Моральна стійкість
З ситуацією в нашій країні мені довелося евакуюватись до своїх родичів ( яких я з самого початку не дуже любила ) Живемо , наче все добре , але їхні погляди та кожногодині обговорення як все погано і що нам робити не дають мені спокою ( уточнюючи ще те, що ми живемо в безпечній зоні, де все тихо і не пролітають ніякі снаряди ) вічно турбують і порушують мій психологічний стан . Тобто коли я вірю ,що все буде добре , все вирішиться вони хочуть задавити мою думки і нав'язати свою, тим самим пригнічуючи мій емоційний та морально-психологічний стан .
Як мені тримати себе в руках та не піддаватись їхній думці ?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Важливо відстоювати власні кордони у спілкуванні з родичами. Якщо вони піднімають неприємні Вам теми, кажіть "Я не хочу про це говорити." Якщо вони продовжують говорити з Вами те, що Вас нервує, Ви можете піти до іншої кімнати, щоб відпочити від спілкування з родичами, тому що Ваш психологічний стан має значення.
психолог онлайн
цитата:
Тобто коли я вірю ,що все буде добре , все вирішиться вони хочуть задавити мою думки і нав'язати свою,
Як Вам здається, навіщо вони так вчиняють?
цитата:
тим самим пригнічуючи мій емоційний та морально-психологічний стан .
Можливо, їх вплив саме такий. Проте у Вас є вибір - не піддаватися негативному впливу. Яким чином? Зберігати, а ще краще нарощувати віру у нашу перемогу, шукати для цього докази та приклади, припиняючи розмови в дусі панікерства. Можна переводити розмову на інші теми, займатись тим, що Вам цікаво і не слухати негативні висловлювання родичів. До речі, це можна робити ввічливо, не ображаючи їхні почуття.
психолог онлайн
цитата:
Ваши родственники манипулируют Вами.
Ловят они Вас на крючок Ваших страхов.
Вам надо научиться противостоять манипуляциям.
Для этого желательно осознать, что это такое, на какие крючки манипуляторы ловят своих жертв и что можно с этим сделать.
Самостоятельно с этим всем Вы не справитесь, к сожалению.
Нужна помощь психолога.