Допоможіть розібратись
Суть проблеми з чоловіком в одруженні 1 рік жо цього в стосунках було 5 років. Все було як у всіх і сльози, і щастя. Я негативно відношусь до зрад, і навіть до флірту. Перед чоловіком завжди чесна. Люблю його. Не позволяю собі лишнього. Він працює на роботі у кругу жіної статті. Я запідозрила що в нього хтось є. 1. Він підписався на дівчину і лайкнула її голі фото. 2. Скачав додаток який приховує фото. 3. Начав активно з нею перепис і скривати це від мене. Потім вони перестали, він сказав що то суто було переписка по дружбі, зробив освідчення, все замяли і тд. Він постійно казав що не бреше і не зраджує. Сьогодні признався що вона йому скидала еро фото. В мене шок. Я відреагувала негативно. Він сказав що вона до одруження скидала фото, але яка різниця він з нею і після цього спілкувався на роботі. І не могла вона йому скинути просто так, із нєфіг дєлать , тим більше має хлопця і дитину Чи я дуже правильна у цьому чи це не нормально. Рада що він признався але на душі не лекше
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю, Лєна!
цитата:
Чи я дуже правильна у цьому чи це не нормально
Вступаючи у відносини ми, обговорюємо, що для нас прийнятно, а що ні.
Легко, якщо наші погляди збігаються.
Орієнтуйтеся на стосунки із чоловіком.
Якщо це єдине, що Вас не влаштовує, то, можливо, не варто бути строгою до його нечастого флірту. Якщо він їсть дома, то яка різниця, де він "нагулює апетит". Як думаєте?
Якщо Вам сказати, що Ви не маєте рації, то Ви зміните свої погляди?
цитата:
Він постійно казав що не бреше і не зраджує. Сьогодні признався що вона йому скидала еро фото
Ці розговори, як вони виникають, з якого приводу? Як би Ви хотіли, щоб чоловік поводив себе?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Він постійно казав що не бреше і не зраджує.
То як поставились до цього
цитата:
Сьогодні признався що вона йому скидала еро фото.
?
А ось як
цитата:
В мене шок.
Тобто реальність похитнула Вашу віру в його чесність, так - ?
цитата:
Я запідозрила що в нього хтось є. 1.
Гадаю, що запідозрили, спираючись на якісь підстави. На які саме? Що тому передувало?
цитата:
2. Скачав додаток який приховує фото.
Яким чином Ви дізнались про цей додаток?
цитата:
3. Начав активно з нею перепис і скривати це від мене.
Що почули від чоловіка стосовно цілей такого листування?
А тепер про головне. Напевно, щось у вашому подружньому житті йде косо-криво. Ви розумієте, що? Чи є між вами щирість і бажання відкрито обговорювати розбіжності у поглядах, бажаннях і потребах?
Чи можете вільно, без остраху виражати ємоції та почуття?
Чи хтось, скажімо, Ви зацікавлені у взаєминах з чоловіком більше, ніж він з Вами?
Вважаю, ось сюди потрібно спрямувати вістря Вашої уваги - на з'ясування, наскільки здорові стосунки між вами. Які вади заважають бути щасливими?
Дополнение от автора
Та я взяла його телефон і шукала галерею, і випадково знайшла той додаток з закритим доступом для фото. Так реальність похитнула віру на чесність, тому що сказав що вони просто переписуються по дружбі і тд. Хоча постійно переписки видаляв. І ще мене смутило що він пішов у ванну закрився, до цього ніколи такого не було, і побрив свій статевий орган. І сказав що мені сюрприз тіпа підготував. Та ми не можем обговорювати проблеми тому що він постійно ображається переводить стрілки, і каже що я виношу мозок,коли говорю що мені щось не подобається. Наприклад він давно не дарував мені ні квіти і приємності, я захотіла епл вотч і позичила в нього кошти(в чоловіка) притому всьому що інші дівчата просто отримують подарунки ні за що! Я позичила в нього по трішки віддавала і слухала , що то по факту його годинник і він може його розбити і тд . Ми не можем розмовляти толком живемо як пес з котом. Я відчуваю що перегоріла , він бачу теж не дуже старається, а тут ще й про зраду дізналась
Дополнение от автора
В мене не нормально коли чоловік мені диктує умови що тату мені не можна можна
Доглядати за собою тоже не дуже нада тіпа нігті і так дальше
А сам дивиться на таких і в ітозі я дізнаюся що він з ними і переписуються і еро фото скидають
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Наталия Горская
цитата:
Виходить, проблем настільки багато, що подолати їх на форумі не має ніякої можливості. Клубок вельми заплутаний. І тому варто зрозуміти, що модель спільного життя ви створили удвох(!) До речі, нездорову модель, відверто качучи. А, якщо нічого не міняти, то наслідки будуть ще гіршими.
Зважаючи на Ваш запит "ДОПОМОЖІТЬ РОЗІБРАТИСЬ", можу порадити звернутись до сімейного психолога разом з чоловіком. Це, звісно, за його згодою і бажанням. Без них навіть не варто.
Напевно, і Вам особисто буде корисною співпраця з психологом, адже Ви молода людина і псувати своє життя на її початку буде великою помилкою. А розібратись є з чим. Скоріше за все, це питання засвоєних з дитинства способів побудови прив'язаності, упевненості в собі, уміння розвивати стосунки або їх припиняти в разі критичного негативу.
психолог онлайн
Здравствуйте, Лєна!
цитата:
Допоможіть розібратись
Вы просите помочь разобраться.
А какая помощь Вам нужна?
Ваш муж вел интимную переписку с коллегой по работе.
Является ли это изменой для Вас - решать только Вам.
Что Вы хотите для себя?
Приняли решение - как будете себя с ним вести?
Дополнение от автора
Я думаю потрібно поговорити на рахунок цього всього. Для мене це зрада нажаль. Тому що перед цим він повидаляв всі спільні фото, не брав мене на роботу , коли інші брали своїх дівчат, та й просто так ніхто фото еро плану не скидає. Тимбільше має хлопця і дитину вона.
Просто мєрзко на душі капець як. Розумію що не заслуговую такого відношення, адже ніколи поводів не давала, і навіть в голову таке не приходило.
психолог онлайн
цитата:
Я думаю потрібно поговорити на рахунок цього всього.
Разговаривать Вам с ним надо правильно.
Сделать это можно после Вашей индивидуальной консультации с психологом (чтобы понимать, что и как надо говорить), или на семейной консультации, где психолог поможет вам прийти к консенсусу.
цитата:
Для мене це зрада нажаль. Тому що перед цим він повидаляв всі спільні фото, не брав мене на роботу , коли інші брали своїх дівчат, та й просто так ніхто фото еро плану не скидає.
Не факт, что эротическая переписка могла бы перейти в реальный роман.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
"Я думаю потрібно поговорити на рахунок цього всього. Для мене це зрада нажаль. Тому що перед цим він повидаляв всі спільні фото, не брав мене на роботу , коли інші брали своїх дівчат, та й просто так ніхто фото еро плану не скидає. Тимбільше має хлопця і дитину вона. Просто мєрзко на душі капець як. Розумію що не заслуговую такого відношення, адже ніколи поводів не давала, і навіть в голову таке не приходило"
Да, вам необходимо всё проговорить МЧ, особенно ваше восприятие происходящего, и ощущение предательства. МЧ сделал то, что сделал, причин может быть множество.
Почему вы решили, что он не брал вас на работу, удалял совместные фото и переписывался с другими девушками из-за вас????
Разве не может быть это из-за того, что мужчина психологически не зрелый, и не готов брать свою долю ответственности в отношениях? И его поведение не зависит от того, даёте вы поводы или нет.
Часто вам приходится приписывать событиям и людям свою причастность к ним?
А вот с "мерзко на душе" вам нужно разбираться, ведь наверняка МЧ грубо нарушает ваши границы и делает в отношениях то, что вам неприемлемо. И здесь вы имеете право остановить такое отношение к себе.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
"Як у всіх "- це ілюзія.
У вас було тільки так, як у вас двох.
Така ілюзія часто робить медвежу послугу, "дозволяючи" не надто перейматися тим, що не подобається.
Мовляв "у всіх так і всі живуть, то і я терпітиму ".
Важливо завжди орієнтуватися на Себе.
І якщо для Вас така поведінка неприйнятна, то це і є найголовніше.
І не має ніякого значення яку назву хто придумає для таких дій "флірт, зрада, брехня, гра, нічого важливого, ...тощо" - важливо ТІЛЬКИ те, що Ви самі відчуваєте.
У вашій системі цінностей явно немає місця подібному в стосунках.
Можливо він має іншу систему цінностей, тому так вчиняє.
А ще, "такого відношення " Ви не заслуговуєте загалом, а не тільки тому, що поводів не давали.
Бо це ЙОГО вибір, і цей вибір НІЯК НЕ ЗАЛЕЖИТЬ від того, яка Ви.
Він залежить ТІЛЬКИ від того, як ВІН хоче себе поводити, скільки жінок хоче мати, з ким фліртувати і кому які фото надсилати та отримувати.
Він це робить НЕ тому, що з Вами щось не так, а тому, що він ТАКИЙ, і обирає ТАК вчиняти.
Говорити в родині важливо.
Чи готові Ви обидва до відвертої розмови?
Важливо пам'ятати, що налагодити можна будь які стосунки, якщо обидва цього справді бажають, якщо саме з цією людиною хочуть бути разом, якщо цінують і не хочуть втрачати.