Апатія, важко взяти себе в руки
Доброго дня дорогі психологи !
Не знаю як пояснити свій стан.Зараз знаходжусь у активному пошуку роботи після випуску з університету. Цей процес пошуку заганяє мене у якись стан апатії ,наприклад я стала боятися говорити по телефону з людьми, заїкаюсь коли розмовляю на польській, хоча дуже добре знаю мову.Я змогла подзвонити на рахунок вакансії ,лише тому що біля мене сиділа подруга ,яка підштовхувала і я включила на гучномовець розмову,щоб було легше . Хочеться замкнутися у чотирьох стінах. На кожну розмову на рахунок роботи заставляю себе вилізти з дому. Почала курити і пити багато кави. Мама порадила, ходити і шукати роботу в живу, я розумію що це хороша ідея і з цього могло б щось вийти ,але знову ж таки страх розмовляти,бо знаю що буде багато відмов. Бачу як мої однолітки вже якось реалізувались, а я до сих пір в якомусь застої.Мені здається, що я не маю якогось везіння у цьому. Раніше я така не була . У мене є бажання працювати ,але щоб робота була для мене цікава , інакше буде мотивації 0. І замість того, щоб сьогодні вийти і шукати якісь варіанти, сижу на місці в чотирьох стінах. Процес пошуку став викликати у мене якусь огиду, працедавці навіть не відкривають мої резюме, немає зворотнього звʼязку. Нових вакансій по моїй професії немає, я вже подалась на все що мені б підійшло, а викладати продукти знову мені не хочеться, бо хіба я даремно навчалась,щоб мати більше можливостей ?Я вже дала достатньо собі часу,щоб відпочити. Є ще варіант переїхати у інше місто , але я не хочу цього робити. Дякую що дочитали до кінця . Було б цікаво почути вашу думку.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Анжеліка, співчуваю вам. Радію, що ви наважились написати сюди. У вас так багато страхів, що вони просто паралізують вас, проте є і та інша смілива частинка, яка робить і чекає. Давайте спробуємо і ту і ту прийняти. Одній страшно, інша хоче. Можна кожну з них намалювати і дати простір на аркушах. Свого роду арт-терапія та знайомство з собою. Подивіться на одну і на іншу. Які почуття вони викликають? Коли ви виносити свої конфліктні частини назовні, вони вже вас не захвачують, бо є спостережлива позиція вашого Я.
Важливо прожити свої страхи і побачити від чого вони вас захищають. Ви на порозі великих змін і це нормально тривожитись та боятись. Ви будете робити багато нових невідомих кроків. Вам потрібна допомога і ваша подруга наприклад виступила цією зовнішньою опорою. Проте важливо нарощувати внутрішню.
Ваші чотири стіни це як утроба матері, де безпечно, але вже тіснувато, бо пора народжуватись в новій країні. Спробуйте прописати 3 щасливих варіанти вирішення цієї ситуації. Ваш мозок все гіперболізує до найгірших варіантів, а ви прокладіть нейронні зв’язки з різними альтернативами до власного везіння, де вам пощастило. Ця техніка називається - техніка модифікації досвіду. Пропишіть як ви справились з страхом, опишіть саме відчуття в тілі, не лише події.
Я вірю в вас щиро! Я таке саме проходила і проходжу, і бажаю вам повірити! Хай ваше бажання буде сильніше вашого страху!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечера!
Вы очень мягкий чувствительный человек. ( предположение)
Потому возможно вам так тяжело - идти на контакт с незнакомыми людьми. ( боитесь их оценки, низкая самооценка)
А на кого вы учились? Нравится ли вам ваша профессия? Вы ее сами выбрали? Или по наставлению родственников?
Вы сказали что вам самое главное - чтоб был интерес к работе - тогда будет и мотивация!
Правильно именно так это и работает ( у многих людей)
Хотя у других людей могут быть другие мотивы в работе - чисто заработок, или тщеславие.
У вас же это интерес к работе.
На сколько вам действительно интересна ваша профессия?
Нравится ли она вам?
( только честно)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Angelika!
Приєднуюсь до всіх корисних порад, що дали вже мої колеги та питань, що вони задали і хочу дещо додати від себе.
цитата:
але знову ж таки страх розмовляти,бо знаю що буде багато відмов
Здається, в цьому вся і справа: присутній страх розмовляти, бо Ви знаєте (звідкілясь - може з власного досвіду, може хось розповів?) що буде багато відмов, так?
А що Вас лякає в цих відмовах? Про що вони Вам говорять? Щось про Вас?