Заплуталася у своїх почуттях
Доброго вечора, зіштовхнулася з нерозумінням себе, мені зараз дуже лячно бо все у моєму житті ніби обернулося, і я певно дізналася про себе те чого знати не хотіла би.
Я не розумію чого так сталося, і можливо я все ж помилилася, або в мене якісь проблеми з гормонами чи з чимось ще, бо я ж зростала звичайною дівчиною, в мене було доволі гарне дитинство, і мені є що згадати приємного. Я доволі романтична людини, і як і інші дівчата мріяла про щасливе кохання, знайти собі гарного хлопця, який буде про мене турбуватися, а я про нього, і ми би підтримували один одного. Я доволі часто закохувалася у хлопців в підлітковому віці, в них усіх був трохи схожий характер, вони були усі таки рішучі, діяльні, багато амбіцій та ідей, дуже гарні та харизматичні, тому я просто не могла в них не закохатися, але стосунки в мене не складалися з ними. І не зважаючи на моє щире кохання, до будь якого з тих хлопців, я ніколи начебто не відчувала що готова або хочу якоїсь близькості з ними, тому будь які відносити закінчувались дуже швидко, не встигаючи навіть початися.
А те що зараз приводить мене у стан пустоти почалося приблизно місяць тому. Я почала працювати в готелі і жити також в тому готелі, бо незважаючи на те що робота була чудова, знаходилася далеко від мого міста, тому потрібно було жити в готелі, це мене не дуже засмучувало, бо потерпіти потрібно було усього лише місяць. Більшість працівників там теж були з інших міст, але працювали вже довше за мене, більшість теж були доволі молоді, тому мені з ними було дуже комфортно. Я там познайомилася з однією дівчиною, вона ще у перший день мені запам'яталась через свою цікаву зовнішність, чорне кучеряве волосся, цікаві веснянки біля її носа, та дуже чорняві очі. Більшість моїх друзів завжди були жінками, ми почали спілкуватися, вона також познайомила мене зі своїми подругами, і іншими працівниками готелю.
І десь у першу неділю мого життя в готелю я почала розуміти що починаю відчувати до неї трохи інші почуття ніж дружні, ми досить швидко почали зближуватися, бо жили та працювали в одному місті, а після тяжко робочого дня о одинадцятій йшли в бар трохи випити та відпочити, тому завдяки алкоголю я взагалі з усіма швидко стала друзями. Але вона була для мене якоюсь особливою, раніше мені здавалося що я ставлюся до неї якось по особливому до вона була неймовірно гарна на мою думку і з нею було приємно порозмовляти або просто мовчки посидіти до другої години ночі. Потім від своїх колег, я почула якісь не дуже для мене
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
зіштовхнулася з нерозумінням себе, мені зараз дуже лячно бо все у моєму житті ніби обернулося, і я певно дізналася про себе те чого знати не хотіла би.
Я не розумію чого так сталося, і можливо я все ж помилилася, або в мене якісь проблеми з гормонами чи з чимось ще, бо я ж зростала звичайною дівчиною, в мене було доволі гарне дитинство, і мені є що згадати приємного. Я доволі романтична людини, і як і інші дівчата мріяла про щасливе кохання, знайти собі гарного хлопця, який буде про мене турбуватися, а я про нього, і ми би підтримували один одного.
Скажите, какой у Вас вопрос и какую Вы хотите получить помощь? В чем именно Ваши опасения? Какие отношения с родителями?
Дополнение от автора
Потім від своїх колег, я почула якісь не дуже для мене зрозуміли жарти про те що я "віддаю перевагу персикам". А потім від них я дізналася що ця дівчина лесбіянка, і тому вони про мене так жартували. То було вже глибоко вночі, я тоді не змогла спати, я майже усю ніч думала про про неї, бо ця інформація мене шокувала, я почала згадувати всі моменти взаємодії з нею, і зрозуміла що вона певно вважає мене не просто подругою, а я з такою людиною стикнулася уперше у своєму житті тому я би ніколи не подумала про це...Я не знаходила собі місця, тому весь той наступний день намагалася обмежити наше спілкування, вона звісно це помітила, і була засмучена та зла на мене. А я при кожній нагоді намагалася кудись піти коли розуміла що нам треба буде стикнулися з нею.
Я не можу сказати що мені була вона огидна, просто було трохи страшно, і я не розумію як себе треба з нею тепер було поводити. Я наступного дня вже ж таки продовжила з нею спілкування, випаливши щось по типу "у мене був поганий настрій та я себе погано почувала" тому не розмовляла з нею. Ми як завжди пішли ввечорі випити в барі, і вона почала дуже активно торкатися мене, я тоді все ж теж була доволі п'яна тому не відштовхувала її. ми добре відпочили, а вже коли їхали назад у машині вона почала нести маячню про те що кохає мене, а тоді вже була доволі твереза, тому відреагувала дуже агресивно, почала на неї кричати що вона каже маячню і що мені подобаються хлопці, а ми з нею лише подруги. Не розумію чи тоді вона була ще п'яна чи дала волю емоціям, але наступного дня вона робила вигляд начебто нічого в машині не сталося, не думаю що вона могла це забути, скоріше робила вигляд начебто не пам'ятає, та й поводити себе стала трохи обережніше, тримала невелику відстань, і я це помітила. Ми потім забули про цю ситуацію і почали спілкуватися як раніше, я їй допомогала коли в неї був опік руки, і їй було складно мити волосся, грали в карти, гуляли в ночі та ходили в бар як завжди, мені якось дійсно не хотілося її відштовхувати, бо вона чимось мені дуже подобалася.
Зараз в нас з ней гарні стосунки, але я розумію начебто що начебто брешу собі, бо вона сподобалася мені ще у першу неділю нашого знайомства, і не відштовхувала я її саме через те що вона мені симпатизує. Декілька днів тому сталася ситуація у якій я відчула до неї збудження... але мені подобаються хлопці.
психолог онлайн
Так, а что Вы хотите услышать сейчас от специалистов? Что сами Вы хотите от этих отношений?
Дополнение от автора
Я не розумію, чому якщо мені все життя подобались хлопці, зараз відчуваю таке до дівчини...? Я через те дуже розгублена
психолог онлайн
Какие у Вас отношения с родителями?
Дополнение от автора
Гарні, можу інколи сваритися з матір'ю через якісь дрібниці, або через те що різне бачення світу, з батьком погляди більш схожі, і з ним мені дуже комфортно спілкуватися.
психолог онлайн
цитата:
Я не розумію, чому якщо мені все життя подобались хлопці, зараз відчуваю таке до дівчини...?
В чем заключаются Ваши сомнения?
цитата:
дуже лячно
И чего Вы боитесь?