Втрата себе, тотальна самотність, що зводе з розуму.
Зараз спробую структурувати,
в свій час після навчання я залишилася в місті, де навчалася.
там у мене були друзі, улюблена робота, відчуття , ніби , я в постійному потоці
потім знайомство з чоловіком, шлюб..
я знала , що вихожу заміж за "дорожніка"за людину якої майже ніколи не буде вдома.
потім переїзд в одне місто, потім в інше..за ним, щоб хоча б по декілька годин бути разом
і все одно не вдалось
4-й рік, він працює по Україні, а я сама.
одна.
постійно.
друзів нестало))постійні переїзди "не способствуют дружбе", я розумію, що я мала ілюзію близьких людей..
але зараз я не маю, навіть,і її.
зараз, я стикнулась з тим, що я не можу дивитися на парочки, на старих знайомих з їх фото з чоловіками, мені боляче слухати , хто як і коли відпочивав.
я знаю, що потрібно жити
але я не розумію. нащо я живу
як далі?мені 26 і у мене немає нічого чим можу пишатися, жити, цікавитися..
у мене немає хоббі.немає друзів, є чоловік, але його теж нема
говорила з ним.
він все розуміє, але на 15 000 працювати на "місці" не може,пропонує виїхати кудись на пмж.Але я не хочу так, я хочу жити в своїй країні, мати можливість їздити до батьків.
Він хоче дітей..всі роки спільного життя. А я на це підти не можу, бо знаю, що всю вагітність знову буду сама.Бо мій вдома
2-3 дні в місяць, і по 2 тижні ( в грудні, 2 тижні в січні і 2 тижні в лютому) не рахується.Він не розуміє, чого я не хочу вагітності. Каже "ти ж знала за кого заміж йдеш")Знала , але не розуміла як то.
і тут питання не до чоловіка.
тут питання :
1. А чого я реально хочу?
2. Нащо я живу?
3. Як жити далі?
4.Як знайти себе і де?
5. Що робити з сім'єю?
Я розумію, що не може бути такого, ніби шляху немає..
але я не бачу вихід.
і в мене вже немає сил жити так, жити з собою.
бути постійно самотньою.останній місяць я майже кожен день в сльозах. відчуття, що життя йде, а я "тупіца", бо не змогла зробити правильний вибір, і зруйнувала все своє життя одним рішенням
я хочу мати сім'ю, друзів, чоловіка поряд.
хочу щоб був достаток.
і я не розумію,чому я не маю таких простих , здавалось , речей
а розривати шлюб ..я доки на це не можу наважитись..
сподіваюсь із цього всього тексту, хтось з Вас допоможе мені структурувати життя..і хоч з чогось почати,,
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго дня.
Хочется вас підтримати, адже внутрішній розпач і сум відчувається навіть через повідомлення.
1. А чого я реально хочу?
2. Нащо я живу?
3. Як жити далі?
4.Як знайти себе і де?
5. Що робити з сім'єю?
Вы молодець що достатньо ґрунтовно сформулювали питання відповідь на які допоможе вам якісно змінити життя.
Відповіді на ці питання немає адже ви дивитися на ситуацию з середини, пропускаючи її через страхи, смуток, образи, невпевненість.
Невисивчає ресурсу внутрішнього.
Тому і думки ходять по колу.
Я щиро раджу вам знайти, обрати психолога і попрацювати певний час.
Принаймні ви зможете знайти рішення які потребуєте, краще зрозуміти себе і пропрацювати страхи які мають місце.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
в мене вже немає сил жити так, жити з собою.
бути постійно самотньою.останній місяць я майже кожен день в сльозах.
Доброго дня. Той стан, який у Вас зараз, є для Вас чимось новим, чи Вам вже знайомі страждання із-за відчуття самотності?
цитата:
я хочу мати сім'ю, друзів, чоловіка поряд.
хочу щоб був достаток.
а розривати шлюб ..я доки на це не можу наважитись..
Які у Вас почуття до чоловіка на даний момент? Наскільки близькою людиною він для Вас являється?
цитата:
Чи є зараз у Вас улюблена робота або якісь заняття, які Вам подобаються?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 336520 для Татьяна Штапова
1)стан знайомий.
просто ,якщо пояснювати на чашках..
раніше, це була маленька чашечка для кави, далі-звичний стакан, а зараз це банка 5 л
мені не краще, мені гірше.
2) чоловік коханий, рідний, мій. Він найближча для мене людина, найрідніша
3) Спеціалізація залишилась така сама, просто зміна міста і компанії.
напевно я просто вигоріла
Заняття? обожнюю читати книги про маг.створінь ( книги про дружбу, сім'ю, пригоди і тд).
Читаю про те, чого немає.
це не варіант. "Потрібно почати жити" -кажу я собі..і не живу
психолог онлайн
"Потрібно почати жити" -кажу я собі..і не живу"
Ви не пропонуєте собі ніякої нової моделі або рішень.
Нажаль,якщо просто сказати- нічого не зміниться.
Коли вам не комфортно, важко, або життя йде стороною і аи не відчуваєте його смаку, треба змінювати обставини.
Для цього варто зрозуміти чого ви хочете і чого боїтеся.Які установки мають місце.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
1)стан знайомий.
просто ,якщо пояснювати на чашках..
мені не краще, мені гірше
Можливо, і раніше це була банка 5 л або навіть відро, але Ви вже цього не пам'ятаєте. Людина часто відтворює в своєму дорослому житті ті болючі переживання, із-за яких страждала в дитинстві. У Вас були такі моменти, коли Вам було погано із-за відсутності мами чи тата, чи був такий досвід періодичним або довготривалим?
цитата:
Які у Вас з ним відносини в періоди, коли його немає поряд? Чи часто ви спілкуєтесь?
цитата:
напевно я просто вигоріла
Читаю про те, чого немає.
Таке враження, що Вас нічого не радує, коли чоловіка немає поряд.
цитата:
Як часто Ви відвідуєте батьків? Чи можете переїхати на пмж в країну, з якої буде не дуже далеко їздити до батьків?
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Щоб структурувати своє життя, MILA-MED, переписки на сайті буде, м'яко кажучи, недостатньо.
Ваш запрос - на повноцінну індивідуальну психотерапію. Не менше. І швидкими рішеннями та діями з цієї заплутаності не вийти, бо так можна тільки зруйнувати те, що є. Вихід повинен бути поступовим.
Але щоб з чогось почати...
цитата:
стан знайомий.
просто ,якщо пояснювати на чашках..
мені не краще, мені гірше.
Почуття самотностості скоріш за все родом з дитинства - і те, що воно зараз підсилилося вкрай, це певний поштовх задля того, щоб його нарешті пропрацювати зі спеціалістом. Загострення хвороби задля поштовху до її лікування.
цитата:
я розумію, що я мала ілюзію близьких людей..
цитата:
обожнюю читати книги про маг.створінь ( книги про дружбу, сім'ю, пригоди і тд).
Читаю про те, чого немає.
Ілюзорність в сприйнятті життя в цілому, себе в тому числі, читання та придумування "казок" та "історій" - це захистний механізм, який з дитинства допомагав Вам виживати психологічно. То що була за сімейна ситуація, в якій Ви виховувалися, що потрібно було так від неї захищатись?
цитата:
але зараз я не маю, навіть,і її.
І це здорово, бо колись ілюзія повинна була б вмерти, щоб дати можливість чомусь справжньому прорости крізь неї.
цитата:
у мене немає хоббі
Навіть таке життя на колесах, яке Ви вели, насправді ніяк не заважало Вам знайти собі заняття до душі.
То що ж Вам заважало це зробити насправді?
цитата:
я "тупіца", бо не змогла зробити правильний вибір, і зруйнувала все своє життя одним рішенням
Не дуже вмієте себе вибачати, так до Вас ставилися і батьки? Не вибачали за помилки? Та знецінювали Ваші досягнення, як тепер робите з собою і Ви? -
цитата:
мені 26 і у мене немає нічого чим можу пишатися, жити, цікавитися..
Але ж якщо гарно подумати? Немає нічого-нічого? Не вірю. Просто знецінюєте.
Тому є сенс починати цінувати. Навіть найменше, навіть мізерне і навіть невидиме.
Бо велике складається з маленьких шматочків, як великий та довгий шлях дорослої людини - з маленького та невпевненого першого крока дитини.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
хоч з чогось почати,,
Почніть з регулярної психотерапії.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
тут питання :
1. А чого я реально хочу?
2. Нащо я живу?
3. Як жити далі?
4.Як знайти себе і де?
5. Що робити з сім'єю?
Ответы на все эти вопросы Вы получите в индивидуальной психотерапии.
Во-первых, Вам надо будет разобраться со своими желаниями -
цитата:
чого я реально хочу?
и отделить их от долгов.
В результате, Вы разберетесь с тем, чего хотите и сможете
цитата:
знайти себе
И после того, как сбалансируете свою жизнь, Вы сможете понять
цитата:
Як жити далі
В итоге, вероятнее всего, Вам уже не нужно будет искать ответ на вопрос о смысле жизни -
цитата:
Нащо я живу?
потому что счастливый человек обычно не думает об этом.
И только после этого всего, Вы будете искать ответ на вопрос
цитата:
Що робити з сім'єю?
Хотя, если Вы найдете себя и будете счастливы сами с собой, то сможете сохранить семью с "любимым и родным мужем".
Потому что проблема заключается в Вас, а не в его отстутствии дома.
Таким образом, для того чтобы у Вас получилось не только
цитата:
структурувати життя
но и наладить свою жизнь, Вам потребуется 2-2,5 месяца индивидуальной работы (8-10 консультаций).
И если у Вас есть желание изменить свою жизнь, то добро пожаловать в психотерапию.