Реакція сестри
Чому вона себе так веде ?В хлопця є сестра(32 років) ,яка живе окремо з чоловіком і має дітей (одному 9 років,іншій 11),вона постійно просить брата,щоб той прийшов і посидів з ними,бо вони балувані і не зможуть побути самі,хоча б могла взяти відгул на роботі.Просить вона це часто,був даже момент на ціле літо,хлопець уже сам втомився і начав відмовляти,на що вона реагує неадекватно,влаштовує істерику ,при зустрічі повторює»не допоміг мені»,наче в нього нема ніяких справ більше,як постійно сидіти з ними .
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте, Ира.
Вы спрашиваете
цитата:
Чому вона себе так веде ?
Вероятно потому, что привыкла просить своего брата о помощи. А ему сложно ей отказать.
Как на Вас отражается эта ситуация?
Какая помощь Вас интересует?
Дополнение от автора
Доброго дня.Да звикла,я взагалі вважаю,що це трохі нагло з її боку.Як відображається ?Та чесно раніше був такиц момент,що в мене хлопця майже не було ,я ввжаю вихованням і допомогою має займатись чоловік,який в неї є.Ну потім хлопець сказав їй,що більше не буде сидіти,вона привезла маму з іншого міста ,ну як привезла ,сказала ,щоб приїхала .Тепер аона виконує функції нянькі.Але що мене турбує,сестра в нього ,не розуміє слова ні,далі знову,щось на її точку зору в неї трапилось,він має все кінути і їхати дітей гледіти,крли їй кажуть ні,вона із себе робить жертву і постійно каже,не допоміг мені .Я розумію що може хочу неможливого,але зочеться, щоб до неї вже якось дійшло,що ні це значить ні і шоб вона жила своїм життям і проблеми вирішувала самостійно .
психолог онлайн
цитата:
щоб до неї вже якось дійшло
Для этого Вашему парню надо научиться говорить "нет".
Вы можете на это как-то повлиять?
психолог онлайн
Ира, здравствуйте!
Молодого человека волнует то как устроены их отношения с сестрой?
Скажите Вам достаточно внимания со стороны парня?
Вы позволяете себе просить других о помощи?
Дополнение от автора
Доброго дня,Та не дуже ,якщо людина може не прийти на зустріч пару разів просто бо не хоче ,я сумніваюсь ,що дуже дорожить відносинами з нею.Інколи недохватає.Вмію просити ,але знаю міру теж в проханнях .
Дополнение от автора
Можу,розповісти хлопцю,що потрібно навчитись відмовляти і стояти на своєму до кінця ,підтримати його в цьому
психолог онлайн
цитата:
але зочеться, щоб до неї вже якось дійшло,що ні це значить ні і шоб вона жила своїм життям і проблеми вирішувала самостійно .
Ми не здатні вплинути на людину, змінити її поведінку без її бажання. Крім цього, це стосунки між нею і Вашим хлопцем, тому працювати над цим лише йому. У Вашій владі лише заявляти про свої почуття і бажання, підтримувати хлопця у процесі його вибудовування кордонів із сестрою (якщо він захоче це робити), а вирішувати вже йому.
психолог онлайн
цитата:
Для этого Вашему парню надо научиться говорить "нет".
Вы можете на это как-то повлиять?
цитата:
Если Вы можете повлиять на своего парня, как написали, то что мешает Вам это делать?
психолог онлайн
Доброго ранку, Іро!
цитата:
Чому вона себе так веде ?В хлопця є сестра(32 років) ,яка живе окремо з чоловіком і має дітей (одному 9 років,іншій 11),вона постійно просить брата,щоб той прийшов і посидів з ними,бо вони балувані і не зможуть побути самі,хоча б могла взяти відгул на роботі.
Ось дивіться, що відбувається. Шснує проблема у стосунках брата з його сестрою. Вона його експлуатує, а він не може відмовити. При цьому на сайт психологів звернулись Ви. А чому не він? Чому він не ставить питання, не хоче розібратись із власною слабкістю?
Непевно ж, є проблема і у Вас, бо Вас не влаштовує те, що відбувається між вами - інколи Вам не вистачає його уваги. От скажіть, будь ласка, якби уваги вистачало, Ви б писали про надмірні прохання його сестри посидіти с племінниками????