Подарунок
Після розлучення з хлопцем варто віддавати його всі подарунки, які він дарував напротязі всіх років, коли були разом? Дуже хочеться все віддати, а з другої сторони, я вже до них привикла. Чи варто чи по дурному?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый вечер!
Почему Вы решили, что их нужно отдавать? Что Вы сами хотите с ними с делать, оставить или отдать?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Нема такого: варто чи не варто.
Є бажання віддати або немає? Це суттєвіше.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
На ваше питання не може бути єдиноправильної відповіді. Тут у кожного своє правильно.
А хлопець взагалі просив вас віддавати?
Я схиляюся до того, що подарунки були подаровані вам, тому вони ваші безумовно. Хлопець же не дарував їх зі словами: «я тобі це дарую, але з умовою, що ми все життя будем разом» чи «нехай це буде в тебе, допоки ми не розійдемося». Якщо він просто подарував, то вони просто ваші. І ви можете робити з ними що завгодно: залишити, викинути, передарувати, віддати, розбити…справа ваша.
Якщо ви можете спокійно цими речима користуватися, то чому б і ні. Якщо вони вам приносять біль як згадка, то краще позбутися. Виключення, на мою думку, варто зробити хіба що для речей, які відносяться до цінностей цілого роду хлопця. Наприклад, якшо він подарував вам каблучку, яка передається по роду.
психолог онлайн
цитата:
Після розлучення з хлопцем варто віддавати його всі подарунки, які він дарував напротязі всіх років, коли були разом?
Спробуйте з'ясувати, чим саме спровоковане це запитання? Якими відчуттями? Можливо, думками? Чиїмось звертанням уваги до цього?
психолог онлайн
По какой причине хочется отдать подарки?
Считаете ли вы подарки вещами, которые ваши или скорее вы имеете право ими пользоваться только пока в отношениях?
психолог онлайн
цитата:
уже хочеться все віддати
С чем связано это Ваше желание?