Чому у мене немає друзів?
Я давно задаюся питання чому ніхто не хоче зі мною дружити. Чому саме я не маю друзів? Чому саме зі мною ніхто не хоче дружити? Та чому я не вливаюся в ніяку компанію? Можливо це через мою сором'язливість, через мою соціофобію, але я не можу собі ставити діагнози просто так. Тому я прошу допомогти, допоможіть мені розібратися в собі.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий вечір. Можете розказати більш детальніше, як Ви себе поводите зі знайомими, які могли б стати друзями, але цього не трапляється, навести приклади? У Вас ніколи не було друзів чи немає саме зараз?
психолог онлайн
Добрий ранок, Teodora!
цитата:
Чому саме я не маю друзів?
цитата:
чому я не вливаюся в ніяку компанію?
цитата:
Можливо це через мою сором'язливість, через мою соціофобію
Звернув увагу на Ваші припущення. Гадаю, вони не з'явились на порожньому місці, а мають під собою певний грунт. То розкажіть про себе - в чому Ви вбачаєте сором'язливість? Чи стосується вона усих людей без винятку або лише однолітків?
Далі про соціофобію. Загалом-то поняття має бути зрозумілим. От у Вашому випадку про що йдеться - про недовіру до людей? про якісь негативні почуття? про страхи бути відторгнутим, відчуженим? якщо так, то за що саме?
психолог онлайн
Вітаю!
цитата:
Я давно задаюся питання чому ніхто не хоче зі мною дружити. Чому саме я не маю друзів? Чому саме зі мною ніхто не хоче дружити?
А для чого Вам потрібні друзі? Що Вам дасть наявність друзів чи подруг?
цитата:
Та чому я не вливаюся в ніяку компанію?
Які Ваші дії, коли Ви опиняєтесь у компанії?
психолог онлайн
цитата:
Можливо це через мою сором'язливість, через мою соціофобію, але я не можу собі ставити діагнози просто так.
За застенчивостью скрываются Ваши страхи и социофобия тоже не придает уверенности в себе.
Это безусловно, будет мешать Вам заводить знакомства и иметь друзей.
Если Вы хотите
цитата:
розібратися в собі
то сделать это можно будет только в формате индивидуальной психотерапии с Вами.
Нужно будет работать по устранению страхов и развитию уверенности в себе. Минимально необходимое для этого время - 3 месяца.
В результате у Вас появятся друзья, если Вы, конечно, будете этого хотеть.