вже немає.
Будьте добрими, милосердними, щирими. Це не слабкість і не вада. Це – сила, якій ціни немає.
Говоріть важливі слова дорогим для вас людям вчасно, адже вони мають найбільшу свою цінність лише тоді, коли їх чекають.
Все, що є важливе серцю має свій строк давності. Всьому свій час: слову — свій, вчинку — свій.
Говоріть важливі слова також і чужим людям, можливо через вас до них звертається їх ангел-охоронець.
Всі ми в цьому житті мандрівники, які частково або повністю переплітаються одні з одними.
Кожен дотик до вашої душі, чи ваш до чиєїсь, залишає слід в книзі долі й змінює хід подій. То ж будьте уважними, торкайтеся обережно… З любов'ю!
Дополнение от автора
я розумію, що мені потрібно в собі розібратись. Але самостійно я зробити цього не можу. Тому прошу вас, допоможіть мені, будь ласка!

психолог онлайн
Здравствуйте Соломия!
У вас есть отец? Какие у вас с ним отношения?
"Важливим ще є те, що я отримую неймовірне задоволення від такого роду стосунків. Кожен з цих чоловіків має місце в моєму серці і мені здається я сформувалася такою, яка є зараз на фоні цих захоплень"
"Я дуже сильно прив'язуюсь до людей і роблю постійно собі боляче. Але мені здається я постійно прагну до цього. Це ніби мазохізм своєрідний"
Вы описываете признаки эмоциональной зависимости, которая является запросом на длительную терапию.
Какую помощь сейчас хотите от психологов?
Дополнение от автора
Так, у мене є батько. Повноцінна сім'я, скажу більше, з дитинства я повністю татова донечка. Він мене дуже любить. Проте я боюся відвертості з ним, уникаю її.
Від психологів я хочу отримати пораду як мені бути. Я не знаю Чи радіти мені спілкуванню з цими чоловіками, Чи боятися цього і готуватися до гіршого. Як ця емоційна залежність може вплинути на мене в подальшому житті, в створенні майбутньої сім'ї, кар'єрі і т.д.
психолог онлайн
Доброго дня. З описаного вами доповнення, у вас з батьком все ж таки, мабуть, відсутня емоційна близькість, яку ви і компенсуєте у стосунках з чоловіками, старшими за віком. Погоджуюсь з колегою, що найкраще це питання винести як запит на терапію.
Стосовно побоювань щодо такого спілкування, то в чому конкретно вони полягають?
Стосовно вашого прохання з приводу прогнозу щодо наслідків, то, мабуть, ніхто сторонній не зможе спрогнозувати, як це може вплинути на ваше життя, а от факт тривоги з цього приводу однозначно вплине. Є різні шляхи реакції на свої побоювання, але ігнорування їх буде лише посилювати тривожний стан і хвилювання з цього приводу, концентрацію думок лише на тому, що викликає хвилювання. Тому варто з цим розібратися за допомогою спеціалістів.