Хочется померти, як позбутися цієї думки?
Немає бажання щось робити, дуже часті вигорання, немає бажання вчитися і розвиватися, часті випадки панівної атаки і дуже сильно тремчу в стані спокою, суїцидальні думки
Вопрос от: ; Возраст: 17
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня.
Ви описуєте дуже серйозні та складні для обходження симптоми та стани, підкажіть як давно вони у Вас?
Чи ділились з кимось із рідних дорослих тим, що переживаєте? Якщо ні, то чи є хтось з дорослих кому могли б довірити це? Зокрема, чи міг би це бути хтось із батьків?
Адже ідеальної рекомендації на Ваше питання немає, для цього необхідна робота із психотерапевтом чи психіатром особисто. Чи хотіли б Ви отримати таку допомогу?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня! Батьки знають, що з Вами відбувається? Знають про Ваші панічні атаки, суіцидальні думки? Будь ласка, поговоріть з батьками про те, що Вас турбує. Зараз, скоріш за все, Вам потрібна допомога спеціалістів, зокрема, психіатра. Не треба цього боятися. Психіатр - це такий же лікар, як і будь який інший. Психічне здоров'я теж треба підтримувати та піклуватися про нього. Зараз наша країна та ми всі переживаємо тяжкі часи. Всім нам треба набратися терпіння і вистояти. Тому дуже Ваш прошу, будь ласка, зверніться по допомогу до своїх батьків. Оскільки Ви неповнолітня/ій, за законом відповідальність за Вас несуть Ваші батьки, і консультація психолога можлива лише з їх дозволу. Батьки мають повести Вас до лікаря. Можливо у Вас депресія. Це серйозне психічне захворювання, яке потребує медикаментозного лікування.
Бережіть себе
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Мені дуже шкода чути, що ви проходите через такі важкі часи. Якщо ви шукаєте допомоги, ось кілька кроків, які ви можете розглянути:
1) Поговоріть з професіоналом, зверніться до психотерапевта, психолога або психіатра. Вони можуть надати професійну допомогу та підтримку, яка вам потрібна.
2) Зверніться до кризової лінії.
Коли ви почуваєтеся дуже погано і не знаєте, до кого звернутися, наберіть номер безкоштовної гарячої лінії, де ви можете отримати негайну підтримку.
Ось кілька варіантів:
Лінія довіри "Ла Страда": 0-800-500-335 або 116-123 (з мобільного).
Національна "гаряча лінія" з попередження суїцидів та психологічної підтримки: 7333 (з мобільного).
3) Поділіться своїми відчуттями з близькими.
Поговоріть з друзями або членами родини про те, що ви відчуваєте. Іноді поділитися своїми думками з близькими може бути дуже корисним.
4) Відпочиньте та потурбуйтесь про себе.
Намагайтеся знаходити час для відпочинку та робіть те, що вам приносить задоволення, навіть якщо це здається важким. Прості речі, такі як прогулянка на свіжому повітрі або улюблена музика, можуть допомогти поліпшити ваш настрій.
5) Фізична активність.
Навіть легкі фізичні вправи можуть допомогти зменшити стрес та поліпшити настрій. Пробуйте займатися фізичною активністю, яка вам подобається.
6) Уникайте ізоляції.
Намагайтеся залишатися на зв’язку з іншими, навіть якщо вам не хочеться спілкуватися. Соціальна підтримка дуже важлива.
Пам’ятайте, що ваші почуття та думки мають значення, і існує допомога, яка може полегшити ваш стан. Звернення за допомогою - це не ознака слабкості, а важливий крок до покращення вашого благополуччя.
Ви не самі, і є люди, які готові вас підтримати.
психолог онлайн
Співчуваю Вам. Іншими словами Вам дуже страшно жити і тому Ви шукаєте не стільки самої смерті, скільки намагаєтеся втікти від самої себе, від власних тривожних думок і стану, який викликають ці думки
психолог онлайн
цитата:
27-05-2024
Це вже добре, що ви зважилися написати про свій стан .
Пороздумуйте над тими відповідями, які дали вам спеціалісти-психологи на сайті.
Попробуйте знайти ТЕ, що вам відгукується і почніть ЦЕ робити.
Можливо попробуйте обрати когось із спеціалістів і вийти з ним на зв"язок.
В роботі з психологом розберетеся більш конструктивніше
Однак в любому випадку, не замикайтеся в собі, а ідіть до природи і людей
Віри вам в Своє сильне "Я".
Вихід завжди Є.