не можу як забути людину
я навчаюся в Києві, але живу за 300 кілометрів звідти. зараз на дистанційному навчанні. коли було очне навчання, я познайомилася в інтернеті з хлопцем. він першим мені написав, ми кожного дня переписувалися. ми спілкувалися трохи більше місяця. він навіть декілька разів кликав мене гуляти, але я завжди відмовлялася, аргументуючи це тим, що у мене пари (насправді, я просто боялася, бо думала, що він розчарується в мені, коли побачить в житті). ( так-то взагалі маю проблеми у спілкуванні з людьми, друзів не маю вже років зо 5).
зараз у мене дистанційне і я змушена була повернутися додому. після того ми ще декілька разів попереписувалися і якось увечері я йому написала, а він просто прочитав і все. вже 2 тижні, як не спілкуємося. я першою написати соромлюся, не хочу нав‘язуватися, бо знаю, що він зараз десь там працює і зайнятий. не хочу викликати роздратування.
я знаю, що вже до кінця семестру до Києва не поїду, а він мабуть хоче живого спілкування, а не в перепискахм, тому може і мовчить. (але чому б тоді не написати чи сказати? це мовчання мене вбиває)
але така проблема. він мені дуже сподобався, нам подобається однакова музика, однакові фільми, світогляд збігається, одягається він круто. ну дуже мені до душі припав. і я не можу просто так взяти і забути. ці два тижні я часто ловлю себе на думці що «от би він написав!» і це мені починає здаватися вже якоюсь обсесією. трохи дурна думка в голову лізе, що я більше не знайду таку людину, як він.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів сайту?
Помічаєте як ви залежите від ваших фантазій?
У вашій історії багато сорому та невпевненості. З цим бажано звернутися на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Добрий вечыр, Саша!
цитата:
НЕ МОЖУ ЯК ЗАБУТИ ЛЮДИНУ
Поясніть, будь ласка, в чому Ви зацікавлені, звертаючись до психологів.
І, чесно кажучи, незрозуміло, як тлумачити назву Вашої теми...
цитата:
це мовчання мене вбиває)
Коли людина вживає слова на кшталт "це мене вбиває", то одразу розумієш - вона занадто драматизує реальність, перебільшуючи значення почуттів. Зазвичай таке стосується людей доволі невпевнених в собі, сором'язливих, одинаків, які здебільшого живуть у власній уяві.
цитата:
ці два тижні я часто ловлю себе на думці що «от би він написав!
Гадаю, Вам варто зрозуміти, що стосунки в соціальних мережах - це не стосунки повноцінні. Це симулякр стосунків, тобто ерзац, заміна, нежива копія...Тому, щоби вийти з того марення, Вам доречно звернутись до психолога індивідуально і попрацювати над
цитата:
насправді, я просто боялася, бо думала, що він розчарується в мені, коли побачить в житті). ( так-то взагалі маю проблеми у спілкуванні з людьми, друзів не маю вже років зо 5).
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Правильно ли я понимаю, что Вы не видели этого человека еще в реальной жизни? Скажите, а в чем Ваш вопрос? Почему Вы решили, что он должен в Вас разочароваться? Были ли у Вас отношения до него? Вы пишите, что у Вас есть проблема в общении, нет друзей. Как Вы думаете в чем Ваша проблема?
цитата:
якось увечері я йому написала, а він просто прочитав і все. вже 2 тижні, як не спілкуємося. я першою написати соромлюся, не хочу нав‘язуватися, бо знаю, що він зараз десь там працює і зайнятий. не хочу викликати роздратування.
Почему Вы решили, что можете вызвать раздражение, тем более, что Вы не знаете, что произошло на самом деле, сейчас идет война
психолог онлайн
цитата:
соромлюся
За Вашим стыдом скрываются страхи.
Которые приводят к проблемам
цитата:
в спілкуванні з людьми
И снижают Вашу уверенность в себе -
цитата:
я просто боялася, бо думала, що він розчарується в мені, коли побачить в житті
Все это привело к тому, что Вы не смогли построить отношения с парнем, который
цитата:
дуже сподобався
и приобрели навязчивые мысли о том что
цитата:
більше не знайду таку людину, як він.
цитата:
така проблема
Ваша проблема будет решена через 2,5-3 месяца индивидуальной работы. В результате Вы избавитесь от страхов и станете уверенной в себе.
Это поможет Вам вернуть этого парня или найти новые отношения.