Питання самооцінки
Я не вважаю що в мене самооцінка дуже низька.
Але є такі ситуації в житті , коли бажано за себе постояти,  а я кажу собі "Та ладно, наступного разу". І я часто втрачаю гарні можливості. Часто закриваюсь в собі.  Багато думаю, аналізую. Шукаю себе постійно. Хочу щоб було по справедливості , не люблю підлиз і вибивання привілегій на роботі ходінням по кабінетах і  випрошуючи щось.  Хоча в нас така практика популярна. Хочу змінити роботу на кардинально іншу, але переживаю, що мої проблеми потягнуться зі мною, і на новій роботі стикнусь з тими ж  проблемами.
Часто якщо є проблема, нд в стосунках , посварились і мені здається, що все це не моє значить. Хоча пари сваряться і це нормально. Потім миримось і ці думки проходять. Але в мене так скрізь, можу різко обрубати щось, якщо йде не так як я собі надумала.
Вопрос от: ; Возраст: 33
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Але є такі ситуації в житті , коли бажано за себе постояти,  а я кажу собі "Та ладно, наступного разу". І я часто втрачаю гарні можливості
Можете пояснити більш конкретніше? Бо іноді трапляються ситуації, в яких і не треба відстоювати себе? Які, наприклад, можливості Ви вважаєте втраченими?
цитата:
Часто закриваюсь в собі.
Чому? Не довіряйте людям?
цитата:
Хочу змінити роботу на кардинально іншу, але переживаю, що мої проблеми потягнуться зі мною, і на новій роботі стикнусь з тими ж  проблемами.
Які саме це проблеми?
цитата:
Але в мене так скрізь, можу різко обрубати щось, якщо йде не так як я собі надумала.
А як, щоб спробувати прислухатися не лише до себе, а й до інших?
Дополнение от автора
Відчуття, що шанси на реалізацію проходять крізь мене. Що треба саме зараз постояти за себе, за свою роботу , бути впевненішою в собі. А я цього не роблю. Думаючи, що наступного разу уж точно не втрачу можливість. А з наступною можливості все те саме.
Дополнение от автора
Проблеми нерішучості, Невпевненості в своїх силах, не любов до комунікації, тільки зі своїми людьми ,і виходить дуже вміло, а з чужими наче не вмію розмовляти. Залежність від похвали.
психолог онлайн
цитата:
Багато думаю, аналізую. Шукаю себе постійно
Це добре. І які результати? Знаходите себе? Чи ні? Який образ себе є? Стійкий він чи НЕ стійкий?
цитата:
Але є такі ситуації в житті , коли бажано за себе постояти, а я кажу собі "Та ладно, наступного разу". І я часто втрачаю гарні можливості. Часто закриваюсь в собі
Існує такий механізм: ЗАВМИРАННЯ, ховання в мушлю, типу нічого не сталося. В основі - СТРАХ. Чого боїтеся?
цитата:
Хочу щоб було по справедливості , не люблю підлиз і вибивання привілегій на роботі ходінням по кабінетах і випрошуючи щось. Хоча в нас така практика популярна
В цьому світі не існує справедливості в примітивному розумінні цього слова. Вона має більш складний механізм.
цитата:
Часто якщо є проблема, нд в стосунках , посварились і мені здається, що все це не моє значить. Хоча пари сваряться і це нормально. Потім миримось і ці думки проходять.
Або біле або чорне? В кращому варіанті, це невротичне сприйняття. В гіршому - прояв ПРО (пограничний розлад).
цитата:
Хочу змінити роботу на кардинально іншу, але переживаю, що мої проблеми потягнуться зі мною, і на новій роботі стикнусь з тими ж проблемами
Так і буде. Бо проблема всередіні Вас, а не в колегах.
цитата:
Але в мене так скрізь, можу різко обрубати щось, якщо йде не так як я собі надумала
Звичний невротичний механізм. Ілюзії та втікання від реальності. Замість взаємодії з нею.
цитата:
Я не вважаю що в мене самооцінка дуже низька
Хіба? А це:
цитата:
Проблеми нерішучості, Невпевненості в своїх силах
і це:
цитата:
Залежність від похвали
НЕ про низьку самооцінку? Чи більше про нестабільну? Похвалили - я молодець, не похвалили або критика - щось протилежне.
цитата:
Відчуття, що шанси на реалізацію проходять крізь мене. Що треба саме зараз постояти за себе, за свою роботу , бути впевненішою в собі. А я цього не роблю. Думаючи, що наступного разу уж точно не втрачу можливість. А з наступною можливості все те саме
Добре, скільки ще будете продовжувати собі брехати?
Скільки часу на подібне собі даєте?
Взагалі, це питання на повноцінну й тривалу роботу з психологом, на психотерапію.
Дополнение от автора
Як ви відноситесь до теорії біологічного віку? Мені 33, і я достатньо успішна в кар'єрі,дороблюю справи До кінця, багато читаю, аналізую, але розумію , що тільки зараз я починаю формуватись як особистість. Згадую себе в 20 що тоді відчувала себе на 14. Тобто якщо зараз мені 33 відчуваю себе десь на 25 .З чим це пов'язано. Наче в мені 2 людини, одна доросла , освічена, а інша просто дитина, яка задає безліч питань. В мене сильно розвинена уява , маю досить творчу і складну професію. Я Балерина. Можливо через це , я почуваю себе дитиною, тому що на роботі ми завжди учениці, яких принижують , і не дають тобі стати особистістю. Через це я вирішила змінити професію, тому що фізично складно, не вистачає часу і сил на інше життя, і плюс таке жахливе відношення, через яке ти напевно ніколи не збагришся своїх комплексів, поки будеш знаходитись в такому токсичному середовищі. Так , в мене низька самооцінка, але я хочу це змінити
Дополнение от автора
І я так втомилася на роботі, маю вигорання якесь можливо, що вже зовсім не отримую задоволення від процесу роботи. І я не впевненна чи отримувала колись. Тому що довгий час я йшла до мети стати віртуознішою, розвивалась , а коли зараз те що я бачу по відео або в дзеркалі коли дивлюсь на себе , як я рухаюсь, мені подобається, я можливо втратила інтерес, як би план виконано. Можливо я підходила до роботи лише з технічної сторони. Завжди некомфотноо почувала себе на сцені, завжди купа думок, переживань . З досвідом я мала б розслабитись на сцені, бути як в своїй тарілці, а цього не відбулось. Я роблю безліч зусиль, колосальну концентрацію щоб налаштувати себе щоб на 10 хв вийти на цю сцену. Але мені не страшно пробувати щось нове , якщо я відчуваю , що мені погано на цій роботі.
психолог онлайн
В кожній людині одночасно існує кілька так званих "его-станів" і точно є: Дитина, Дорослий та Батько-Мати. Всі ці стани ми проявляємо в певних ситуаціях, коли це є органічним.
Інша справа, коли відбувається застрягання в одному з станів - через отримані психологічні травми.
У Вас вони точно були. Інакше Ви б і в балерини не пішли з тією муштрою, про яку відомо майже всім. Це як і в спорті, де людина - не людина, а засіб отримання результату. Крапка.
Тож, повторю: Ваше питання - це запит на психотерапію, психологічне лікування.