страхи
Добрий вечір, мені 12 років, і в мене в цьому році стало багато нервів, страхів, дуже начала часто плакати , нав'язую погані думки що с ким я вже не дружу можуть щось зі мной зробити , розповісти де я живу (вже така подруга була з якою я перестала дружити і вона своїм друзям розповідала де я живу) я перестала викладувати фотки, стала меньше друзям довіряти , боюсь що мою фотку заскріншотить і виставлять в всякі групи бо вже так було , що мене фотографували в zoom на уроці подруга с якою я вже не дружу , вона про мене говорила що я не така , що я худа сильно , одягаю кофту ,яку я давно купувала , і я не хочу викладати із-за цього свої фотографії і т.д. Що мені робити ?
Вопрос от: ; Возраст: 12

психолог онлайн
Светлана Юрьевна Ищенко
Доброго дня, Вам треба звернутися до психолога і пропрацювати страхи та нав'язливі думки. Але треба згода батьків, тому що Ви ще неповнолітня. Ви можете обговорити це питання з батьками?
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Доброго дня!
Насамперед хочеться сказати, що ти величезна молодець, що говориш про те, що тебе непокоїть. Це дуже сміливий вчинок і не кожна доросла людина на нього здатна. Можливо, це і є причиною деяких проблем у людей.
Якщо я правильно розумію тебе непокоїть певний страх за свою безпеку та репутацію. Це цілком нормальне почуття, всі ми можемо його відчувати.
Страх - це не погано, це те наше почуття, яке, скажімо, допомагає нам зберегти себе в безпеці. Однак, він буває раціональним, тобто "хорошим", який говорить наприклад: ага, туди ходити не треба, там може бути небезпечно. А буває ірраціональним, тобто таким, що "заважає", наприклад: ти зробила якийсь класний реферат і боїшся про нього розповісти вчителю, тому що однокласники можуть висміяти тебе або якось принизити. Щоб розібратися з тим який страх ти відчуваєш у певний момент спробуй глибоко вдихнути носом і видихнути ротом кілька разів, а потім запитати себе: що я отримаю, якщо послухаю свій страх? і що я не отримаю, якщо послухаю свій страх? Відповіді можеш записати собі кудись.
Було б дуже здорово, якби ти змогла поговорити про це зі своєю родиною: з мамою чи татом, чи бабусею, чи дідусем, із кимось, хто зможе тебе підтримати з близьких. Також у вашій школі є психолог і за бажанням можна звернутися за порадою до нього/ній.
психолог онлайн
цитата:
Що мені робити ?
Вам надо проработать свои страхи с психологом.
Для этого придется обратиться за помощью к родителям, чтобы они дали согласие на работу со специплистом и оплатили услуги психолога.