Як позбутись нездорової прив’язаності ?
Доброго вечора. Пів року назад почала спілкуватись з однією людиною. Ми гарно проводили час разом, але в якийсь момент перестали. Потім я ще пару разів писала йому, виговорювала все, але все одно наче залежна від нього.
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Дополнение от автора вопроса ·
Поки спілкуюсь з ним, то маю якесь бажання щось робити, якось розвиватись і настрій кращий. Можливо я залежна від його уваги. Можливо він закривав батьківську любов якої не вистачало Залежність проявляється в тому, що хотіла би з ним спілкуватись день і ніч, але людина повинна мати свій час.
Так правда може бути якщо у дівчини не було батька або був у сім'ї, але не помічав, мало приділяв уваги, турботи та любові. Така ситуація дифіциту змушує людину неусвідомлено потрапляти у подібні ситуації залежності від надії переписати дитячий сценарій. Людина, схильна до залежності, має набір певних внутрішніх проблем, з якими має сенс глибше розбиратися на індивідуальних консультаціях із психологом. Думаю, що за явною проблемою, яку ви описали, ховається сильна потреба в увазі та любові. Подумайте де ще ви можете це отримати. Чим ще наповнене ваше життя окрім спілкування з цією людиною? Які ще поряд з вами є люди? З ким ви ще спілкуєтесь?