Навіщо мій хлопець лайкає усіх підряд ?
Доброго дня дорогі психологи,
Як пояснити з психологічної точки зору чому мій хлопець лайкає усіх підряд ?Мене це дратує ,тому що часом я захожу в його підписки і бачу як вони поповнюються якимись новими невідомими мені дівчатами,ну може там бути 1-2 спільних друга .Тобто це не дівчата з мого оточення ,яких я наприклад знаю .Образливо те,що з моменту як ми почали зустрічатися я ні на кого нового не підписуюсь ,мені це просто не цікаво і все .В мене просто таке відчуття ,що мені шукають заміну .Ми домовились що не афішуємо наші стосунки в Інтернеті ,але якась дівчина яку він лайкає може не так зрозуміти його наміри .Я колись піднімала це питання ,і він сказав що лайкає просто все підряд ,щоб потім ставили лайки йому взаємно і була велика кількість .А підписується він на багатьох,щоб мати постійних клієнтів ,бо в нього свій онлайн магазин.І якщо я підніму це питання знову ,мені здається я буду виглядати якась істерична або невпевнена у собі .Звісно я не можу нікому заборонити щось робити,може хай він краще це робить у відкриту ніж створить там якись інший аккаунт .Я вірю в те що він дійсно лайкає просто так, дійсно в нього є клієнти .Але цеж як треба встигати ставити ці лайки ,я наприклад можу навіть не помітити чиєсь нове фото .На мій останній пост він наприклад не поставив лайк .Також він підписаний на дівчат ,з якими він наприклад ходив колись на побачення ,на колишню ,одним словом на усіх підряд . Каже шо йому байдуже на них ,нехай будуть .Я себе накрутила чи дійсно варто підняти це питання ?Дякую за відповіді
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Люда, доброго часу доби!
цитата:
Навіщо мій хлопець лайкає усіх підряд ?
Ніхто обєктивно або без упереджень Вам на це питання не відповість, лише тільки сам хлопець. Все інше - це або інтерпретації, або фантазії. Для діагнозу чи висновку фахівця необхідна обємна інформація, а не субєктивний погляд та емоції сторонньої людини.
А чим Вас не влаштовує його відповідь? -
цитата:
А підписується він на багатьох,щоб мати постійних клієнтів ,бо в нього свій онлайн магазин.
Ви розумієте, як працюють інтернет продажи? Що і як треа робити, щоб були кліенти та приходили нові?
цитата:
Я себе накрутила чи дійсно варто підняти це питання ?
На мій погляд з того, що Ви описали, Вам варто розібратися де особисте життя, а де - робота. Судячи з Вашого допису - лайки та підписки в інеті - то частина роботи вашого хлопця. Але Ви це розглядаєте, як його особисте життя. То може варто Вам відокремлювати особисте від професійного?
психолог онлайн
Добрий день, Людо!
цитата:
Я вірю в те що він дійсно лайкає просто так, дійсно в нього є клієнти .
Якщо щиро вірите, то, здається, питань і сумнівів немає бути. Але ж вони є...
цитата:
На мій останній пост він наприклад не поставив лайк .
Так ви ж не його потенційний покупець/клієнт.
психолог онлайн
Добрий день. Онлайн магазин чого? Скільки реальних постійних клієнтів у вашого хлопця саме від лайків?
Чи є крім лайків подальший контакт вашого хлопця з дівчатами?
Як взагалі вам такий маркетинг лайкати інших, маючи на меті скористатися цим лайком, як крючком для подальших відносин? Якщо я вірно зрозуміла...
психолог онлайн
Добрый день, Люда!
цитата:
він сказав що лайкає просто все підряд, щоб потім ставили лайки йому взаємно і була велика кількість. А підписується він на багатьох, щоб мати постійних клієнтів, бо в нього свій онлайн магазин
Вы ему не верите?
цитата:
Если у него свой онлайн магазин, то таким образом он действительно может пытаться раскрутить его, чтобы не платить за услуги smm-специалиста.
Правда, в настоящее время такие приемы не являются действенными, но он может этого и не знать.
цитата:
якщо я підніму це питання знову, мені здається я буду виглядати якась істерична або невпевнена у собі
Конечно, зачем вам демонстрировать ему свою ревность, за которой скрываются ваши страхи (в частности, страх потери) и неуверенность в себе.
цитата:
чи дійсно варто підняти це питання?
Для чего вы это хотите сделать?
психолог онлайн
Вам стоит не вопрос про лайки поднимать, а поднимать свою самооценку. А еще принять, что лайк это просто лайк. И никто по лайкам не определяет намерения. Плюс заняться чем-то интересным для себя, чтобы не было времени заниматься просмотров кому и сколько поставил лайков МЧ
психолог онлайн
Так Ви вже підняли це питання і вже отримали відповідь. Що б Ви ще хотіли? Іншу відповідь? А як Ви поясните йому, що ця відповідь Вам не підходить? А якщо це його роздратує? образить?
психолог онлайн
Якщо хлопець не проти, ви разом можете звернутися на парну психотерапію. Бо опрацювання лише Ваших страхів допоможе Вам особисто, а робота в парі разом із фахівцем - допоможе налагодити контакт між вами двома як Вам, так і хлопцю.
Думаю, Ви маєте право на таку реакцію на його поведінку, але не тому, що його поведінка чи Ваша реакція правильна/неправильна, а тому, що Ви - це Ви. Ви реагуєте, виходячи з власних цінностей та досвіду. А хлопець - зі своіх. Наприклад, для Вас неприпустимо лайкати інших дівчат, тому що для Вас це як пошук заміни. А йому - припустимо, бо для нього це розкрутка особистого бренду. Цей конфлікт можна винести в терапію і спробувати вирішити.
А приховувати ревнощі не варто, бо це може вилізти боком вам обом в подальших конфліктах.