Вважаю у ві сні загиблого живим
Добрий день. Чи потрібна мені допомога психолога, якщо періодично сняться реалістичні сни с загиблим братом, де ніби мозок каже що він живий, і те що він загинув не правда.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня.
Співчуваю Вашій втраті. Якщо Ваше питання стосується саме снів - то бачити у снах померлих людей, вважаючи їх живими чи ні, абсолютно нормально. Як в перші місяці після втрати, так і набагато пізніше. Не буду особливо вдаватись в аналіз сновидіння і т.д., але таким чином можуть реалізовуватись бодай уві сні бажання, думки, тривоги чи страхи. Залежно від контексту. І це, повторюсь нормально.
МОжна звернути увагу у випадках, коли це заважає спати приймаючи форму жахіть, чи спричиняє тривалі проблеми із сном. ЧИ так у Вас?
Інший момент, де може бути потрібна допомога психолога - із переживанням втрати. Як по Ваших відчуттях, справляєтесь з цим?
Відредаговано автором 27-05-2024 11:16:21
Дополнение от автора
Він помер майже 2 роки тому, в реальності я це розумію, але у ві сні періодично мозок мене хоче запевнити що це недорозуміння і він насправді живий, і повертається до нас. І в голові іноді йде дисонанс іза цього. Це не жахіття, в основному приємні сни, іноді можу прокинутися в сльозах.
Хотіла для себе прояснити, чи це нормально, чи вже потрібно йти за допомогою.
психолог онлайн
Яна Дмитрівна Кузик
Доброго дня. Ваші сни можуть бути частиною процесу скорботи. Втрата близьких - це важке переживання, і сни про загиблого брата можуть відображати ваші глибокі емоції.
Вам може бути потрібна допомога психолога, якщо:
- ці сни часті та викликають сильний дискомфорт.
- ви відчуваєте сильний стрес, тривогу або депресію.
- ви постійно відчуваєте, що ваш мозок заперечує факт втрати.
- це впливає на ваші стосунки, роботу або загальний стан здоров'я.
Психолог може допомогти вам зрозуміти і прийняти свої почуття, знайти способи впоратися зі скорботою і полегшити емоційний стан. Я працюю зі снами і можу допомогти вам, якщо ви відчуваєте, що це вам потрібно. Звернення до психолога - це спосіб дбати про своє психічне здоров'я і отримати підтримку в складний період
Дополнение от автора
Дякую вам, навіть стало легше на душі.
психолог онлайн
Дуже шкода, що Ваш брат пішов із життя.
Зазвичай такі сни бувають про близьких людей, втрата яких дуже тяжка.
І ось уві сні померлий знову поруч. Такий самий, як за життя.
Ваша підсвідомість не сприймає втрату. І бажане стає дійсним уві сні. Відбувається те, що Ви хочете і бажаєте. Ви заперечуєте факт смерті та бачите померлого живим.
Ви емоційно не пережили смерть брата, не відпустили його. Але це можна зробити за допомогою психолога.
Ви ж знаєте, що душа не вмирає. Ваш брат в іншому світі, і він просто хоче Вас заспокоїти: «Я не помер! Я живий!" Він думає про Вас, хоче втішити.
На згадку про брата посадіть квітку чи дерево. Приготуйте їжу, яку він любив. Засвітіть свічку - стане легше.
психолог онлайн
Доброго ранку!
Згодна з колегами і додам лише, що є багато речей, які виходять за межі розуміння людської свідомості. Тому, нерідко, включається рівень підсвідомості, який напряму пов'язаний з нашим Вищими "Я". А на цьому рівні всі живі істоти взаємопов'язані, особливо, якщо це рідна людина, яку ми дуже любимо. Адже, поняття "любові" не має минулого часу і існує завжди в часі теперішньому. Тобто, якщо ми когось по справжньому любимо, для любові не має значення, чи перебуває людина в цьому світі, чи пішла вже у інші світі.
Як це не дивно, але саме на цьому рівні ми продовжуємо любити і навіть здатні відчувати того, хто вже пішов від нас.
Тому, насправді, які саме сни Ви бачите, має достатньо великий сенс. Бо саме в такий спосіб ми можемо навіть знаходячись по різні боки реальності, допомагати один одному. Тому, якщо брат сниться доволі часто, на мою думку, це може говорити про щось незавершене між вами за його життя. І в такому випадку, все ж краще розібратися із спеціалістом, для чого потрібні такі часті контакти на рівні підсвідомості з братом, тобто, на рівні снів, щоб закрити певний гештальт і дати собі можливість спокійно рухатися вперед.
Відредаговано автором 28-05-2024 07:26:15