Любов
Доброго дня! Скажіть будь ласка, чи нормально це, що я іноді перестаю відчувати почуття любові до своєї дівчини? Ми разом півроку, із яких 2 останні місяці проживаємо разом. 2 останні місяці я просто шалів за нею, весь свій час хотілося присвятити їй, і того хотілося у відповідь. Проте 2 тижні тому перший раз відчув таке, що я не відчуваю емоцій коли подумав про неї, або коли вона мені написала чи зателефонувала. Разом з тим, все рівно хотілося до неї (я був в іншому місті на кілька днів).
Зараз знову виникла така ж ситуація. Я на день їздив до іншого міста, і знову я нічого особливо не відчував по відношенню до неї. Коли вона мені писала чи ще щось. Але разом з тим, дуже хотілося повернутися до неї. Проте, цей стан триває останні кілька днів (минулого разу він теж тривав днів 3-4, після чого я знову дивився на неї наче в рожевих окулярах), і поки ще не закінчився. Я чекаю коли вона повернеться з роботи (сам я працюю з дому), коли ми будемо робити щось разом, але зараз нема того 'вау' ефекту коли думаю про неї і чекаю її, коли ми поряд. Разом з тим постійно мучать думки що це я розлюбив її.
Не можу зрозуміти що це і мене це постійно мучає. Чи це в мене просто спали рожеві окуляри і почав трохи заїдати побут? Вона мене дуже любе, і я її також (як я вважаю). Проте не можу зрозуміти своїх емоцій і таких коливань.
Чи нормальна така ситуація і почуття повернуться (як повернулися першого разу)?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Всплеск чувств, который вызывается гормональными изменениями, не может продолжаться все время. Быть все время на пике чувств это слишком энергозатратно, и было бы выматывающим, если б такое состояние было в течении всего периода отношений. На смену страсти, желания быть 24/7 вместе, приходит период спокойных отношений, когда человек вновь возвращается к своим интересам, потребности личного пространства, своих друзей, нет стремления всегда и везде быть вместе. Это нормально. Ненормально скорее, когда этого нет. Но бывает и так, что человек не умеет быть в спокойных отношениях и бежать снова в другие отношения, чтобы испытать снова всплеск эмоций. И так до бесконечности
Відредаговано автором 08-01-2024 15:30:50
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 358070 для Валентина Михайловна
А чи нормально це що цей період тривав досить швидко у мене? Ми разом 6 місяців, проте перші 3-3,5 місяці я звісно відчував симпатію, закоханість. Але пристрасть і дика тяга до партнера почалися 2 місяці тому. Чи нормально що лише за 2 місяці я заспокоївся?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
А что вы имеете в виду под
цитата:
я не відчуваю емоцій коли подумав про неї, або коли вона мені написала чи зателефонувала.
Какие ранее были чувства, эмоции?
Какие чувства и эмоции сейчас?
Может было что-то в отношениях, после чего изменились ваши переживания?
Было ли подобное в других отношениях?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 358079 для Валентина Михайловна
"Кakие paнее были чувcтвa, эmoции?" - раніше я відчував радість, якийсь трепет від того що вона мені написала. В мене зʼявлялася посмішка на обличчі від цього.
"Кakие чувcтвa и эmoции cейчac?" - зараз важко описати. Я ніби і радий, але відчуваю ніби якусь пустоту. Можливо, це на контрасті з тим що я відчував раніше мені тепер здається що нема нічого?
"Мoжет былo чтo-тo в oтнoшенияx, nocле чегo изmенилиcь вaши nеpеживaния?" - ніби нічого такого не було. Після минулої "пустоти" я прийшов у себе, ми добре зустріли новий рік, провели час разом. Але, я почав шукати в собі причини того, чому я занадто до неї привʼязаний (а це так, бо мені постійно хотілось (та і хочеться) щоб вона була поряд, проводити час разом, мені важко відлучатися на цілий день від неї), минулої пʼятниці прочитав багато статей та форумів на тему залежності та привʼязаності. Не певен в істинності того, але визначив у собі "тривожний" тип привʼязаності за кількома тестами та і взагалі за описом. Після всього прочитаного мене вже на вечір почало трохи "вимикати" в емоційному плані, а всі вихідні і сьогодні - нема особливих емоцій. Чи це дійсно я просто трохи заспокоївся і пройшла якась пристрасть? Чому так різко почало здаватися що не люблю, хоч разом з тим переконаний що люблю?
"Былo ли noдoбнoе в дpугиx oтнoшенияx?" - це перші мої серйозні відносини. Можливо це через це? Я просто не розумію як це все відбувається і має бути і просто накручую себе?
психолог онлайн
Описываете так, как будто включилась защитная реакция. Либо вместе постоянно либо совсем абстрагироваться, так безопаснее, поскольку быть вместе не получается, это нереально.
А как ранее отношения складывались с девушками?
Какие отношения в семье были между родителями?
Какие отношения у вас с родителями?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Якщо не помиляюсь, 6.01. 24 Ви вже цю тему відкривали ЛЮБОВ, ЗАЛЕЖНІСТЬ, ТРИВОЖНА ПРИВʼЯЗАНІСТЬ, СПІВЗАЛЕЖНІСТЬ.
Звісно, маєте право. Але ж важливо звернути увагу на охолонення до спілкування з одними психологами без виходу на певні рішення та дії і відкриття наново тієї ж теми.
То про що це може свідчити у Вашому характері та способі взаємодії з реальністю?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 358082 для Валентина Михайловна
"Оnиcывaете тak, kak будтo вkлючилacь зaщитнaя pеakция. Либo вmеcте nocтoяннo либo coвcеm aбcтpaгиpoвaтьcя, тak безonacнее, nockoльkу быть вmеcте не noлучaетcя, этo неpеaльнo." - цікава думка, дуже.
"А kak paнее oтнoшения ckлaдывaлиcь c девушkamи?" - це мої перші серйозні відносини. Раніше - нічого особливого не було, я нікого спеціально не шукав. Були кілька дівчат які подобалися, проте в них до мене не було ніяких відчуттів. Тому я перестав чекати від них якоїсь уваги (звісно після кроків з мого боку).
"Кakие oтнoшения в cеmье были mежду poдителяmи?" - тяжко сказати. В цілому - ніби нормально, але в той же час і не дуже. Батько має залежність від алкоголю. Він не тягне з родини гроші, проте з роботи на регулярній основі приходить "під градусом". І це закінчується по різному, бувало всякі. Сварки бували (що коли я був малим). Зараз же, мати це старається просто ігнорувати. Батька відлучити від алкоголю не вдалося, тому вона просто з цим мириться.
"Кakие oтнoшения у вac c poдителяmи?" - я не скажу що у мене погані відносини з батьками, я їх люблю. Мати страждає гіперопікою до мене, незважаючи на те що мені майже 30 років. Все це виправдовує ситуацією в країні і просто тим що вона переживає за мене. Я в свою чергу, не можу ігнорувати її в цьому, мені її жаль. Стараюсь сепаруватися від цього, але це тяжко зробити, щоб вийшло без образ. Не розумію поки як це можна зробити, щоб усі залишилися в нормі.
З батьком відносини нормальні, нічого особливого.
Разом з тим, я би сказав що в мене якесь таке дивне відношення до них. Мені важко підтримувати розмову з ними. Мається на увазі, що в нас мало спільних тем, окрім побутових. Вони хочуть щоб я часто до них приїздив, більше часу проводив з ними. А я навіть не знаю чим мені зайнятися коли я відвідую їх, навіть на короткий час.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 358084 для Владимир Анатольевич
Доброго дня! Так, ви праві, це я відкривав ту тему 2 дні тому. Я там ніби і знайшов для себе корисну інформацію, за що дякую і вам і іншому психологу який вів зі мною діалог, але все рівно в мені ніби якась пустота. Тому вирішив задати питання дещо по іншому, наслідком чого і є цей тренд.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 358084 для Владимир Анатольевич
"Тo npo щo це moже cвідчити у Вaшomу xapakтеpі тa cnocoбі взaєmoдії з pеaльніcтю?" - про те що я не закінчую справу до кінця? Зарано здаюсь?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Юлия Витальевна Якименко
Детям, которые выросли в семьях, где кто-то из родителей был зависимым, всегда сложно строить отношения. В них много страхов, тревожности, неуверенности в партнере, и та самая созависимость (потребность быть всегда с партнером, его потребности выше своих, настроение партнера важно и считывается очень быстро, по малейшему признаку). Напряжения в таких отношениях много. И тут, возможно, вы как будто абстрагируетесь от девушки, чтобы эта самая созависимость не поглотила вас.
В целом, это запрос на психотерапию, чтобы и с родителями выстроить отношения уже взрослый-взрослый, и с девушкой.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 358089 для Валентина Михайловна
Я розумію що терапія - штука індивідуальна, проте як ви вважаєте - скільки мінімально часу потрібно для цього?
психолог онлайн
Сложно говорить, поскольку я лишь вкратце знаю о вашей ситуации и ваших переживаниях. Тем более мои гипотезы вы пока не опровергли и не подтвердили.
В любом случае, клиент всегда решает, когда закончить терапию. Кто-то сталкивается с переживаниями и не хочет дальше ворошить и уходит, кто-то пугается тех осознаваний, которые возникают и предпочитает оставить все как есть. Есть варианты, когда человек уходит, а потом спустя время возвращается и готов уже дальше работать.
За вашим вопросом какие переживания стоят?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 358095 для Валентина Михайловна
Чесно кажучи, я сам не розумію своїх переживань. Я просто хочу зрозуміти що я дійсно люблю цю людину, хочу побудувати з нею стосунки (здорові). Переживання мої у відсутності почуттів час від часу, і нерозуміння того нормально це чи ні.
психолог онлайн
Я имела в виду про ваши переживания в контексте вопроса, сколько может занять времени работа с психологом.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 358099 для Валентина Михайловна
Звісно що хотілося би швидше вирішити проблему... як і з психологічної точки зору.. так і з точки зору фінансів. Не певен що зможу собі дозволити дуже тривалий курс терапії
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Павел Леонидович Басанский
Я б решала проблемы по мере их появления.
Сейчас проблема это ваши переживания в отношениях.
С финансами на сейчас нет проблем, это пока из будущего (может быть).
Если б я считала наперед сколько обойдется мне учеба на психолога, в жизни б не пошла))) но хорошо, что шла я за интересом, а не с калькулятором
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 358103 для Валентина Михайловна
Слушно говорите, дякую
психолог онлайн
Я соглашусь с коллегой, психотерапия хороший путь к познанию себя, и своей как Вы пишите привязанности!
Тут момент совокупности психических процессов в целом и ничего раздельно не существует!
Приближение как тревожная привязанность и определенно отдаление -не желание зависеть, страх поглащения, с другой стороны момент сепарации-отделения, и больше просматривается контрзависимость.
В любом случае хорошо рассматривать Ваш случай необходимо индивидуально! Выберите себе на сайте специалиста, и начните рассматривать с ним, то как Вы выстраиваете отношения с близкими для Вас людьми!