Як зрозуміти себе та свої стосунки до чоловіка?
Одружені 2 роки,донечка маленька.В стосунках неповага одне до одного,образи,під час сварки таке відчуття шо змагаємося,хто кого образить сильніше,я намагаюся себе здержувати,але це дуже важко,сваримося часто, вважає шо я,вибачаюсь,блядую,мене це обража,бо я всюди тільки з дитиною,потім говорить шо в нас все так бо мене виховувала мама сама,без тата,потім говорив,що моя мама мене накручує,мами не стало,почав говорити шо хтось з оточуючих наговорює мені.Я наче відчуваю,шо хочу розійтися з ним,я не хочу,шоб моя доня бачила як він говорить до мене,і шоб вона такого чоловіка собі не знайшла.А також минуле наше,як він відносився до мене,шо говорив теж досі згадую і розумію шо не хочу так жити,але чомусь і піти не можу від нього,він запитує в мене,шо нам робити,розходимося чи миримося,а я не знаю шо відповісти,страх залишитися самою.В голові багато думок,боюсь а якщо коли розійдемося через час буду страждати за ним.
Мені неприємно цілуватися з ним.
Проблеми інтимного характеру,я його не хочу і через це теж багато сваримося,коли кажу не хочу весь час ображається,а потім починається сварка,чи може бути таке,шо в мене не має бажання через те що він говорив образливі слова і через те що зачасту інтим в нас без мого бажання, тільки тому шо він хоче(змушує) по суті
Вопрос от: ; Возраст: 23
Дополнение от автора
Я в декреті,він працює,коли заходе розмова за гроші каже,це ж я їх заробив,скидує гроші мені,потім через час вже звоне і каже скинь туди такуто суму,скинь мені таку то суму,мені треба авто заправити,пришле номер картки,скинь сюди,борг,я почала відмовляти йому,кажу ні,в мене нема,він мені говорить,я в тебе випрашую свої гроші,кажу а в нас дитина,в якої теж потребності є.Народити дитину було нашим спільним рішенням,ще як не була вагітною обговорили все,а в ітозі суцільні сварки, допомоги від нього не було ніякої,з самого народження дитина допомагала моя мама,а він прийде з роботи,і йому відразу кудись треба іти,на зустріч з друзями,запитає чи шось треба допомогти,коли я кажу треба те і те він відразу дує губи і ходить з недовільним обличчям, мене це дратувало,потім я йому просто казала іди де хочеш.Спочатку яйого дуже чекала,коли він прийде,а потім навпаки,мені було краще,коли його не було.Коли доці був 1 місяць я сама робила ремонт в будинку,мама на роботі,а я і з малою сама і ремонт робила,кажу йому допомогти,шоб швидше було,у відповідь,я не люблю цим займатися і побіг з друзями на п'янку,а через час коли він збирався приїхати додому,на вихідні,я йому кажу,в мене плани,я збираюся смажити шашлик з подругами,такі ж матусі як і я,з дітьми,в однієї з подруг вдома,він почав кричати,шо я проміняла його на подруг,слово за слово,він сказав,шо я його нівщо не ставлю, подаємо на розлучення.А далі майже кожна наша сварка закінчувалася тим шо погрожуємо один одному розлученням. Поїхала в гості до куми,на рочок до маленької і вийшло так,шо треба було залишиться там,я написала,він передзвонив і ми все детально обговорили,чому так треба мені залишитися в неї, спочатку сказав добре,вирішуй сама, проходить час,звоне,каже якщо ти завтра не приїдеш,збираєш свої речі і уйо***,ти туди блядувати поїхала,це вийшло за межі,коли сказала за розлучення,почав дзвонити і говорити, давай спокійно поговоримо,поясни мені все нормально, спокійно,хоча я йому з самого початку все пояснила.Тоді у сварці по телефону він сказав шось типу була б ти тут я тебе(виражався дуже некоректно)тому людською мовою скажу,вдарив би і це не вперше,і до цього було,і після,остання сварка теж таке сказав, якщо махнеш рукою я тебе так вдарю,перевернешся
Дополнение от автора
мені його ставлення до мене не подобається,каже що любе,але якось не відчуваю я цього кохання.В мене до нього агресія,іноді ненависть,мені здається,що я його не люблю,апросто звичка до нього,він моє перше кохання

психолог онлайн
Доброго дня.
Видається, що ці стосунки даються Вам непросто і дуже мало позитивного для Вас в них залишилось.
А що, крім страху бути самою, Вас тримає поруч з чоловіком? На що добре Ви можете зіслатись в цих стосунках?
З усього описаного і сказаного Вами - без спільної роботи обох на парній та паралельній терапії - кожен з Вас продовжить так само страждати в цих стосунках, якщо не стане гірше. Як і Ваша донечка, тому що загальні настрої і атмосферу вона все одно вловлює. І тому, Вам необхідно вирішити, яке рішення приймати -
докладати сил, щоб відновити, покращити стосунки, і зробити їх більш комфортними.
- чи докладати сил, щоб їх завершити, знайти в собі сили та сміливість шукати для себе іншого благополуччя та спокою, відновлювати внутрішню впевненість в собі і вчитись бути по іншому. В роботі з психологом, краще всього.
- чи третій, витрачати сили щоб витримувати те, як воно відбувається зараз, витримувати поки будуть сили.
Вам обирати який з варіантів, але якщо Ви тут, і відмічаєте стільки проблем та відмічаєте їх як небажані - видається, що Ви хочете для себе кращого, бо Ви правда на це заслуговуєте.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367068 для Яна Дмитрівна
А що, крім страху бути самою, Вас тримає поруч з чоловіком?
Наразі тільки це, раніше ще переймалася,що не зможу забезпечити дитину сама,потім не хотіла,щоб дитина росла без батька, і плюс звичка до нього,що він є в моєму житті
А на що добре можу зіслатися навіть не знаю
На що добре Ви можете зіслатись в цих стосунках?
психолог онлайн
цитата:
раніше ще переймалася,що не зможу забезпечити дитину сама,потім не хотіла,щоб дитина росла без батька, і плюс звичка до нього,що він є в моєму житті
- Ваші тривоги зрозумілі, і звісно, мають вагу. Проте, чи задумувались Ви, що знаходитесь в стосунках заради мотивів "не погіршення", але не з задоволення і отримання благополуччя. Тобто є страхи про те як буде без, бо зараз звично, але нічого поки про те, що щоб щось отримувати і радіти вже зараз.
Також, звісно Ваші хвилювання про дитину важливі, але варто розуміти, що принесе більше шкоди - відсутність повного складу сім*ї чи сім*я де кожен не дуже щасливий.
Чи думали пропрацювати своїх переживання з психологом? "Звичку до людини" замість почуттів, свої страхи та тривоги. Те що вони об*єктивні, не означає, що вони корисні. І можливо, впорашивсь та прояснивши своїх можливості і звільнившись від страху - Ви зможете побачити більше можливостей для себе, внести більше радості і спокою як у своє життя, так і в життя дитини.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367094 для Яна Дмитрівна
Звісно думала,але нажаль можливості оплатити сеанси з психологом не маю,бо одним сеанслм не обійтися(
психолог онлайн
Головне, що у Вас є бажання покращити свій стан та життя. Якщо воно ще актуальне, то знайти терапевта по вартості доступній Вам - можливо. Принаймні, можу запросити Вас в роботу і обговорити, чи є вартість яка буде комфортна для обох. Як можливість, якою Ви можете скористатись)